KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 23.11.2024. u 07:53
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
KOEI
408,93
51.934
127
408,00
410,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Arap: ” malo statistike… u proteklih tjedan dana protrgovano je 11.286 dionica KOEI – 13.428.352,98 kn, dakle po prosjecnoj cijeni od 1.190kn… izvrsni temelji za nastavak ovog uzlaznog trenda, i to uz takav pritisak na prodaju od strane dvaju fondova… 1. ocekujemo polugodisnje izvjesce s nestrpljenjem 2. ocekujemo uplatu predujma za “trajvane”[smiley2] 3. ocekujemo da zapuse vjetar u te vjetrenjace 4. prigradski vlakovi 5. ATH je bio 1.350kn prije sad vec ohoho vremena … 6. ocekujemo 3Q izvjesce … 7. mirovinci jao, kad si malo napravim racunicu, brat -bratu, uz veliki safety factor, mi smo do kraja godine na 1.500kn po dionici… dakle, zarada od nekih 300-310kn po dionici pa nek si svatko pomnozi sa brojem svojih dionica. ” Apsolutno, ali ova dionica je za hold i puno duže, i puno veću zaradu, ja se nakrco na 1130-1140 i nedam ju ispod 2000kn no way. Dok drzi Florinčić, i ja ću [smiley1]

E kat Vi kolega i Florincic onda cu i ja hold-at —

sala ,

ali mislim da ce i sredinom 9mj dirati 1500[smiley11][smiley11]

[color=blue][i]Trgovina na malo ,veliko i od panicara u korekciji [/i][/color]

Crotram je ime konzorcija dviju hrvatskih tvrtki koji proizvodi prvi hrvatski niskopodni tramvaj- TMK 2200, i jedan od svega pet proizvođača niskopodnih tramvaja u Europi. Konzorcij se sastoji od tvrtki Končar Elektroindustrija, Zagreb, Đuro Đaković, Slavonski brod i TŽV Gredelj, Zagreb.

Prema ugovoru sklopljenom s gradom Zagrebom, konzorcij će do 2007. godine Zagrebačkom električnom tramvaju (ZET), gradskoj prijevozničkoj tvrtki, isporučiti 70 niskopodnih tramvaja, a potpisan je ugovor za još 70 tramvaja koji će imati par modifikacija u odnosu na postojeće…

Novi se tramvaj proizvodi serijski, a već postoji i inozemni interes za nabavku ovoga visokotehnološkog gradskog vozila iz Varšave, Melbournea, nekih francuskih gradova, Sofije, Beograda, itd.

Bitno je naglasiti da je tramvaj TMK 2200 više od 70% hrvatski proizvod, s naglaskom na još veće povećanje domaćeg udjela u narednom razdoblju.

Tramvaj je dugačak 32 metra, može primiti 202 putnika, a doseže maksimalnu brzinu od 70 km/h.

Na njemu su prvi put u svijetu primijenjena neka najsofisticiranija rješenja. Tako kretanjem TMK 2200 upravlja 43 računala, a s vanjske strane više nema klasičnih retrovizora, koje mijenjaju postavljene kamere. Prvi puta je primijenjeno i bezosovinsko podvožje.

Svojom cijenom, koja je niža od cjelokupne konkurencije (Siemens, Bombardier, Alstom, Tatra itd.), tramvaj TMK 2200 izrazito je konkurentan proizvod, pa mu je u budućnosti zajamčen uspjeh na regionalnom tržištu, prema kojem gravitira konzorcij, ali možda čak i šire.

vir: Mojnovac.com

POKRET OTPORA

Za niskopodni zainteresiran i Helsinki, a bit će toga još! [smiley2]
Ovaj dragulj treba čuvati i po mogućnosti podebljavati jer ima još dosta prostora za rast.

.Uspjeh nije cilj, već sredstvo da se teži još višemu.

Nakon vrlo uspješnog posla Končara i Gredelja, odnosno konzorcija Crotram s niskopodnim tramvajem (TMK 2200) koji je kupio Grad Zagreb, sada se konzorciju smiješi i izvoz u vrijednosti od oko sto milijuna eura. Prema informacijama Poslovnog dnevnika, za tramvaj je među najzainteresiranijima Helsinki, glavni grad Finske. Predstavnici poduzeća Helsinški gradski prijevoz (Helsingin kaupungin liikennelaitos – HKL) prije nekoliko tjedana u Zagrebu su razgledali i isprobali Crotramov niskopodni tramvaj.

Vaš link

Važno je napomenuti da će o izboru novog tramvaja Helsinki odlučivati tek 2010 godine. Ak će stvar ići ko sa Đurom bit će to i 2013g.[smiley10]


Važno je napomenuti da će o izboru novog tramvaja Helsinki odlučivati tek 2010 godine. Ak će stvar ići ko sa Đurom bit će to i 2013g.[smiley10]

izvrsne cinjenice, jer pokazuju smisao dugorocnog ulaganja u ovu dionicu

“Please, God, Just One More Bubble.”

tenkista:

Važno je napomenuti da će o izboru novog tramvaja Helsinki odlučivati tek 2010 godine. Ak će stvar ići ko sa Đurom bit će to i 2013g.[smiley10]

izvrsne cinjenice, jer pokazuju smisao dugorocnog ulaganja u ovu dionicu

Činjenice i mogućnost još nekoliko narudžbi u međuvremenu.
Dugoročno ulaganje zapečaćeno konstantnim i sigurnim rastom.

.Uspjeh nije cilj, već sredstvo da se teži još višemu.

evo kako to sada izgleda… K:P = 4.022 : 2.645

“Please, God, Just One More Bubble.”

ima li danas neki novi fond koji počinje sa radom? 🙂

ima tzv. magma fond koji je vratio novce [smiley2]

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

K:P = 3.782 : 2.162

evo ga i update na danasnju situaciju[smiley2]

“Please, God, Just One More Bubble.”


K:P = 3.782 : 2.162 evo ga i update na danasnju situaciju[smiley2]

lijepo smo krenuli ovaj tjedan gore…samo nek se nastavi ovako [smiley2]

DOKUP!

New Report

Close