Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 450,46 | 333.338 | 740 | 452,00 | 456,00 | 1,80% |
A reci ti meni tko nema grešaka, u automobilskoj industriji koja je stvorila imena i imiđ na pojedinim vozilima, danas se ta ista vozila kvare pa opet cijena im je nego duplo viša prije uvođenja eura. Bolje da ih kod nas šlepaju i rade usavršavanje grešaka nego da im se to dogodi npr. Njemačkoj, Francuskoj ili sl. a dok oni budu kupovali greške će se otkloniti.
hmm ludlum .. živim u zg već 35 godina (od rođenja) .. i znam dobro što su tramvaji ..
rekao sam da sam čuo pritužbe da ima određenih problema sa novim tramvajima ..
što je i logično jer kad radiš nešto novo , nije moguće baš sve pretpostaviti .. ali se to tokom životnog procesa proizvoda popravlja i proizvod onda dolazi u fazu u kojoj je to zreli, ispitan, provjeren proizvod i na kojom se tada vraća investicija i zarađuje ..
inače imam dionice koei-a i želim da inžinjeri što bolje rade i da ih rukovdioci dobro rukovode … [smiley1][smiley2]
Ako živiš u Zg onda i vidiš to svaki dan.Pa zato me još više to čudi ali ponavljam daj si pogledaj malo travaje u Lisabonu,Rimu,Beču,Budimpešti,Njemačkoj…pa ćeš doći do zaključka da je to momentalno nešto najbolje na tržištu.Sigurno da ima i boljih ali da je dobar je dobar.
I to naš proizvod.Pozdrav.
Tramvaji nisu ništa lošiji, mogli bi reći i bolji nego npr. Siemensovi niskopodni ULF-ovi, od 150 kom koliko ih ima Beč, dnevno ih vozi oko 110-120. Končarevih vozi oko 55-60. Nikad neće biti svih 70 u prometu, osim za paradu 🙂
Što se HŽ-a tiče, njihova predviđena ulaganja su 13 milijardi kuna do 2010g. (slika 2)
daj si pogledaj malo travaje u Lisabonu,Rimu,Beču,Budimpešti,Njemačkoj…pa ćeš doći do zaključka da je to momentalno nešto najbolje na tržištu.
hmm (samo) gledanjem se ne može zaključiti jeli nešto najbolje ili nije …
to se može zaključiti kroz neke podatke .. a jedan od podataka je i broj kvarova u nekom vremenskom periodu .. ili toršak održavanja uzrokovan kvarovima …
hmm ludlum .. živim u zg već 35 godina (od rođenja) .. i znam dobro što su tramvaji ..
rekao sam da sam čuo pritužbe da ima određenih problema sa novim tramvajima ..
što je i logično jer kad radiš nešto novo , nije moguće baš sve pretpostaviti .. ali se to tokom životnog procesa proizvoda popravlja i proizvod onda dolazi u fazu u kojoj je to zreli, ispitan, provjeren proizvod i na kojom se tada vraća investicija i zarađuje ..
inače imam dionice koei-a i želim da inžinjeri što bolje rade i da ih rukovdioci dobro rukovode … [smiley1][smiley2]
Točno!
Fora je da se taj tramvaj kupio kao prototip od gospodina Semensa iz Njemačke! Dakle nigdje u svijetu ne postoje takvi. I dakako da će biti grešaka i sl.
…gospodina Semensa iz Njemačke…
Pardon, Sames. Postolja i Ogibljenje
ništa … tnx centurionu za slikice i filmić i za info o poslu sa Hž-om ….
ja jako volim slike i grafičke prikaze , jer ipak “slika govori kao tisuću riječi” … a ove slike su obećavajuće …[smiley2]
Končar je od 90-ih prolazio kroz teška vremena,kad danas podvučemo crtu vidimo da se isti uspio održat ali i ne samo to. Izrastao je u tvrtku vrijednu pažnje ne samo u regiji već i puno dalje. Možete samo zamislit kako na njih gleda konkurencija i šta je sve u stanju ta ista učinit da im podvali-uništi-pregazi !?Odnosno što li je već učinila!Pokušavam razumijet poslovne poteze vodstva KONČARA na čelu sBagom i trenutno im dajem podršku ,svaka im čast i neka ustraju …[smiley2][smiley2][smiley2]
od 29. 06. promjena u prvih 10.
1. HPB D.D./KAPITALNI FOND D.D. 724.515
2. HZMO 384.628
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 223.862
4. DOM HOLDING D.D. 189.744
5. FLORIČIĆ KRISTIJAN 135.714
6. PBZ D.D. 130.518
7. PBZ D.D./THE BANK OF NEW YORK AS CUSTODIAN 107.555
8. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 60.253
9. HPB D.D./KD INVESTMENTS – VICTORIA FOND 39.902
10. KONČAR D.D. 35.511
12.07.
6. PBZ D.D. 124.798 [color=blue]-[/color]
8. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 51.223 [color=blue]-[/color]