http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=8852db6b-6fb8-411f-97e4-d411e730e416&open=sec
Njihov problem a i problem business.hr je to što oni neznaju da je prodaja 25% konzuma dogovorena već prije onoga jakog pada.
Adris će biti novi vlasnik, mislim neće biti novi vlasnik već je ugovorena suranja na razini balkana. Slijedeći korak je udruživanje sa Srbijom.
Ups pobjeglo mi je. Ali oke morao sam to napisati jer ne želim da radi ovakvih lažnih i glupih tekstova netko proda knzm bezveze.
Nedajte se ekipa.
Prodaja je dogovorena.
25% za 500 milja čeka se samo smirivanje ovoga kaosa.
U vezi udruživanja sa Srbijom mislim da su pregovori više puta propali jer svaka strana precijenjuje svoju vrijednost.
Što mislite hoće li Agrokor prodati svojih 25% Adrisu ili će Adris ući u vlasničku strukturu dokapitalizacijom? Na jednoj od zadnjih skupština upravo je za takvu mogućnost donesena posebna odluka.
čisto praktično pitanje?
da imate keš novac, da li bi ukrkalu u KONZUM? [pray] [thumbsup]
ili uložili u nešto profitabilnije?
Agrokor ne može bez KOnzuma.
točno.
Gdje bi plasirao svoju proizvodnju?
u Konzum i/ili Mercator ovisno koji bi bio u vlasništvu Adris grupe kao partnerske kompanije. Međutim to bi mogao biti plan B, nikako nije plan A ostati bez Konzuma.
Moguće je prodati samo manjinski dio.
da, i najpamtnije kao dokapitalizaciju od EBRD-a ili nešto slično.
Adris ima novca, a matični biznis NEMA. Adris grupa je "investicijska kompanija" (nešto kao "fond"), oni ulažu u bilo što što bi se procijenilo dugoročno održivim i kvalitetnim biznisom zadovoljavajuće profitabilnosti/povrata ulaganja. Sve što može biti na dugoročnu korist dioničara Grupe, sve to je moguća akvizicija, bilo to HUPZ, Mercator, Končar elektroindustrija, Central European Media Enterprises… makar se ponešto činilo kao slabo profitabilan biznis, bitno je što "njihovi stručnjaci odluče", jer nije sve onakvim kakvim se na prvi pogled čini.
Adris se širi u bilo koju branšu, ovisno o ovim uvjetima, a kako trgovina nije baš profitabilan biznis, ovi naši lanci nemaju puno mjesta za daljnje širenje… financijski vrlo opterećeni već… upravo bi to bili razlozi za čuditi se da Adris grupa preuzme Mercator kao što su bile glasine ili uđe u vlasničku strukturu Konzuma. Nije stvar u "drugom biznisu" nego o "slabo profitabilnom biznisu", to je ono zašto to nije baš pogodno za Adris grupu (za bilo koju "očekivanu cijenu", naime ovisno o cijeni, gotovo sve može biti dobra investicija, uzeo bi Adris ovo ako mu se ponudi dovoljno povoljna cijena, cijena po kojoj bi njegov ROIC bio reda veličine bar 15 % dugoročno).
Ja osobno prije vidim Adris grupu kao suvlasnika Agrokor d.d. kroz dokapitalizaciju, nego pojedine članice. Pojedine članice neka dokapitaliziraju (do 51 % smije pasti udio holdgina) strane financijske institucije, strani strateški partneri, domaći ulagaći na IPO-u i sl. Po cijeni povoljnoj za holding. A holding onda neka dokapitalizira Adris grupa.
točno.
Gdje bi plasirao svoju proizvodnju?
u Konzum i/ili Mercator ovisno koji bi bio u vlasništvu Adris grupe kao partnerske kompanije. Međutim to bi mogao biti plan B, nikako nije plan A ostati bez Konzuma.
Moguće je prodati samo manjinski dio.
da, i najpamtnije kao dokapitalizaciju od EBRD-a ili nešto slično.
Adris ima novca, a matični biznis NEMA. Adris grupa je "investicijska kompanija" (nešto kao "fond"), oni ulažu u bilo što što bi se procijenilo dugoročno održivim i kvalitetnim biznisom zadovoljavajuće profitabilnosti/povrata ulaganja. Sve što može biti na dugoročnu korist dioničara Grupe, sve to je moguća akvizicija, bilo to HUPZ, Mercator, Končar elektroindustrija, Central European Media Enterprises… makar se ponešto činilo kao slabo profitabilan biznis, bitno je što "njihovi stručnjaci odluče", jer nije sve onakvim kakvim se na prvi pogled čini.
Adris se širi u bilo koju branšu, ovisno o ovim uvjetima, a kako trgovina nije baš profitabilan biznis, ovi naši lanci nemaju puno mjesta za daljnje širenje… financijski vrlo opterećeni već… upravo bi to bili razlozi za čuditi se da Adris grupa preuzme Mercator kao što su bile glasine ili uđe u vlasničku strukturu Konzuma. Nije stvar u "drugom biznisu" nego o "slabo profitabilnom biznisu", to je ono zašto to nije baš pogodno za Adris grupu (za bilo koju "očekivanu cijenu", naime ovisno o cijeni, gotovo sve može biti dobra investicija, uzeo bi Adris ovo ako mu se ponudi dovoljno povoljna cijena, cijena po kojoj bi njegov ROIC bio reda veličine bar 15 % dugoročno).
Ja osobno prije vidim Adris grupu kao suvlasnika Agrokor d.d. kroz dokapitalizaciju, nego pojedine članice. Pojedine članice neka dokapitaliziraju (do 51 % smije pasti udio holdgina) strane financijske institucije, strani strateški partneri, domaći ulagaći na IPO-u i sl. Po cijeni povoljnoj za holding. A holding onda neka dokapitalizira Adris grupa.
[/quote]
Zahvaljujem na anlizi dosada napisanog.
Adrisu je prvi matični biznis Cigarete i sve u vezi s tim: sirovina, proizvodnja i prodaja.
Drugi su hoteli u koje je ozbiljno ušao.
za ulazak u nešto drugo ne vidim razlog ?
Agrokor itekako može bez Konzuma. Ima odlične odnose sa svim konkurentnim trgovcima u regiji, ima jake brandove.Konzum je samo omća oko vrata sa 20000 zaposlenih.
Agrokor itekako može bez Konzuma. Ima odlične odnose sa svim konkurentnim trgovcima u regiji, ima jake brandove.Konzum je samo omća oko vrata sa 20000 zaposlenih.
Koji su to konkurentni trgovci u regiji ?
Metro, Mercator, Rewe, Spar, Delta, Tuš, Lidl , Hofer igrači koji plaćaju cashom i koji su regionalno Agrokoru strateški kupci koji mu donose više zarade nego Konzum baš iz razloga jer su uredni platci i samo se mali dio mora pretočiti nazad kroz raznorazne bonitete.Jamnica, Ledo i Zvijezda bi vrijedile daleko više da nisu dio Agrokora odnosno iste grupacije u kojoj je Konzum.
Metro, Mercator, Rewe, Spar, Delta, Tuš, Lidl , Hofer igrači koji plaćaju cashom i koji su regionalno Agrokoru strateški kupci koji mu donose više zarade nego Konzum baš iz razloga jer su uredni platci i samo se mali dio mora pretočiti nazad kroz raznorazne bonitete.Jamnica, Ledo i Zvijezda bi vrijedile daleko više da nisu dio Agrokora odnosno iste grupacije u kojoj je Konzum.
Valjda u koncernu znaju koliku prodaju i koliku dobit ostvaruju na pojedinom kupcu ?
Iz Business.hr od 15.01.2009. 15.01.09 14:18
Europski parlament vjeruje da je EU dala potrošačima snažnu zaštitu od beskrupuloznih trgovaca svojim dvjema direktivama, o zavaravajućem oglašavanju te o nepoštenim trgovačkim praksama, ali žali zbog činjenice da ta dva zakona nisu u potpunosti ili nisu dovoljno primijenjena u zemljama članicama, piše u četvrtak agencija Agence Europe.
Europski parlament ovaj je tjedan prihvatio izvješće koje se tiče nepoštenih praksi kompanija prema potrošačima na unutarnjem tržištu EU te je pozvao Komisiju i zemlje članice da poboljšaju i ubrzaju provedbu tih dviju direktiva.
Rezolucija za koju je glasovalo 566 članova EP-a, 18 je bilo protiv uz 15 suzdržanih, primjećuje da godinu dana nakon što je direktiva o nepoštenim trgovačkim praksama stupila na snagu, tri zemlje članice – Njemačka, Luksemburg i Španjolska – još uvijek nisu izvijestile Komisiju o prijenosu te direktive u svoja nacionalna zakonodavstva, a Komisija je i sama ustanovila da neke zemlje članice nisu u potpunosti unijele tu direktivu u nacionalne zakone.
Što se tiče provedbe direktive o zavaravajućem oglašavanju, ona bi također mogla biti bolja, kažu zastupnici.
Oni smatraju da nepravilna transpozicija ili njezino odgađanje šteti prekograničnim transakcijama kao i potrošačima i poslovnoj zajednici, te bi bilo u svačijem interesu da zemlje članice koncentriraju napore i osiguraju da se na pravilan način unesu ta pravila u nacionalne zakone.
Zastupnici pozivaju i na reviziju legislative kako bi i mala i srednja poduzeća mogla, kao i potrošači, biti zaštićena od agresivnih komercijalnih praksi.
Oni pozivaju da se potrošače bolje informira o njihovim pravima kroz europske i nacionalne kampanje.
Kako bi mogla bolje nadzirati provedbu pravila, zastupnici pozivaju Komisiju da razvije učinkovitije instrumente kao što su inspekcije, a zemlje članice pozvane su da daju potrebnu novčanu pomoć kako bi se ta pravila primjenjivala kako treba.
Sa Index.hr
Todorić našao još jednu rupu: SuperKonzum dolazi na vrata i nedjeljom
DOSTAVLJAMO nedjeljom više od 20.000 proizvoda, baš kao da ste posjetili Super Konzum", nova je reklamna kampanja Konzuma Ivice Todorića kojom se prkosi zakonu o neradnoj nedjelji
Dostava u on-line kupnji
Naime, riječ je poslovima dostave, koja ne podliježu zakonu o neradnoj nedjelji, a dostava je za sada organizirana na području Zagreba, Velike Gorice, Samobora, Zaprešića, Rijeke i Opatije. Prema našim podacima očekuje se i daljnje širenje mreže.
"Obavite narudžbu najkasnije u subotu do 24 sata i u nedjelju dostava dolazi na Vaša vrata. Plaćati možete kreditnim i debitnim karticama te gotovinom u trenutku preuzimanja robe ili kreditnim karticama putem interneta", stoji na stranicama Konzuma i to u dijelu koji je rezerviran za on-line kupovinu.
Naime, članak Zakona o neradnoj nedjelji dozvoljava kupovinu putem interneta ali i telefona.
"Državni inspektorat bi se trebao pozabaviti Konzumom"
Ukoliko je suditi prema podacima koji se mogu pročitati na toj službenoj internet stranici u nedjelju je moguće dobiti sve osim dnevnog tiska i artikla iz asortimana "Cvijeće". Najmanja narudžba mora biti viša od 200 kuna, a ukoliko imate robe preko 500 kuna, dostava je sasvim besplatna.
"Mislim da bi se ovim trebao pozabaviti Državni inspektorat bez obzira što u zakonu stoji kako je dopuštena trgovina na malo pute interneta i telefona. Netko tu robu dostavlja na kućne adrese i tako radi nedjeljom. Stvar je prilično jasna", rekao je kratko za Index.hr čelnik Nezavisnih sindikata Krešimir Sever komentirajući cijeli slučaj.
Zakon kao švicarski sir
Kako smo već pisali, Todorić je već našao svojevrsnu rupu u zakonu o neradnoj nedjelji budući da je rad trgovinama dozvoljen na autobusnim i željezničkim kolodvorima te u marinama duž jadranske obale koje su ujedno i granični prijelazi. Na gotovo svim tim mjestima većinu svojih trgovina ima Konzum.