o čemu ti?
to sam napisao jer je dionica par dana poslije pala na 138 kn.
i dobro smo se nakrcali tamo, zahvaljujemo još jednom prodavačima [thumbsup]
Danas je na kupnji 15x kn bilo 2620 dionica (oko 400.000 kn) i bilo je ponovno zanimljivo gledati onaj nalog od 1000 komada kako se pred kraj trgovanja nadmeće za lipu s nalogom od 689 komada.
No, i ovog puta uzalud. Nitko im nije htio prodati željenu količinu.
Hoće li sljedeći tjedan biti trećeg pokušaja, treće sreće ili će kući otići bez dionica?
Dobit Todorićeva Konzuma porasla je u prvom ovogodišnjem polugodištu preko 18 posto dosegnuvši 36,3 milijuna kuna. Za ovakav rezultat ponajviše je zaslužno drugo tromjesečje u kojem je dobit iznosila 34,29 milijuna kuna, što je čak 91,5 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
Kako napominju iz kompanije, ostvareni promet na razini je od 6,835 milijardi kuna i rastao je dva posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, dok poslovni prihodi od prodaje robe bilježe rast od od 1,3 posto na 5,58 milijardi kuna.
"Obzirom na cjelokupnu privrednu situaciju te nominalni i realni pad prometa u trgovini na malo, ove relativno male stope rasta ocjenjujemo ohrabrujućima", poručuju iz ovog trgovačkog lanca.
Ukupni su prihodi Konzuma porasli s lanjskih 6,1 milijardi kuna na 6,4 milijardi kuna a isti trend bilježi se i u kategoriji rashoda koji su na razini od 6,28 milijardi kuna, odnosno veći su za 2,4 milijuna kuna u odnosu na prvo lanjsko polgudište.
Kako napominju, izloženi su riziku naplate potraživanja od kupaca i valutnom riziku, u prvom redu eura. "Kreditni limiti kupaca redovito se provjeravaju i kontinuirano se radi na naplati dospjelih potraživanja", zaključuju u Konzumu.
AZTN: Konkurenti prestižu dominantni Konzum, Plodine mu najveća prijetnja
AZTN je proveo Istraživanje tržišta distributivne trgovine mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo u 2011. Istraživanje se temeljilo na uzorku od 55 poduzetnika koji su, prema ostvarenim prihodima, najveći trgovci na malo i veliko u Republici Hrvatskoj.
Usporedba ukupnih prihoda poduzetnika pokazala je da je tržište maloprodaje u 2011. unatoč nastavku krize, ukupno raslo za 5,3 posto u odnosu na godinu ranije, dok je tržište veleprodaje naraslo za 2 posto. S tržišta obuhvaćenim istraživanjem u godinu dana nestao je samo jedan poduzetnik (Idis Kutina), a nastavljen je i lagani rast koncentriranosti tržišta (povećan je zajednički udio prvih 10 poduzetnika i iznosi 78 posto). Istodobno, međutim, i u 2011. godini je nastavljen trend smanjivanja dominacije Konzuma, a rasta njegovih glavnih konkurenata. Konzum je ipak najznačajniji trgovac u Hrvatskoj koji drži tržišni udio nešto ispod 30 posto i lidersku poziciju u jedanaest županija u Hrvatskoj te Gradu Zagrebu. No, jedna od značajki tržišta maloprodaje je i uspješnost regionalnih i lokalnih trgovaca koji i u 2011. bilježe rast prometa i tržišnih udjela.
Zahvaljujući visokom rastu prihoda prvi Konzumov konkurent u 2011. postale su Plodine. Međutim, uvjerljivo najveći skok prihoda u 2011. imao je Lidl koji je zahvaljujući tome postao treći najjači trgovac u Hrvatskoj. Lidl i Kaufland članice su Schwarz grupe i zajedno su najjači Konzumov konkurent u Hrvatskoj s oko 15 posto tržišnog udjela. Najveće nominalno smanjenje prihoda među svim poduzetnicima obuhvaćenim istraživanjem imao je Mercator-H. Među deset najvećih trgovaca u Hrvatskoj u 2011. ušao je Studenac iz Omiša, a izišao K.T.C. iz Križevaca.
Između 65-70 posto prihoda na tržištu maloprodaje ostvareno je u prodajnim mjestima velikog formata, odnosno u supermarketima i hipermarketima, pri čemu su najveći rast prometa imali hipermarketi i – male prodavaonice.
Za razliku od tržišta maloprodaje, tržište trgovine na veliko je vrlo koncentrirano i na njemu se u 2011. pokazatelj koncentriranosti u odnosu na godinu ranije dodatno povećao. Dva najveća takmaca -Konzum i Metro – na tom tržištu drže zajednički tržišni udjel od preko 73 posto.
Cjelovitu informaciju o Istraživanju tržišta distributivne trgovine mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, AZTN će naknadno objaviti na svojim Internet stranicama.
PD
Dobit Todorićeva Konzuma porasla je u prvom ovogodišnjem polugodištu preko 18 posto dosegnuvši 36,3 milijuna kuna. Za ovakav rezultat ponajviše je zaslužno drugo tromjesečje u kojem je dobit iznosila 34,29 milijuna kuna, što je čak 91,5 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
Lijepo. Ako turistički 3Q bude u ovakvom trendu, bit će odlično. [smiley]
A onda u rujnu pohod na Mercator. [wink]
AZTN: Konkurenti prestižu dominantni Konzum, Plodine mu najveća prijetnja
Evo, još koji dan pa će ga prestići!
Prihodi za 2011. u milijardama kuna:
Konzum 13,360 (+ Bosna 2,2)
Plodine 2,98
Mercator 2,88
Lidl 2,42
Kaufland 2,39
Dobit Todorićeva Konzuma porasla je u prvom ovogodišnjem polugodištu preko 18 posto dosegnuvši 36,3 milijuna kuna. Za ovakav rezultat ponajviše je zaslužno drugo tromjesečje u kojem je dobit iznosila 34,29 milijuna kuna, što je čak 91,5 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
U Konzumu ohrabreni rezultatom unatoč malom rastu
Kompanija je u prvih šest mjeseci poslovne prihode povećala za 3,11%, a dobit joj je rasla za 18,4 posto
Trgovački lanac Konzum je tijekom prvog polugodišta ostvario 5,6 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je u odnosu na isto razdoblje prošle godine (kad su iznosili 5,54 milijarde kuna) povećanje nešto više od jedan posto.
Konzumove prodajne površine danas premašuju 308.000 četvornih metara/PXL Konzumove prodajne površine danas premašuju 308.000 četvornih metara/PXL Kompanija je u prvih šest mjeseci ostvarila poslovne prihode od 6,3 milijarde kuna, a lani su u istom razdoblju iznosili 6,11 milijardi kuna (povećanje od 3,11 posto). Dobit Konzuma je pritom iznosila 36,32 milijuna kuna, što je u odnosu na prošlu godinu povećanje od 18,4 posto. Iako je riječ o rezultatu tek nešto višem u odnosu na lani, Darko Knez, predsjednik Uprave Konzuma, optimističan je. "S obzirom na cjelokupnu privrednu situaciju te nominalni i realni pad prometa u trgovini na malo, ove relativno male stope rasta ocjenjujemo ohrabrujućim", ističe Darko Knez u izvještaju koji je kompanija predala u ponedjeljak Zagrebačkoj burzi. Pritom se navodi i da je promet u maloprodaji na godišnjoj razini zabilježio realan pad od 7,3 posto u travnju (u svibnju je prema podacima Državnog zavoda za statistiku taj pad iznosio 4,4 posto). U izvještaju se navodi i da je omjer maloprodaje i veleprodaje isti. To znači da veleprodaja Velpro nosi 27 posto ukupnih prihoda Konzuma.Najveći trgovački lanac u državi, koji ima više od 700 prodajnih mjesta, tijekom prvog polugodišta povećao je prodajne površine za 4431 četvorni metar, a novi su objekti različitih formata otvoreni u Delnicama, Mlinima, Vinkovicima i Buju. Trenutno Konzumove prodajne površine ukupno premašuju 308.306 četvornih metara.
Prema posljednjoj analizi maloprodaje Agencije za tržišno natjecanje (AZTN), prošle je godine nastavljen lagani rast koncentriranosti tržišta: povećan je zajednički udio prvih deset trgovačkih lanaca na 78 posto. Pritom je nastavljen trend smanjivanja dominacije Konzuma, a rasta njegovih glavnih konkurenata. Unatoč tome Konzum je ipak i dalje daleko ispred ostalih s tržišnim udjelom nešto nižim od 30 posto i ima lidersku poziciju u jedanaest županija u Hrvatskoj te u Zagrebu. Druge, riječke Plodine, imaju čak četiri puta manji prihod od Konzuma. U koncernu Agrokor se posljednjih godina ipak najviše plaše diskontnog lanca Lidl. Iako je riječ o različitim tipovima trgovina, Lidl bilježi najveći skok prihoda, u intenzivnoj je ekspanziji i zbog krize preuzima sve veći broj kupaca "običnim" trgovačkim lancima. Što se pak tiče veleprodaje, prema analizi AZTN-a Konzumov Velpro zajedno s Metro Cash&Carryjem ima tržišni udio veći od 73 posto. Velpro je 2010. držao između 40 i 45 posto tržišta, a Metro između 20 i 25, što znači da se povećala koncentriranost.
1. AGROKOR D.D. (05937759187) 16.259.940 71,62 Osnovni račun
2. INVESTCO D.O.O. (19795081741) 2.572.200 11,33 Osnovni račun
3. JAMNICA D.D. (05050436541) 2.520.000 11,10 Osnovni račun
4. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 232.217 1,02 Skrb. račun
5. AUDIO (75666130770)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587) 219.600 0,97 Zast. račun
6. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 159.382 0,70 Skrb. račun
7. BAHOVEC SREČKO (04493597707) 42.310 0,19 Osnovni račun
8. PBZ D.D. (02535697732) 32.445 0,14 Skrb. račun
9. ZAGREBAČKA BANKA D.D. (92963223473) 27.662 0,12 Skrb. račun
10. BLAŽEV MIROSLAV (06872474979) 27.000 0,12 Osnovni račun
Ukupno: 97,31
Bez promjena,a nema više prodaja od velikih igrača,na ovako dobrim rezultatima,a tek dolazi treći kvartal koji je tradicionalno najbolji i btw,konačni lov na Mercator.
Druge, riječke Plodine, imaju čak četiri puta manji prihod od Konzuma.
Poslovni dnevnik je svoj članak postavio malo objektivnije od onog gore naslovljenog "Konkurenti prestižu Konzum…"
Usput, cijena je na 16x kn. Prestiže konkurente. [smiley]
Danas je na kupnji 15x kn bilo 2620 dionica (oko 400.000 kn) i bilo je ponovno zanimljivo gledati onaj nalog od 1000 komada kako se pred kraj trgovanja nadmeće za lipu s nalogom od 689 komada.
No, i ovog puta uzalud. Nitko im nije htio prodati željenu količinu.
Hoće li sljedeći tjedan biti trećeg pokušaja, treće sreće ili će kući otići bez dionica?
lijepo je to gledati, da. a gdje su nam oni dr.doomovi, pesimisti i depresivci što su ovdje pametovali?? vrijeme je da mi koji smo držali beton na 140 i kupovali, polako krenemo kratiti pozicije sad iznad 160
[thumbsup]