1.gen. je bila odlična, ali danas je zbilja katastrofalna, osim što imaju dosta dobar prateći software (dodatne usluge). I još se reklamiraju s lažima “24 sata dnevno 365 dana”, a zapravo funkcioniraju samo 6 sati dnevno 5 dana u tjednu i to samo “ako Bog da”[smiley2], inače ajmo majko! Ukinuli su mogućnost zadavanja naloga izvan vremena burze, što je vrlo loše za ljude koji ne mogu uvijek biti pri kompjuteru. Vrlo sporo i loše stavljaju naloge! I ja sam više puta zbog toga izgubio popriličnu svotu…
Ima drugih puno boljih kuća. Npr. CEBA 0,7% provizije, (najniža 100 kn) može se mijenjati (prebacivati) nalog koji je primjerice djelomično izvršen. Prebacivanje naloga na burzu savršeno brzo (najviše u roku 1 min)! Jedini nedostatak je popratni sofware koji ne uključuje neki luksuz od programa, ali to mi nije ni bitno…
CREDOS
1. online aplikacija-u redu, inace nista spektakularmo (1.g i abacus bolja)
2. brzina naloga – savrseno
3. provizija – 0.6-0.8
4. ljupka brokerica
Dakle, treba imati otvoren račun kod PG, ali samo zbog softvera. Trgovanje treba raditi preko neke druge kuće (ja mislim da ću u Abacus)
Onda je jednostavno rjesenje: Zadrzat racun u 1.gen. , imat neke beneficije, vidjet sve na mostichu, a naloge zadavat prek nekog drugog. Mislim da cu do THT-a to naptravit… E, sad vidim post od Alberta u isto vrijeme. Evo, do svih epohalnih otkrića dodju ponekad po dva genijalca neovisno jedan od drugog, hehe
To trotter:
E upravo to sam napravio prije par mjeseci…
Evo i od mene…
1) Brokerska kuća
2) Provizija po transakciji
3) Provizija po nalogu
4) Brzina zadavanja naloga
5) Ostala iskustva
………………………………………………….
1) HITA vrijednosnice
2) 0.6% online
3) min. 60kn na izvršeni nalog
4) super zadovoljan,
5) Ja radim preko E-trada(online), svi nalozi mi prolaze doslovce u sekundi kad ih zadam i nikad nije bilo problema. Ne zivkam ih previše, jedino kod isplate ali i to je sad riješeno online
Onda je jednostavno rjesenje: Zadrzat racun u 1.gen. , imat neke beneficije, vidjet sve na mostichu, a naloge zadavat prek nekog drugog. Mislim da cu do THT-a to naptravit… E, sad vidim post od Alberta u isto vrijeme. Evo, do svih epohalnih otkrića dodju ponekad po dva genijalca neovisno jedan od drugog, hehe
[smiley2][smiley2][smiley2]
Koliko je potrebno kod vaših brokera da se nalog zadan e-mailom vidi na p/k. Evo meni je prošlo 40 minuta kako su zaprimili nalog a još ga nevidim na k/p. E da mi se žuri nešto nabrzaka prodati ode baka s kolačima.
meni je više dosta ovih specijalaca u Fimi…
Zašto specijalaca? Što su konkretno uradili?
Abacus brokeri su down – nemaju vezu sa ZSE. Web nedostupan. Kakvo je stanje na PG?
VAŽNO : pad trgovinskog sustava
28.08.2007
Zbog tehničkih problema u komunikaciji sa trgovinskim sustavom Zagrebačke burze nismo u mogučnosti primati naloge na vrijednosnice koje kotiraju na trgovinskom sustavu Most.
Sve ostale naloge možete zadavati telefonskim putem na telefone : 01 4877 638, 01 4877 639