Ja sam kod PG, naloge zadajem preko weba i kad nije strka oko neke dionice nalog se pojavi u roku manjem od minute. Problem je kad je navala na neku dionicu i ona krene opako. Nalogu treba i po 20min da se pojavi,a do onda ode vlak. Razgovarao sam prije mjesec dana s gospodinom iz PG i rekao je da je kriv sustav burze. Da kao imaju 5000 klijenata i da ručno ukucavaju naloge(?!). E,sad, da li će nakon OMX-a biti bolje, vidli bumo [smiley1]
Da li je uobičajeno brokeru davati pin za registraciju dionica? Sa više strana sam čuo da nije bilo zlouporabe.
Evo opet mene s pinom [smiley2]
Ne treba te nitko pitati za pin. Pitaju kad treba za broj računa investitora, i to im kažeš, a pin – NIKADA!
Što se mene tiče: ako koji broker traži pin – treba potražit drugog brokera.
. Da li je uobičajeno brokeru davati pin za registraciju dionica?
Od mene su isto trazili PIN.
Samo im kazes da ces sam registrirati dionice (preko govornog automata SDA).
Oni ti daju svoj broj koji koristis u kombinaciji sa PIN-om.
Evo ja bih htio pohvaliti HYPO teta brokere u Osijeku. Jest da je provizija malo afrika paprika, ali jako dobro rade, uslužni su i učtivi.
Ako čitate, svaka vam čast.
[smiley2][smiley2]
Poslujem sa tri brokerske kuće a CREDOS mi je na 1. mjestu neki članovi znaju puno o dionicama , pozdrav ekipi!
Potpisujem.
Radim sa Credosom izmedju ostaloga i zaista se da lijepo prodiskutirati o dionicama.
Znaju decki dosta i nije im tesko porazgovarati; ne navlace.
Jednostavna stranica sto mi se svidja.
Ja s brokerima u pravilu na raspravljam previše o dionicama. Ako se to i dogodi, nikada ne kupujem na temelju njihovih prijedloga. Jednostavno ih ne plačam za to i zato ne očekujem da mi bilo što pametno kažu.
Izabrao sam hitu iako nitko nju nije preporučio. Ima li tko iskustva sa Hita vrijednosnicama?
hita je ok ako nemas velik portfelj i ne mislis dizat margin… do tada odradjuju sve korektno uz mizernu proviziju. Kad postanes “advanced” korisnik onda se izgube i brljaju.
Sve transakicje obavljam u Ilirici i jako sam zadovolajn.Uvijek se javljaju na telefon.Nikad nema problema,a sto se tice pina:to sam obavio preko govornog automata.
Nikad, ali baš nikada ne pokušavajte raditi day trading preko brokera podravske ili hrvatske poštanske banke … ja sam upravo ispušio 10k kuna jer ih nisam mogao dobiti na telefon a nisam imao fax pri ruci …
Nažalost sam trenutno vezan za njih ali ovo je katastrofa …. pa dajte škrti ljudi u pobi, ne može jedan broker na jednom telefonu odrađivati sve poslove … [smiley16]