Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Dok mi tako pričamo, ja sam svoje dionice odregistrirao. Zlu ne trebalo. Ipak će o njima bolje skrbiti SDA, nego nekakvi financijski stručnjaci iz privatnog sektora. [smiley]

Bile registrirane s brokerom ili ne one su na tvom računu u SDA u svakom slučaju.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

Uspoređivati GM, Ford i Cryslera s našom brodograđevnom industrijom … hm …nekako mi nije dobra usporednica…

nisu enrona spašavali … kad već šaramo …

I love the Smell of Profits in the Morning



Dok mi tako pričamo, ja sam svoje dionice odregistrirao. Zlu ne trebalo. Ipak će o njima bolje skrbiti SDA, nego nekakvi financijski stručnjaci iz privatnog sektora. [smiley]

Bile registrirane s brokerom ili ne one su na tvom računu u SDA u svakom slučaju.
[/quote]

je, bila jednom jedna brokerska kuća koja se zvala nacional …

I love the Smell of Profits in the Morning

Svatko normalan bi spasio GM, Ford i Chrysler za 25 milijardi dolara.Samo u AIG je ulupano 10 puta više. Ali je pitanje jeli to spašavanje ili prolongiranje bankrota za mjesec dana.

Da se oni stvarno mogu spasiti za 25 mlrd dolara već bi našli privatne investitore koji bi to vidjeli kao dobro ulaganje. Očito im priča ne drži vodu kad čak ni socijalistički think tankovi demokratske stranke nisu sigurni treba li im "pomoći".

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


USKO SAM VEZAN UZ BRODOGRADNJU, TE DONEKLE POZNAJEM NJENO STANJE. SIGURNO IMA JEDNO 30 % VIŠKA. SAMO TEŠKO JE SAD HDZ-U PRED IZBORE POSLAT TE LJUDE DOMA. DA JE BILO PAMETI,

Au kolega, pa nemojte tako vikat… Ili vam se caps-lock zaglavio? Provjerite molim.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."


Svatko normalan bi spasio GM, Ford i Chrysler za 25 milijardi dolara.Samo u AIG je ulupano 10 puta više. Ali je pitanje jeli to spašavanje ili prolongiranje bankrota za mjesec dana.

Da se oni stvarno mogu spasiti za 25 mlrd dolara već bi našli privatne investitore koji bi to vidjeli kao dobro ulaganje. Očito im priča ne drži vodu kad čak ni socijalistički think tankovi demokratske stranke nisu sigurni treba li im "pomoći".

Da, da, spasit ce ih sa 25 milijardi svu trojicu. Samo GM-u treba 11 milijardi $ cash-a za hladni pogon svaki mjesec… To im je za 2-3 tjedna dovoljno novca.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Jedino šta naša vlada ima donekle razrađeno dugoročno je energetska strategija. A ostale strategije su "dugoročne" od izbora do izbora ili ih jednostavno nema… Prvo što bi trebalo napraviti je sjest s svim strankama, dogovoriti strateške interese kojih će se svi držat, pa onda graditi na tome. Evo jurčić opet forsira proizvodnju, a nisam primjetio da govori konkretno kakav tip proizvodnje bi stimulirao koji bi ujedno bio konkurentan…

When speculation has done its worst, two and two still make four.

Da. I onda bi za 3 tjedna došli po još 25 milijardi al bi s njima trojicom došla još bar trojica tvrdeći da je upravo njihova firma ključna za američko gospodarstvo i kako se nikako ne smije pustit da propadne. [yawn]

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

Pa valjda mozemo nesto proizvodit… Pa nismo valjda najgluplji i najnesposobniji na svijetu?

Meni je interesantna nasa sjeverna zupanija:

http://www.poslovni.hr/40907.aspx

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Da li je gradnja podzemnog tunela između VB i Francuske usporediva s Pelješkim mostom?

I love the Smell of Profits in the Morning


Da li je gradnja podzemnog tunela između VB i Francuske usporediva s Pelješkim mostom?

mogli bi i most zadar-ancona graditi


Da li je gradnja podzemnog tunela između VB i Francuske usporediva s Pelješkim mostom?

Je. Ono što je za VB tunel ispod La Manchea to je pelješki most za Pelješac. Za Hrvatsku? Niti blizu

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

New Report

Close