Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ako će se ovo ikad gradit moglo bi ići i preko Hrvatske

http://www.business.hr/hr/Naslovnica/Znanost/Kina-zeli-super-brzom-zeljeznicom-povezati-Peking-s-Londonom?utm_source=RSS-feeds&utm_medium=feed_reader&utm_campaign=RSS-sources&utm_content=RSStitle


A Končar D&ST će biti ekskluzivni dobavljač svih poterbnih trafića 😉
Ostale članice Grupe mogu također pronaći ponešto za sebe… ako su konkurentne u svojim područjima djelovanja.

Bitno je samo jedno: ne smijemo dopustiti da ide po ovom početnom planu da tu željeznicu financira Komunistička partija isključivo, nego tražiti neki oblik "javno-privatnog" partnerstva gdje ćemo i svi mi sa područja kroz koja prolazi imati priliku sudjelovati u vlasništvu željeznice.

Recimo u svakoj državi kroz koju prolazi organizirati lokalni IPO na kojem bi se prikupio kapital za taj dio trase, pa bi se onda na kraju sve te male firmice svaka za svoju trasu mogle spojiti u jedno Društvo kojega bismo svi od Istoka do Zapada bili suvlasnici svako u nekom svom dijelu koliko je bio spreman uplatiti na IPO-u.

Na ovaj način projekt nije futuristički nego sasvim realan: kapital se skupi kao od šale lagano!

U procesu izgradnje svi koji sudjelujemo (sve naše firme…) imamo neke koristi…

A kada to proradi, oni koji su dioničari željeznice će dugoročno imati korisit… aaako se ovo pokaže kao dobar projekt 😀 A možda bi i mogao… To bi vjerojatno bila dosta jaka ruta, roba bi se prevozila u oba smijera, ono što Kinezi rade k nama, ono gdje smo mi bolji bismo njima prodavali…

i tak… izgledalo bi to nekako ovako, dvosmijerno i fantastično! :

http://www.youtube.com/watch?v=Rg7ROmR10kg&feature=related

Svi bismo od toga profitirali. Svi koji sudjelujemo. Zato ne dopusitmo Komunisitčkoj partiji da zavlada svijetom nego ju privolimo na suradnju na multilateralnu korist!

u biti nije pitanje hoće li se graditi nego kada. a glavna prepreka vjerojatno nije novac nego nestabilnost zemalja kroz koje prolazi – pakistan, iran, irak, kurdistan…

alternativna ruta (koja zaobilazi HR) bi bila preko rusije

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


u biti nije pitanje hoće li se graditi nego kada. a glavna prepreka vjerojatno nije novac nego nestabilnost zemalja kroz koje prolazi – pakistan, iran, irak, kurdistan…

Time (što imaju novca) naša je briga dodatno veća – ne smijemo dopustiti da sami to financiraju.

Ma ove zemlje nisu problem, već će se one smiriti a lako je rutu podesiti da ide najboljim putem, recimo izbjegne Irak i tak… Dakle samo preko Pakistana se mora ići ako Indija želi biti povezana, i odmah iz Pakistana se ide u Iran pa Tursku, sve ostalo se može zaobići gdje Iran ostaje kao jedna od najdužih ruta cijele željeznice jer bi onda skroz uzduže trebalo ići… A što se tiče Irana, kada mi možemo tamo graditi tvornice… mogu i Kinezi željeznice! 😀 Ako se ide na ovaj način da Iranci također sudjeluju kao i svi… bili bi time zadovoljeni, umireni i naravno da bi im bilo u interesu da se promet odvija sigurno i uspješno. Zato je moja ideja bolja nego da sami Kinezi financiraju – ovako je svima interes zajednički i svi će se jednako truditi da to funkcionica. U suprotnom kada netko bude nekada možda imao neke trzavice sa Kinom… može praviti probleme, kada su svi "na istom brodu", tada brod plovi sigurno.

Kolko je to tunela!
I sve puta dva farbanja!
Ka ching! [lol]


Kolko je to tunela!
I sve puta dva farbanja!
Ka ching! [lol]

Farbati će zatvorenici, i to besplatno. A boja made in China nije skupa. Mi ćemo tada imati priliku poslati svojih cca. milijun građana na prisilni rad na željeznicu, to će nam se isplatiti jer ćemo uštedjeti na troškovima prehrane, gradnje novih zatvora i tak. To će se graditi godinama, pa će mnogi odslužiti dobar dio kazne van granica Lijepe naše. Dakle odgovara ovo nama čak i u procesu borbe protiv kriminala i korupcije. Naime uskoro će nam biti jedna od glavnih problema u tim nastojanjima nedostatak smještajnih kapaciteta u zatvorima 😛

Ja jedino ne kužim svrhu. Preko 10.000 kilometara, preko 30 sati vožnje kroz kojekakve ratoborne pripizdine. Sve to u vrijeme aviona.

No respect


Ja jedino ne kužim svrhu. Preko 10.000 kilometara, preko 30 sati vožnje kroz kojekakve ratoborne pripizdine. Sve to u vrijeme aviona.

roba se ne prevozi avionima, tj prevozi se zanemarivo sitna količina. glavno transportno sredstvo danas je brod.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


Ja jedino ne kužim svrhu. Preko 10.000 kilometara, preko 30 sati vožnje kroz kojekakve ratoborne pripizdine. Sve to u vrijeme aviona.

U Kanadi postoji željeznica kroz cijelu zemlju. Što se tiče putničkog prijevoza korisi se gotovo isključivo kao turistička atrakcija. I stvarno je fascinantan doživljaj. Naravno taj doživljaj bi bio znatno manji kada bi se koristili superbrzi vlakovi.

Što se tiče prijevoza roba, željeznica ima smisla u sjevernoj amaerici zbog toga jer nama vodenih puteva koji povezuju istočnu i zapadnu obalu. Vjerojatno bi imalo smisla povezati Kinu i Pakistan ili Kinu i Iran. Međutim prevoziti ljude ili robu iz Pekinga u London je po meni besmisleno.

Drugi je problem što je željeznica jako ranjiva a u tom područiju ima masu terorističkih grupa.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

Kako sam ja shvatio, primarna namjena je putnički promet i to super brzim vlakovima kroz stoljetne ratne zone. Bit će više diverzija nego u Kapelskim kresovima.
Transport robe iz Kine u Europu vlakovima najpristojnije rečeno nema smisla, kad na jedan brod stane stotine kompozicija. I roba ne putuje +300 kmh.

To je veća ludost nego željeznica Njemačka – Irak prije stotinjak godina.

No respect

A sta je falilo B2B?


A sta je falilo B2B?

Falilo je malo da se spoji. [smiley]
I digla je tlak Britancima i pogurala WW 1

No respect

to je bila samo jedna slicica u mozaiku borbe za izvor sirovina – sto je bio pravi razlog za pocetak rata. nije nista vise digla od nekih drugih stvari – rat bi poceo ovako i onako. za bnjemacku je to jedno stavno bilo najbolje rjesenje.

New Report

Close