Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Pazite Švedske brandove (a imaju svega 9 miliona stanovnika):

Ikea
Electrolux
Astra Zeneca
Volvo
Saab
Ericsson
H&M
TetraPack
Tele 2
Scania

Zaboravil si i ABB koji je direktna konkurencija nasem KODT-u. Doduse nije cisto svedski vec svicarsko-svedski al dobro



Finci s Atomicom, Wilsonom i Salomonom

To što su postali vlasnici putem holdinga ih ne čini finskim brandovima,
Atomic je austrijski, da ne može bit austrijskiji.
Nokia im je i previše, Neutrogena je J&J. [tongue]
[/quote]

Dakle po toj tvojoj logici za Atomic ispada da Neutrogena nije J&J brand (mea culpa sto napisah da je francuski) vec norveski posto je norveska formula nutra? [tongue]


Nokia im je i previše

Koje brodogradiliste je sagradilo najvece i najljepse cruisere na planeti? Hint: najveci se zove Freedom of the seas pa progooglajte. A nasa brodogradilista rikavaju. Mozda da neki zakljucak izvucemo iz toga i pokusamo primijeniti?



Kolega, zar vam Bruketa i Zinic nisu rekli da je Neutrogena francuski proizvod? Evo ja vam ispravljam gresku sada u znanju.

Dakle, ocito da su si skandinavci sami sebi dovoljni za medjusobnu trgovinu: tu jedino iz tog patterna odskacu Svedi sa nekim svojim brandima za koje svi znate da ih ne nabrajam, te Finci s Nokiom, Atomicom, Wilsonom i Salomonom


Atomic, Wilson i Salomon su finski brandovi koliko je i Pliva Izraelski ili Seat njemacki brand [wink]
[/quote]

Kolega educirajte se i provjerite si ko je gazda AMER Corporation ciji su spomenuti brandovi. I ja sam ostao paf kad sam to saznao jer sam bio uvjeren da je Wilson americki, Atomic austrijski jer sam bio u tvornici skija u Altenmarktu, a Salomon mi je nekak talijanski zvucao
[/quote]
Kolega,

jako lako koristite rijec "educirajte se" a da pritom trkeljate i valjate gluposti

jako dobro znam k’o je vlasnik wilsona, a jedino sto sam rekao da je wilson finski koliko i pliva izraelski brand

btw salomon je talijanski, koliko i fiat francuski brand
[tongue] [kiss]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE




Kolega, zar vam Bruketa i Zinic nisu rekli da je Neutrogena francuski proizvod? Evo ja vam ispravljam gresku sada u znanju.

Dakle, ocito da su si skandinavci sami sebi dovoljni za medjusobnu trgovinu: tu jedino iz tog patterna odskacu Svedi sa nekim svojim brandima za koje svi znate da ih ne nabrajam, te Finci s Nokiom, Atomicom, Wilsonom i Salomonom


Atomic, Wilson i Salomon su finski brandovi koliko je i Pliva Izraelski ili Seat njemacki brand [wink]
[/quote]

Kolega educirajte se i provjerite si ko je gazda AMER Corporation ciji su spomenuti brandovi. I ja sam ostao paf kad sam to saznao jer sam bio uvjeren da je Wilson americki, Atomic austrijski jer sam bio u tvornici skija u Altenmarktu, a Salomon mi je nekak talijanski zvucao
[/quote]
Kolega,

jako lako koristite rijec "educirajte se" a da pritom trkeljate i valjate gluposti

jako dobro znam k’o je vlasnik wilsona, a jedino sto sam rekao da je wilson finski koliko i pliva izraelski brand

btw salomon je talijanski, koliko i fiat francuski brand
[tongue] [kiss]
[/quote]

Znaci po toj logici "nas" T-com je hrvatski brand? Aj dobro da znam. Ja sam mislio da je njemacki [tongue]

austrijanaca ima mil manje, a da im njemci nisu maznuli Porsche, G- Klasse (Puch) i Hitlera bili bi apsolutni broj 1 po brandovima per capita.

Znaci po toj logici "nas" T-com je hrvatski brand? Aj dobro da znam. Ja sam mislio da je njemacki [tongue]

prejak si,
samo ne bi bilo lose da se ovdje pronadjes oko tvog dokaza – pogledaj pod lista logickih pogresaka

http://www.forum.hr/showthread.php?t=30255

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Vipy & James Knox – idete s bitnog na nebitno. Poanta svega je da se kod nas proteze spika da ono za sto hrvat nije nikad cuo nije brand i/ili ne postoji uopce. A to mi je blago receno debilno jer mi smo opcenito upoznati sa izuzetno malo brandova. Prvi put sam to na vlastitoj kozi skuzio kad sam upao u robnu kucu s tehnickom robom u Osaki – mi smo tu culi za Sony, Panasonic, Toshibu itd. da ne nabrajam a tamo sam vidio brandova barem 20x vise s proizvodima kakvih i dan danas (bio sam 2002.) kod nas nema u ducanima. Primjera radi Novi Zeland ima sigurno x kvalitetnih brandova a mi ne poznamo niti jedan jer se kod nas, eto, ne uvozi. Znaci li to da to nisu kvalitetni brandovi i da ne postoje? Ne bih se slozio nikako s time.


Poanta svega je da se kod nas proteze spika da ono za sto hrvat nije nikad cuo nije brand i/ili ne postoji uopce. A to mi je blago receno debilno jer mi smo opcenito upoznati sa izuzetno malo brandova. Prvi put sam to na vlastitoj kozi skuzio kad sam upao u robnu kucu s tehnickom robom u Osaki – mi smo tu culi za Sony, Panasonic, Toshibu itd. da ne nabrajam a tamo sam vidio brandova barem 20x vise s proizvodima kakvih i dan danas (bio sam 2002.) kod nas nema u ducanima. Primjera radi Novi Zeland ima sigurno x kvalitetnih brandova a mi ne poznamo niti jedan jer se kod nas, eto, ne uvozi. Znaci li to da to nisu kvalitetni brandovi i da ne postoje? Ne bih se slozio nikako s time.

slazem se,

HR je u vecini slucajeva premala i ponekad dolazak jednog branda, znaci da se drugi konkurent uopce ne zele yajebavati za trziste od 4,5 mil stanovnika

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE



Poanta svega je da se kod nas proteze spika da ono za sto hrvat nije nikad cuo nije brand i/ili ne postoji uopce. A to mi je blago receno debilno jer mi smo opcenito upoznati sa izuzetno malo brandova. Prvi put sam to na vlastitoj kozi skuzio kad sam upao u robnu kucu s tehnickom robom u Osaki – mi smo tu culi za Sony, Panasonic, Toshibu itd. da ne nabrajam a tamo sam vidio brandova barem 20x vise s proizvodima kakvih i dan danas (bio sam 2002.) kod nas nema u ducanima. Primjera radi Novi Zeland ima sigurno x kvalitetnih brandova a mi ne poznamo niti jedan jer se kod nas, eto, ne uvozi. Znaci li to da to nisu kvalitetni brandovi i da ne postoje? Ne bih se slozio nikako s time.

slazem se,

HR je u vecini slucajeva premala i ponekad dolazak jednog branda, znaci da se drugi konkurent uopce ne zele yajebavati za trziste od 4,5 mil stanovnika
[/quote]

I to je isto istina. Mi nikako da shvatimo da smo trziste velicine pola Pariza i to bitno siromasnije trziste nego sto je polovica Pariza

Ja sam sa Twixerom započeo o svjetskim brandovima.
Naravno da ima regionalnih brandova u skandinaviji i australiji, al to nisu svjetski tipa nokije i sonyija, jel tako.
Vlasništvo nad kompanijom mi nema puno veze s brandom, posebno danas,
Atomic je osnovan, proizvodi se, reklamira i sponzorira kao austrijski proizvod, bez obzira što je vlasnik sad iz finske, isto kako će finlandia votka uvijek bit finski brand ko god je kupio jednom.


Kolega, zar vam Bruketa i Zinic nisu rekli da je Neutrogena francuski proizvod? Evo ja vam ispravljam gresku sada u znanju.

puno hvala! 😉 Neutrogenu sam negdje iz glave bubnuo, stvarno ne znam zašto sam to mislio (da je Norveški). Sad vidim: to je amerečki brand (J&J – e njihovo je zbilja sve :P). Dakle Norvežani nemaju: ništa od planetarno popularnoga 😀

P.S. Kada ste kod tih nabrajanja: zašto Švicarsku nitko ne spominje?? Švicarska per capita možda ima najviše brendova na svijetu, ovako odokativno kažem (moguće da opet nešto pogrešno im pribrajam, ali dojam je takav, da je pola dobrih stvari iz Švicarske, od finih slatkih stvari, preko lijekova… do jedinih nama konkurentnih transformatora na svijetu koji su "švicarsko-švedski")

Eto, ako ste voljni da zajedničkim snagama napravimo nešto zanimljivo, mogli bismo svi pronaći sve koje znamo "svjetski poznate" brendove svih značajanijih država, pa da netko to kompilira u cjelinu, napraivmo statistiku per capita i da vidimo kako izgleda ljestvica – te gdje smo mi na toj ljestvici, jer to se tiče ove teme!

Evo ja počinjem sa Nizozemskom, Švicarskom i Luxembourgom:

Od većih prema manjim državama:

Nizozemska (16,7 mil.):

Heineken
Unilever: Hellmann’s, Knorr, Cif, Domestos, Persil, Signal, Axe, Dove, Rexona…
Philips
TomTom
Duhan: budale prodale, sad su iza Luxembourga 2. najveći per capita proizvođač, ali za Amerikance (PM tvornica, i nešto malo drugih stranaca/Luxemoburg npr.)
Financije: ING, AEGON…
EADS ("nizozemsko-njemačko-francuski")
Shell ("nizozemsko-britanski")

Švicarska (7,6 mil.):

Nestle: Nescafe…
Lindt
Rolex
Swatch
Duhan: Davidoff (ali sad je ipak britanski – Imperial, nekad bio "švicarsko-njemački")
Financije: Credit Suisse, UBS, Swiss Re…
Farmacija: Novartis, Roche
ABB ("švicarsko-švedski")

Luxembourg (0,49 mil):

ArcelorMittal
RTL (imamo i mi podružnicu :P)
SES (Astra, Sirius…)
Financije: ogromna hrpa toga na tako malo mjesta :P, ali ne opće poznatoga pa nije mjesto na ovoj listi
Duhan: Ducal, Elixyr, Maryland, Che, Amiral, Golden Midway, Austin
EIB :rotfl: (samo sjedište tamo, ali eto… i nas lihvare, pa da vidimo gdje sjede)

Koliko bi mi po toj statistici trebali imati svjetki poznatih brendova? 😀 Netko je dobro rekao, i Pliva je sada više izraelski brend nego "naš".. dakle i što smo imali više nemamo!

P.S.

Vidim da je ovdje rasprava "čiji je što brend"??
Pa zar tu ima što sporno??
Brend je od onoga (u smislu nacije/naroda) u vlasništvu čijih građana (državljana koje države) je većinski, kontrolni ili barem najveći pojedinačni (jedne osobe, ili "povezanih osoba") vlasnički udio kompanije koja je zakonski vlasnik toga brenda.
Jedino kada ne znamo točno (a to je u mnogo slučajeva) onda to približno odredimo prema tome "gdje je sjedište krovne kompanije" (vrlo važan podatak!) i u čijem je značajnom vlasništvu povijesno gledano (pa sad kakvo je točno aktualno stanje možda nismo potpuno svjesni i to zanemarujemo)

Dakle Pliva je sada izraelski brend. T-HT (ništa manje nego globalni T-Com, T-mobile) je njemački brend, Ericsson Nikola Tesla je švedski brend, INA je mađarski brend… itd. Malo je hrvatskih brendova i među ovima malima lokalnima, e sad da li imamo koji jači… to je pitanje za razmišljanje 🙂

New Report

Close