a sto cemo mi kroz brodogradilista izvoziti, jeftinu radnu snagu, jeftino zeljezo!?
[lol] [lol] [lol]
a ona kurceva brodogradilista, kljuc u bravu i ljudima preko socijalnog davat pare, a ne ovakva sranja imati, k’o automobilska industrija u US
može to i bolje samo treba stručne, poštene i odgovorne ljude postaviti u upravu. pa da vidiš da se brod može napraviti i jeftinije. u brodogradilištima su navikli da je bitno raditi, a minuse će pokriti država.
[/quote]
Neke grane jednostavno treba prekrižit. Nisam stručan za brodogradnju pa ne mogu dat ocjenu ali moguće je da mi i sa najpoštenijim i najstručnijim ljudima jednostavno nismo konkurentni i ako je tako treba za opće dobro to ugasit.
štima vipy,
ali ne možeš sve gledati svojim očima … država mora misliti i na socijalni mir … puno tu ljudi radi…
gledaj samo kako talijani spašavaju alitaliju …
znam da ćeš reći da će nam se to dugoročno obiti o glavu … ali ipak moramo amortizirati malo stvari, a ne grunuti na ulicu tisuće ljudi …
tržište rada nam je koma i zato je tomu tako … ameri bi pozatvarali brodogradilišta dok si rekao keks… kod nas su još uvijek u modi socijalni momenti …
Cak sam negdje bio nasao i vezu izmedju potrosnje drzave (udio u BDP-u) i ekonomskih kriza… Kako potrosnja drzave raste, tako je kriza sve blize. [thumbsup]
a kako je bilo 32-36 u US?
[/quote]
Kak mozes znat da nebi bila kriza 32-34 da se drzava nije mjesala (umjesto 32-36) ? [tongue]
tržište rada nam je koma i zato je tomu tako … ameri bi pozatvarali brodogradilišta dok si rekao keks… kod nas su još uvijek u modi socijalni momenti …
Tržište rada je koma – istina. A glavni uzrok je socijal-komunistički mentalni sklop koji i dalje prevladava u društvu a pogotovo u glavama sindikalnih vođa. Tko se usudi zaposlit nekoga danas? Možda ti trenutno i treba par ljudi na godinu – dvije, al ih nećeš zaposlit jer znaš da ih ne možeš više nikad otpustit. Da ne govorim o astronomskim nametima na plaće pa te država fino stimulira da plaćaš na crno. O državnim službenicim neću ni krenut pričat.
Kategorija ljudi koju se najviše gazi su poduzetnici, država nije na usluzi nego samo gleda gdje će nešto zabranit i nekakvu kaznu naplatit… mediji i narod su puni jala, što je opet produkt onog socijal-komunizma – pa jedva čekaju da neko propadne i da mu ne ide – jer zna se – "Ako on ima više od mene sigurno je ukrao"! Živjela Juga…
brodogradilista:
niti imamo jeftine ljude niti imamo jeftine resurse…
uzmi npr. proizvodnju aluminija..
zasto su norvezani jaki u proizvodnj aluminija?
jednostavno, nacin izvoza elektricne energije…
a sto cemo mi kroz brodogradilista izvoziti, jeftinu radnu snagu, jeftino zeljezo!?
mogli bi izvoziti političare. na svaki napravljeni brod strpamo par ministara, gradonačelnika, načelnika, državnih tajnika……. to se zove restrukturiranje države. možda imamo trošak gradnje broda, ali koliko smo uštedili u budućem razdoblju
znam da nije tema, ali sada kad je kriza treba rezati državni aparat koji je glomazan, trom i preskup. Koliko imamo gradova, općina, sela, a svi imaju neku birokraciju …..
malo nazad na temu – vratio bih porezne olakšice građanima – 12.000 po svakoj kategoriji, a ne ukupno – onda će oni koji više zarađuju cca 15.000 kuna po obitelji koristiti privatne zdravstvene usluge, tražiti će račun za izvedene radove …. Je 20% skuplje, ali s povratom poreza je jeftinije
tržište rada nam je koma i zato je tomu tako … ameri bi pozatvarali brodogradilišta dok si rekao keks… kod nas su još uvijek u modi socijalni momenti …
hoće li zatvoriti GM, Crysler i Ford?
štima vipy,
ali ne možeš sve gledati svojim očima … država mora misliti i na socijalni mir … puno tu ljudi radi…
gledaj samo kako talijani spašavaju alitaliju …
znam da ćeš reći da će nam se to dugoročno obiti o glavu … ali ipak moramo amortizirati malo stvari, a ne grunuti na ulicu tisuće ljudi …
tržište rada nam je koma i zato je tomu tako … ameri bi pozatvarali brodogradilišta dok si rekao keks… kod nas su još uvijek u modi socijalni momenti …
Mislim da u brodogradnji radi 5.000 ljudi, od kojih su pola u administraciji brijem. Nije sad to neka brojka koja se ne bi mogla zbrinut. Jos mozda 10.000 u pratecoj industriji. Ionako mislim godisnje utucemo milijardu kuna na brodogradilista. Jeftinije bi mozda bilo placat im place da ostanu doma.
tržište rada nam je koma i zato je tomu tako … ameri bi pozatvarali brodogradilišta dok si rekao keks… kod nas su još uvijek u modi socijalni momenti …
hoće li zatvoriti GM, Crysler i Ford?
[/quote]
Oni ce mozebitno bankrotirat, ali ce nastavit poslovat. Vjerovatno u nesto manjem volumenu nego sada. Mozda konacno pocnu proizvodit automobile koji ljudi zele vozit… [lol]
Dok mi tako pričamo, ja sam svoje dionice odregistrirao. Zlu ne trebalo. Ipak će o njima bolje skrbiti SDA, nego nekakvi financijski stručnjaci iz privatnog sektora. [smiley]
Dok mi tako pričamo, ja sam svoje dionice odregistrirao. Zlu ne trebalo. Ipak će o njima bolje skrbiti SDA, nego nekakvi financijski stručnjaci iz privatnog sektora. [smiley]
Yep… Sad si zeznuo brokersku kucu… Tko zna kolko bi gazda margarita mogao popit za tvoje dionice INDG na Kajmanskom otocju…
USKO SAM VEZAN UZ BRODOGRADNJU, TE DONEKLE POZNAJEM NJENO STANJE. SIGURNO IMA JEDNO 30 % VIŠKA. SAMO TEŠKO JE SAD HDZ-U PRED IZBORE POSLAT TE LJUDE DOMA. DA JE BILO PAMETI, MOGLO SE TO DAVNO I ELEGANTNO IZVEST. A ONDA IMA I NESPOSOBNIH LJUDI U UPRAVAMA, TE PROBLEM KOPERACIJE, IAKO BEZ NJIH NE BI BILO MOGUĆE ZAVRŠIT BROD, ITD. OSIM TOGA, BRODOGRADNJA IMA I NEKAKAV MULTIPLIKATOR OTPRILIKE 2,50, IAKO DALEKO MANJE NEGO U JUGI.I ŽELJEZARE SU SE SUKLADNO TOME MOGLO BOLJE RJEŠIT. A ŠTO SE TIČE PELJEŠKOG MOSTA, SMATRAM DA SE MOŽE ODLIČNO POVEZAT SA DVA BRZA TRAJEKTA, A SA OSTATKOM LOVE BI SE MOGLO PUNO, PUNO BOLJE TOGA UČINIT: ŠKOLE, BOLNICE, A NE DA NAS SVAKO MALO ZOVU NA NEKE DOBROTVORNE AKCIJE. PRIMJERICE, ŠTO ĆE BOLJE MOST DONIT PELJEŠCU, KAD NIJE RJEŠENO ZEMLJ.KNJIGE KOMUNALIJE ITD. KO ĆE TU IŠTA ULAGAT I U ŠTO? MOST MOŽDA JEDNOM DRUGOM PRILIKOM KADA BUDE BOLJA SITUACIJA I DRŽAVA BOGATIJA, SADA NE. PS. ŽIVIM NA PELJEŠCU