Ali taj kraj proizvodi više hrane, nego što Dubrava uveze sranja od Janevaca. I k tomu još izvozi tu hranu.
Prizvodnja hrane je u neretvanskoj dolini što je sjeverno od mosta i nemaju skoro nikakve koristi od njega. Ovi južno nešto malo ribe, maslina i vina… ali čak i da proizvode kakav je to argument za most?
Naravno da bi svi bili sretni da imamo taj most, ja prvi, ali dali možemo 300 -400 milja eura bolje utrošit? možemo
o tome treba voditi brigu država, ali naša državna administracija (isto je i sa lokalnim zajednicama) je porozna kao zagrebački vodovod – od 100 kuna koje krenu iz gospodarstva u bolnicu, 40 ih se prospe po putu
možda čak i više …
Mislis da je najveci problem tim poljoprivrednicima sto moraju preko Bosne vozit 15 min da bi dosli do Zagreba?
nikako, ali vidi kakvo sranje imamo sa slovencima … neka ti u jednom trenutku bosanci zatvore granicu iz nekog razloga, a hoće …
zadnji put ponavljam: država ne gleda sve sa strane dobiti, država mora gledati i interese ljudi, bilo da ih je 16 ili 1.6 ml.
[/quote]
Zasto bi Bosanci zatvorili granicu!? Pa oni su ionako pod medjunarodnim patronatom. Neznam tko ti je utuvio taj strah od susjednih drzava (brijem da je to ostatak iz komunizma, kad su granice bile briga).
Upravo je problem sto drzava radi za 16 ljudi, vlasnika par gradjevinskih firmi koje ce profitirati na tome.
Naravno da bi svi bili sretni da imamo taj most, ja prvi, ali dali možemo 300 -400 milja eura bolje utrošit? možemo
kako?
ponavljam, most je bitan za integritet države
I sad neznam zakaj koristis tu neke lokalne argumente… Ja sam isto tako protiv bacanja novca na zagrebacki aerodrom kao sto sam bio protiv izgradnje arene ili dinamovog stadiona.
he he
osjećam se kao da sjedim u saborskoj klupi i na pitanje o amandmanu izlazim za govornicu i govorim: odbija se …
a deimos, se sa svojim plavim okicama samo mršti … [smiley]
Naravno da bi svi bili sretni da imamo taj most, ja prvi, ali dali možemo 300 -400 milja eura bolje utrošit? možemo
kako?
ponavljam, most je bitan za integritet države
[/quote]
Ma daj fazan, ne pusis valjda te price… Kolko godina je veza za zapadnim Berlinom bila autocesta kroz istocnu Njemacku? Pa valjda su trebali umrijet bez mosta.
Ja bi od tih novaca digo plaće zaposlenima u državnoj administraciji…
Kolega Cobra se dotakao nogometa danas pa ću i ja… U klupskom sportu, prva šok terapija ide promjenom trenera.
Želiš reć da će Šukiju zabraniti čvarke? [sealed]
Ipak će se bar 70% toga realizirat, pa sam mislio da ne bi škodilo znati više. Prilično sam siguran da bi našli svakakvih gluposti unutra. A općenito bi bilo dobro da se tema vrati na ekonomiju, o politici ćemo se svađati danima, mjesecima…
Ha ha… Da, da… Bosna ce zatvorit granicu Hrvatskoj… A sto ce onda Bosna!? A sto ce onda!? Kuda ce oni? U Srbiju?
Ma daj fazan, ne pusis valjda te price… Kolko godina je veza za zapadnim Berlinom bila autocesta kroz istocnu Njemacku? Pa valjda su trebali umrijet bez mosta.
ne pušim, ali razmišljam iz dijela Hrvatske koji nije Zagreb … meni autocesta Sredanci – granica znači puno … kod tebe sam na ćevapima za 2 sata … a tebi je to samo bezvezna investicija kojom dnevno prođe nekoliko stotina automobila …
Što se tiče cestovne izgradnje, treba biti objektivan da je HR valjda među najkompliciranijim državama u Europi što se tiče geografskog izgleda i položaja. Na manje od 5 milijuna ljudi treba izgraditi tisuće kilometara cesta i autocesta i stotine mostova, tunela i vijadukata. Broj stanovnika kao Milano, pola Pariza ili Londona.
Ne bih ulazio u rasprave oko prvenstvenosti ulaganja. Dajem prvenstvo ekonomskom razmišljanju, da most ide tamo gdje je i najveća prometnost. No gore navedena geografska problematika u kombinaciji sa ekonomskom isplativnosti ne bi u neke sredine dovela mostove niti za 50 godina. Neki otoci nikad ne bi imali brodsku i trajektnu povezanost, jer to nikad neće biti profitabilno.
Stoga se stvari ne mogu gledati samo s te strane, gdje je veći promet i profit od investicije. I ne zaboravimo da 3/4 stanovnika niti živi u ZG niti gravitira njemu.