Imaš državu koja je nepotrebni posrednik, kao da se voziš od Zg do Karlovca ali ne ideš direktno nego preko bjelovara
momak totalno si se pogubio … a što misliš tko na to sve misli o čemu ti pričaš … znaš li ti kakva bi anarhija nastala kada bi svatko sam gradio cestu, pa mora to netko koordinirati, ti zadireš u samu bit države …
uvodno sam napisao: previše je ljudi, ali ukidati državne funkcije … uf …
[/quote]
Počinješ udarat nisko. Nisamto očekivao. Tko je za ukidanje države? pitao si me za razliku imeđu moje kune poreza kada država skrbi za bolesne i moje kuna kad nazovem telefonom za bolesnu djecu?
Nisam ja za ukidanje države niti da privatni sektor kontrolira promet u zagrebu ali isto tako nisam ni za državu sa proračunom pola bdp-a
neodoljivo podsjecas na ove likove:
OK, malo sam pretjerao …
za utjehu, imenovat ću te za ministra financija … iako sam to mjesto čuvao za vipya …
[smiley]
a SLK će mi biti glasnogovornik …
nešto kao Mehun
[img]http://www.nacional.hr/repository/image_raw/46405/medium/1/[/img]
a SLK će mi biti glasnogovornik …
nešto kao Mehun
Nek ti Ante B.I.G. posudi jednog. Ima ih šest u Uredu za odnose s javnošću.
jesi vidio studiju isplativosti? jesi stavio u omjer trošak izgradnje i zaradu …
koliko zarađuju mostovi koji spajaju novi zagreb s ostatkom zagreba … treba li ih zato porušiti ?
naravno da nisam.
most direktno ne zarađuje ništa, nit mu je to svrha….svrha mu je omogućit razvoj izoliranog područja…tako da mostovi u zg sigurno najisplativiji u hrvatskoj (kolki bdp samo buzin stvori)
jesmo mi iskoristili baš sav prostor u hrvatskoj i osto nam je samo pelješac za razvit?
kad iskoristimo svaki pedalj zemlje ko nizozemska i danska, neg se gradi most i do jabuke što se mene tiče, al dotad ima puno posla i pametnijih investicija.
Imaš državu koja je nepotrebni posrednik, kao da se voziš od Zg do Karlovca ali ne ideš direktno nego preko bjelovara
momak totalno si se pogubio … a što misliš tko na to sve misli o čemu ti pričaš … znaš li ti kakva bi anarhija nastala kada bi svatko sam gradio cestu, pa mora to netko koordinirati, ti zadireš u samu bit države …
uvodno sam napisao: previše je ljudi, ali ukidati državne funkcije … uf …
[/quote]
E moj fazan… Most u Zagrebu spaja gotovo milijon ljudi (750.000 u Zagrebu + satelitski gradovi). Jesi vidio koliko vozila prodje dnevno? Samo na ustedi na benzinu se most otplati u par godina (ne pricajuci o smanjenju zagadjenja i slicno). I to dobijes za parsto metara mosta.
A Peljeski most? Juzno od Peljesca nema valjda 200.000 ljudi. Taj most ce zjapit prazan, ko slicni fijasko, autocesta Zagreb-Split. Ta autocesta je teski planerski promasaj, ali to je tako kad drzava gradi cestu da bi poentirala pred izbore rezanjem vrpce i namjestala poslove rodji.
Treba napraviti istinsku a ne podobnu listu prioriteta za ovu recesiju. Po meni, dobar dio cestovne infrastrukture može pričekati još godinu ili dvije, za razliku od nekih drugih sektora.
A građevinske dionice i tako ne mogu dovijeka držati prihode i dobit koje su imali u građevinskom boomu proteklih godina. Prije ili kasnije, moraju napraviti rez. I niskogradnja i visokogradnja.
pelješac se gradi radi spajanja s RH …
kada bi nastalo neko sranje na granici s BiH … onda bi svi kokodakali kako nema vizije, kako država nije osigurala teritorijalni integritet i sl.
pa evo, država misli unaprijed, pa gradi most, ne radi isplativosti, već da spoji RH … ali to ima cijenu …
da bi došli do dubrovnika morate prijeći državnu granicu … država na ovaj način misli i na svoje stanovnike koji su malo udaljeniji od Horvaćanske i Henzlove …
Hrvatska gradjevina je rasla prebrzo u odnosu na ostatak privrede. To je velika neravnoteza. A to se desi kad drzava odredjuje prioritete.
E moj fazan… Most u Zagrebu spaja gotovo milijon ljudi (750.000 u Zagrebu + satelitski gradovi). Jesi vidio koliko vozila prodje dnevno? Samo na ustedi na benzinu se most otplati u par godina (ne pricajuci o smanjenju zagadjenja i slicno). I to dobijes za parsto metara mosta.
A Peljeski most? Juzno od Peljesca nema valjda 200.000 ljudi. Taj most ce zjapit prazan, ko slicni fijasko, autocesta Zagreb-Split. Ta autocesta je teski planerski promasaj, ali to je tako kad drzava gradi cestu da bi poentirala pred izbore rezanjem vrpce i namjestala poslove rodji.
dakako, treba samo graditi po ZG …
ostale tko jebe …
a tvoja kratkovidnost ne vidi da će ta autocesta jednom prolaziti duž cijele jadranske obale …
pelješac se gradi radi spajanja s RH …
kada bi nastalo neko sranje na granici s BiH … onda bi svi kokodakali kako nema vizije, kako država nije osigurala teritorijalni integritet i sl.
pa evo, država misli unaprijed, pa gradi most, ne radi isplativosti, već da spoji RH … ali to ima cijenu …
da bi došli do dubrovnika morate prijeći državnu granicu … država na ovaj način misli i na svoje stanovnike koji su malo udaljeniji od Horvaćanske i Henzlove …
Drzava ce zeznut te za koje grade most, jer ce oni u konacnici zivjet losije sa mostom nego bez. Jedino ce se moci busat u prsa da su zahebali bosance pa nemoraju jednom godisnje kad ide preko mosta prelazit preko granice. Ali to se nemoze jest, pa je to mali problem.
Nema smisla raspravljati o teorije države, ajmo na nešto konkretnije. Nećemo valjda u filozofiju sad.
Nitko od nas vjerovatno nema vremena da sam krene u analizu proračuna rh za 2009., a i da ima to bi vjerovatno trajalo mjesec dana. Zato predlažem da svatko odabere nasumce stranicu u njemu, uključujući recimo još jednu iza nje i navede 5 stavki po sljedećim kriterijima:
– Pozitivna promjena (npr. povećanja sredstava iz EU fondova)
– Negativna promjena (npr. povećanje nekih izdataka na kojima bi se moglo uštediti
– Neobična stavka (za koju smatrate da joj nije mjesto u proračunu)
Uzeli bi u obzir samo promjene veće od +-10%, što možete vidjeti u indeksu u koloni 7. Baza mu je 100. Na vrhu posta staviti broj stranica, a na dnu kratak komentar. Stavke koje namjeravate staviti obavezno kopi pejstat, tako da se vidi naziv (prve dvije kolone), apsolutni iznos(6.kolona) i postotak(7.kolona).
Mislim da bi se ovako većina upoznala s proračunom ili bar vidjela kako izgleda, te kud njihov novac zapravo ide. A onda poslije kad nakupimo malo više postova, prokomentirat rezultate.
http://www.sabor.hr/Default.aspx?art=25631&sec=17
Proračun se nalazi pod vezanim informacijama, dokument broj 1