Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Imaš državu koja je nepotrebni posrednik, kao da se voziš od Zg do Karlovca ali ne ideš direktno nego preko bjelovara

momak totalno si se pogubio … a što misliš tko na to sve misli o čemu ti pričaš … znaš li ti kakva bi anarhija nastala kada bi svatko sam gradio cestu, pa mora to netko koordinirati, ti zadireš u samu bit države …

uvodno sam napisao: previše je ljudi, ali ukidati državne funkcije … uf …
[/quote]

Počinješ udarat nisko. Nisamto očekivao. Tko je za ukidanje države? pitao si me za razliku imeđu moje kune poreza kada država skrbi za bolesne i moje kuna kad nazovem telefonom za bolesnu djecu?

Nisam ja za ukidanje države niti da privatni sektor kontrolira promet u zagrebu ali isto tako nisam ni za državu sa proračunom pola bdp-a

neodoljivo podsjecas na ove likove:

http://www.youtube.com/watch?v=2I0QN-FYkpw

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

OK, malo sam pretjerao …

za utjehu, imenovat ću te za ministra financija … iako sam to mjesto čuvao za vipya …

[smiley]

I love the Smell of Profits in the Morning

a SLK će mi biti glasnogovornik …

nešto kao Mehun

[img]http://www.nacional.hr/repository/image_raw/46405/medium/1/[/img]

I love the Smell of Profits in the Morning


a SLK će mi biti glasnogovornik …

nešto kao Mehun


Nek ti Ante B.I.G. posudi jednog. Ima ih šest u Uredu za odnose s javnošću.

No respect


jesi vidio studiju isplativosti? jesi stavio u omjer trošak izgradnje i zaradu …
koliko zarađuju mostovi koji spajaju novi zagreb s ostatkom zagreba … treba li ih zato porušiti ?

naravno da nisam.
most direktno ne zarađuje ništa, nit mu je to svrha….svrha mu je omogućit razvoj izoliranog područja…tako da mostovi u zg sigurno najisplativiji u hrvatskoj (kolki bdp samo buzin stvori)
jesmo mi iskoristili baš sav prostor u hrvatskoj i osto nam je samo pelješac za razvit?
kad iskoristimo svaki pedalj zemlje ko nizozemska i danska, neg se gradi most i do jabuke što se mene tiče, al dotad ima puno posla i pametnijih investicija.



Imaš državu koja je nepotrebni posrednik, kao da se voziš od Zg do Karlovca ali ne ideš direktno nego preko bjelovara

momak totalno si se pogubio … a što misliš tko na to sve misli o čemu ti pričaš … znaš li ti kakva bi anarhija nastala kada bi svatko sam gradio cestu, pa mora to netko koordinirati, ti zadireš u samu bit države …

uvodno sam napisao: previše je ljudi, ali ukidati državne funkcije … uf …
[/quote]

E moj fazan… Most u Zagrebu spaja gotovo milijon ljudi (750.000 u Zagrebu + satelitski gradovi). Jesi vidio koliko vozila prodje dnevno? Samo na ustedi na benzinu se most otplati u par godina (ne pricajuci o smanjenju zagadjenja i slicno). I to dobijes za parsto metara mosta.

A Peljeski most? Juzno od Peljesca nema valjda 200.000 ljudi. Taj most ce zjapit prazan, ko slicni fijasko, autocesta Zagreb-Split. Ta autocesta je teski planerski promasaj, ali to je tako kad drzava gradi cestu da bi poentirala pred izbore rezanjem vrpce i namjestala poslove rodji.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Treba napraviti istinsku a ne podobnu listu prioriteta za ovu recesiju. Po meni, dobar dio cestovne infrastrukture može pričekati još godinu ili dvije, za razliku od nekih drugih sektora.
A građevinske dionice i tako ne mogu dovijeka držati prihode i dobit koje su imali u građevinskom boomu proteklih godina. Prije ili kasnije, moraju napraviti rez. I niskogradnja i visokogradnja.

No respect

pelješac se gradi radi spajanja s RH …

kada bi nastalo neko sranje na granici s BiH … onda bi svi kokodakali kako nema vizije, kako država nije osigurala teritorijalni integritet i sl.

pa evo, država misli unaprijed, pa gradi most, ne radi isplativosti, već da spoji RH … ali to ima cijenu …

da bi došli do dubrovnika morate prijeći državnu granicu … država na ovaj način misli i na svoje stanovnike koji su malo udaljeniji od Horvaćanske i Henzlove …

I love the Smell of Profits in the Morning

Hrvatska gradjevina je rasla prebrzo u odnosu na ostatak privrede. To je velika neravnoteza. A to se desi kad drzava odredjuje prioritete.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."


E moj fazan… Most u Zagrebu spaja gotovo milijon ljudi (750.000 u Zagrebu + satelitski gradovi). Jesi vidio koliko vozila prodje dnevno? Samo na ustedi na benzinu se most otplati u par godina (ne pricajuci o smanjenju zagadjenja i slicno). I to dobijes za parsto metara mosta.

A Peljeski most? Juzno od Peljesca nema valjda 200.000 ljudi. Taj most ce zjapit prazan, ko slicni fijasko, autocesta Zagreb-Split. Ta autocesta je teski planerski promasaj, ali to je tako kad drzava gradi cestu da bi poentirala pred izbore rezanjem vrpce i namjestala poslove rodji.

dakako, treba samo graditi po ZG …
ostale tko jebe …

a tvoja kratkovidnost ne vidi da će ta autocesta jednom prolaziti duž cijele jadranske obale …

I love the Smell of Profits in the Morning


pelješac se gradi radi spajanja s RH …

kada bi nastalo neko sranje na granici s BiH … onda bi svi kokodakali kako nema vizije, kako država nije osigurala teritorijalni integritet i sl.

pa evo, država misli unaprijed, pa gradi most, ne radi isplativosti, već da spoji RH … ali to ima cijenu …

da bi došli do dubrovnika morate prijeći državnu granicu … država na ovaj način misli i na svoje stanovnike koji su malo udaljeniji od Horvaćanske i Henzlove …

Drzava ce zeznut te za koje grade most, jer ce oni u konacnici zivjet losije sa mostom nego bez. Jedino ce se moci busat u prsa da su zahebali bosance pa nemoraju jednom godisnje kad ide preko mosta prelazit preko granice. Ali to se nemoze jest, pa je to mali problem.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Nema smisla raspravljati o teorije države, ajmo na nešto konkretnije. Nećemo valjda u filozofiju sad.

Nitko od nas vjerovatno nema vremena da sam krene u analizu proračuna rh za 2009., a i da ima to bi vjerovatno trajalo mjesec dana. Zato predlažem da svatko odabere nasumce stranicu u njemu, uključujući recimo još jednu iza nje i navede 5 stavki po sljedećim kriterijima:
– Pozitivna promjena (npr. povećanja sredstava iz EU fondova)
– Negativna promjena (npr. povećanje nekih izdataka na kojima bi se moglo uštediti
– Neobična stavka (za koju smatrate da joj nije mjesto u proračunu)

Uzeli bi u obzir samo promjene veće od +-10%, što možete vidjeti u indeksu u koloni 7. Baza mu je 100. Na vrhu posta staviti broj stranica, a na dnu kratak komentar. Stavke koje namjeravate staviti obavezno kopi pejstat, tako da se vidi naziv (prve dvije kolone), apsolutni iznos(6.kolona) i postotak(7.kolona).

Mislim da bi se ovako većina upoznala s proračunom ili bar vidjela kako izgleda, te kud njihov novac zapravo ide. A onda poslije kad nakupimo malo više postova, prokomentirat rezultate.

http://www.sabor.hr/Default.aspx?art=25631&sec=17
Proračun se nalazi pod vezanim informacijama, dokument broj 1

When speculation has done its worst, two and two still make four.

New Report

Close