Conane, ajd jedno suštinsko pitanje:
koja je razlika između toga što će država uzeti porez i dati za liječenje bolesnih i toga što će netko nazvati na telefon i donirati za to isto liječenje?
Nisam konan ali da ti ja odgovorim, u drugom slučaju će dio pripasti HTu, a uzet će ti i PDV, a i onaj prvi porez iz plaće će ti uzeti tako i tako. Znači pušing rođo.
Ako netko želi biti human, nek uzme u subotu auto, napuni ga hranom i prođe po susjedstvu da ko djed mraz podjeli poklone. Nažalost nećete morati napraviti previše kilometara da nađete nekog kom je pomoć zbilja potrebna.
da sam zlocest rekao bih da SWE ne bi gradila taj glupi most, dok ce se kod nas iz ko zna kojih interesa, koji su privatni, a ne zajednicki to ipak napraviti.
da da …
Njemački ministar prometa Wolfgang Tiefensee i danska mu kolegica Carina Christensen sutra će potpisati sporazum o gradnji mosta koji će preko Baltika povezati Njemačku i Dansku.
Conane, ajd jedno suštinsko pitanje:
koja je razlika između toga što će država uzeti porez i dati za liječenje bolesnih i toga što će netko nazvati na telefon i donirati za to isto liječenje?
mogu ja?
po tome sto ce ga bolesni dobiti, kad se ima i za skijanje, a kad se nam za skijanje, nista od zvanja telefona, a kad ti drzava mazne s place, onda ima za bolesne ziher, a za skijanje cemo vidjet [tongue]
e, tu onda nastupa problem, sto taj dio koji je maznut s place ponekad popaju(na ovaj ili onaj nacin) aparatciki u drzavnoj administraciji, pa opet bolesnici izvise.
to je pak problem mentaliteta i karaktera.
Conane, ajd jedno suštinsko pitanje:
koja je razlika između toga što će država uzeti porez i dati za liječenje bolesnih i toga što će netko nazvati na telefon i donirati za to isto liječenje?
Država će uzet porez.
Dio tog novca će se potrošiti na plaće za stričeke u poreznom uredu, dio na plaće za tete u ministarstvu zdravstva… novac koji će stvarno biti utrošen prema bolnici će se dijelom potrošit na na novu fasadu koju kakvog li čuda radi baš rođak od ministra jer eto ima najkvalitetnije ljude… a nešto će stvarno otić tamo gdje je potrebno.
Imaš državu koja je nepotrebni posrednik, kao da se voziš od Zg do Karlovca ali ne ideš direktno nego preko bjelovara
Iz makroekonomske perspektive globalne ekonomije stvari ne stoje dobro.
Najnovije rasprave idu u smjeru da li nam prijeti nova depresija ili ne.
Za sada se analitičari slažu da ne.
Ali više nije upitna teška 2009. i 2010.
EUR bi iduće godine mogao krahirati.
Ako se u najboljem slučaju,krajem godine stvari počnu stabilizirati,dolazi novi problem.
Inflacija.
Da,inflacija.
Slijedi podizanje referentnih kamatnih stopa,u tom scenariju.
Učinak na tržište kapitala je jasan.
Ovo je najbolja perspektiva.
I u njoj,utjecaj na tržište kapitala je loš.
Izrazito.
O lošijim scenarijima je bolje ne pisati.
da sam zlocest rekao bih da SWE ne bi gradila taj glupi most, dok ce se kod nas iz ko zna kojih interesa, koji su privatni, a ne zajednicki to ipak napraviti.
da da …
Njemački ministar prometa Wolfgang Tiefensee i danska mu kolegica Carina Christensen sutra će potpisati sporazum o gradnji mosta koji će preko Baltika povezati Njemačku i Dansku.
[/quote]
oni ce ih izgraditi 30 ako treba i ako je to zajednicki interas, ali ako je to interes Carine Christinsen, njenog muza i sogora i jos 10ak pajdasa, onda nece ni ogradu za most.
to je razlika [wink]
ZG je bio privilegiran ali zadnjim promjenama u prikupljanju poreza na dobit više nije. ZG je trenutno u jako lošem stanju. Ne gradi se apsolutno ništa. Jarunski most, most bundek, produženje vukovarske, sjeverna tangenta, sve je odgođeno. Pa već 3 godine ne uspijevaju spojit 100 metara između stare i nove branimirove…..
Slažem se da glavni grad treba biti ogledalo države u svakom pogledu, pa tako i prometnoj infrastrukturi. S druge strane, smatram da ZG lokalna uprava i samouprava dobiva adekvatne iznose, koje ne usmjerava pravilno. Valja spomenuti i da su pojedince gradske ulice i avenije pod ingerencijom Države a pojedine lokalnih jedinica.
Pretpostavljam da povremeno ideš i u druge dijelove HR pa možeš vidjeti kolika tek sredstva dobivaju te lokalne zajednice. Dobivaju ih prema političkom ključu vrhuške i stranačkog vodstva lokalne uprave i samouprave. Zato jedan Zadar, koji je istina peti grad po veličini u HR, ima visoka ulaganja u infrastrukturu i što se tiče investicija od strane Države i lokalnih jedinica. Ne treba objašnjavati zašto.
Država je i dalje premalo decentralizirana, premalo se uplaćenog vraća lokalno. Omjer nikada ne može biti idealan, ali treba se barem 80% vratiti natrag. Sad je daleko od toga.
Imaš državu koja je nepotrebni posrednik, kao da se voziš od Zg do Karlovca ali ne ideš direktno nego preko bjelovara
momak totalno si se pogubio … a što misliš tko na to sve misli o čemu ti pričaš … znaš li ti kakva bi anarhija nastala kada bi svatko sam gradio cestu, pa mora to netko koordinirati, ti zadireš u samu bit države …
uvodno sam napisao: previše je ljudi, ali ukidati državne funkcije … uf …
Najnovije rasprave idu u smjeru da li nam prijeti nova depresija ili ne.
Za sada se analitičari slažu da ne.
E tek sad sam stvarno zabrinut
[lol] [lol]
da sam zlocest rekao bih da SWE ne bi gradila taj glupi most, dok ce se kod nas iz ko zna kojih interesa, koji su privatni, a ne zajednicki to ipak napraviti.
da da …
Njemački ministar prometa Wolfgang Tiefensee i danska mu kolegica Carina Christensen sutra će potpisati sporazum o gradnji mosta koji će preko Baltika povezati Njemačku i Dansku.
http://www.business.hr
[/quote]
tim mostom će proć milijarde eura dobara i usluga a pelješkim onih 5,6 HDZovaca koji na pelješcu imaju vikendicu….u zelenom pojasu po mogućnosti [lol]
nije problem u mostu, problem je je u efikasnosti te investicije, jel efikasno razvijat pelješac dok slavonija zjapi prazna?
tim mostom će proć milijarde eura dobara i usluga a pelješkim onih 5,6 HDZovaca koji na pelješcu imaju vikendicu….u zelenom pojasu po mogućnosti [lol]
nije problem u mostu, problem je je u efikasnosti te investicije, jel efikasno razvijat pelješac dok slavonija zjapi prazna?
jesi vidio studiju isplativosti? jesi stavio u omjer trošak izgradnje i zaradu …
koliko zarađuju mostovi koji spajaju novi zagreb s ostatkom zagreba … treba li ih zato porušiti ?