Mi smo svoje dno dotakli kad je bivši premijer pobjegao iz zemlje i sad nam ide postepeni i mukotrpni oporavak……………ali ide, to je važno
O tim klavirima sam ti sinoć govorio, Jozo. 🙂
glasovirima, novinare, glasovirima … zar vas to ne uče u školi ?!?!?
[smiley] [tongue]
eo jos jedan post da zavrsim ovo moje orgijanje… nadam se da smo svi svjesni da svaki Mate otpusten iz zeljezare i Jure iz skvera nosi :
– manje prihode u proracun (u NASU kasu) ,
– manju potrosnju i obrtaj casha
– vece izdatke iz proracuna (NASE kase)
– … o sociologiji, patopsihologiji, obitelji, prekvalifikacijama itd ne bih sada
Mate i Jure ne pridonose ništa u kasu već uzimaju iz nje. Što prije dobiju otkaz to prije će potražit sreću u nekoj drugoj djelatnosti gdje će moći nešto zaraditi. Jedan će se zaposliti u turizmu, drugi kod brata u špediciji, treći će otvorit obrt.. nekada je većina ljudi radila na manualnim poslovima u primarnom sektoru, ili ako hoćeš još bolji primjer početkom 20og stoljeća je klavirska industrija bila skoro u rangu današnje automobilske… gdje bi svijet završio da je država išla spašavat svaku tvornicu klavira.
[/quote]
Dobro Conan Obri kaže, nadodao bih samo da država treba Mati i Juri omogučiti mogućnost prekvalifikacije, o svom trošku, kako ne bi ostavila bespomočne na ulici, a onda, snađi se druže, tako je to u modernom svijetu.
glasovirima, novinare, glasovirima … zar vas to ne uče u školi ?!?!?
[smiley] [tongue]
[/quote]
Ja sam citirao kolegu Conana Obri koji je rabio riječ klavir, kolega.
Ipak mi nismo imali privilegiju da nas obuči desničarska glasovirno-vrtoletno-športsko-jamačno-brzoglasna frakcija… Pazite samo da ne zasvirate "glasovir" negdje. 😛
eo jos jedan post da zavrsim ovo moje orgijanje… nadam se da smo svi svjesni da svaki Mate otpusten iz zeljezare i Jure iz skvera nosi :
– manje prihode u proracun (u NASU kasu) ,
– manju potrosnju i obrtaj casha
– vece izdatke iz proracuna (NASE kase)
– … o sociologiji, patopsihologiji, obitelji, prekvalifikacijama itd ne bih sada
Mate i Jure ne pridonose ništa u kasu već uzimaju iz nje. Što prije dobiju otkaz to prije će potražit sreću u nekoj drugoj djelatnosti gdje će moći nešto zaraditi. Jedan će se zaposliti u turizmu, drugi kod brata u špediciji, treći će otvorit obrt.. nekada je većina ljudi radila na manualnim poslovima u primarnom sektoru, ili ako hoćeš još bolji primjer početkom 20og stoljeća je klavirska industrija bila skoro u rangu današnje automobilske… gdje bi svijet završio da je država išla spašavat svaku tvornicu klavira.
[/quote]
Dobro Conan Obri kaže, nadodao bih samo da država treba Mati i Juri omogučiti mogućnost prekvalifikacije, o svom trošku, kako ne bi ostavila bespomočne na ulici, a onda, snađi se druže, tako je to u modernom svijetu.
[/quote]
Dečki, kad je to tako jednostavno, zašto se onda švabe muče da spase Opela..tamo bi to bilo još relativno bezbolno..ostali proizvođači bi dodatno opskrbili tržište, čak preuzeli dio zaposlenih, kooperanata i sl. pa opet cijela država se digla na noge da ih spasi
ili ameri..zapošto nisu pustili da jednostavno GM propadne i gotovo..zašto su im otpisali masu dugova, davali jeftine kredite i sve drugo?
Zato što gledaju malo dalje od nosa…
…jel vi mislite da ovog časa brodogradnja u Koreji, Kini, Tajlandu nema problema? Oće propasti?
Oće šipak!
Iz istog razloga zbog kojeg u Hrvatskoj "spasavaju" brodogradilista pred izbore. Politicari kupuju glasove biraca novcem poreznih obveznika. [wink]
Iz istog razloga zbog kojeg u Hrvatskoj "spasavaju" brodogradilista pred izbore. Politicari kupuju glasove biraca novcem poreznih obveznika. [wink]
Jesi vidio kad je Merkelica dovukla Kosorku na binu na predizbornom skupu?
Treba i HR birače u D dobit…
A Jaca to vidjela kao veliko prizanje, uspjeh i štojaznam već.
ili ameri..zapošto nisu pustili da jednostavno GM propadne i gotovo..zašto su im otpisali masu dugova, davali jeftine kredite i sve drugo?
Zato što gledaju malo dalje od nosa…
…jel vi mislite da ovog časa brodogradnja u Koreji, Kini, Tajlandu nema problema? Oće propasti?
Oće šipak!
Iz dva razloga
1) Zato što su ti ljudi demokratsko izborno tijelo. Oba senatora i governor Michigana, te većina kongresmena su Demokrati. AWU (Automotive Workers Union) je jedan od najvećih donatora Demokrata
2) Proizvodnja automobila može biti vrlo profitabilan posao u US, ako AWU nije u tvornici. Imaš Toyotine, Hondine i druge tvornice u Indiani, Južnoj Karolini i svugdje drugo po US koje izvrsno rade i zarađuju. Problem je što je AWU nabildao satnicu radnika na traci na 75$. Radnik sa srednom školom te košta koliko i kirurg. To je neodrživo.
To je neusporedivo sa situacijom u hrvatskim brodogradilištima. Većina američkih automobila se mora proizvoditi u US, Canadi ili Meksiku, inače nisu konkurentni. Svi japanski, korejski i većina europskih proizvođača imaju tvornice u sjevenoj americi. Našim brodogradilištima konkurencija su brodogradilišta u Korei, Hyndai proizvodi svoja vozila u Alabami za američko tržište.
Inače Amerikanci i Kanađani već dugo godina ne grade tankere jer se cijenom ne mogu nositi sa azijatima. Oni su to zatvorili davno.
Po meni je situacija vrlo jasna. Hrvatska tehnologijom i kvalitetom radne snage nemože konkurirati zapadu, a cijenom radne snage nemože konkurirati azijskim i istočnoeuropskim ekonomijama. Rezultat je ogroman deficit robne razmjene. Kreditima, zaduživanjem i visokim porezima se pokušava održati standard na razinama koje ekonomija sama ne može podržati. Time nažalost ubijamo i ono malo konkurentne ekonomije koja bi mogla osigurati razvoj i zapošljavanje.
Nadati se da će se s ovakvim obrazovnim sustavom u kratkom roku značajno popraviti produktivnost je iluzija. Pogotovo kada se uzme u obzir starosna struktura stanovništva. Preostaje dakle jedino pojeftinjenje radne snage i pad standarda.
Istina, evo već u mnogim kompanijama režu plaće………………….i to nemalih 20-30 posto.
Zadnji primjer Overseas