Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Marko Škreb u sridu!

„Mislim da glavni razlog naše krize nije svjetska kriza nego u našoj nedisciplini i prevelikoj potrošnji. Strukturne reforme su naš jedini spas, ali nije pitanje koje nego kako. I to je pitanje političke ekonomije. Često nositelji ekonomske politike nisu svjesni raširenosti otpora reformama i oni koji gube žele sačuvati svoje nekadašnje rentijerske pozicije“, kazao je Marko Škreb na današnjoj konferenciji Zagrebačke burze.

Željko Lovrinčević u sridu!

Kriza je pokazala da Hrvatska ima dobru strukturu u odnosu na svjetsko gospodarstvo, ali nema mehanizama za vađenje iz krize poput Slovenije i Mađarske. Naime, nema izvoznu strukturu, nego je introvertirana prema velikim javnim strukturama“.

deja vu?

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

zanima me kako bi forumaši prodali škverove?

ja bi ih dao po kunu, otpisao sve dugove, jedino bi uvjetovao da moraju zadržati osnovnu djelatnost …

I love the Smell of Profits in the Morning

ja bi ih kupio po kunu, otpisao sve dugove, osnovnu djelatnost lađenja jaja bih zadržao, samo bih tražio da primatelji te usluge plate, a ne da ih se plati

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


zanima me kako bi forumaši prodali škverove?

ja bi ih dao po kunu, otpisao sve dugove, jedino bi uvjetovao da moraju zadržati osnovnu djelatnost …


Ovo je pitanje svih pitanja koje određuje sudbinu brodogradnje.

Po meni ove dve stvari ne idu zajedno: prodaja za 1 kunu i otpis svih dugova.

Ako se tvrtkama otpišu svi dugovi, onda te tvrtke ipak imaju neku vrijednost, zemljište, zgrade, dizalice, oprema i dr. i to onda ne može biti prodano za 1 kunu.

Ako ih se ipak da za 1 kunu, a otpišu dugovi, onda buduće vlasnike treba obvezati za određeni nivo ulaganja u tehnologiju, recimo barem u iznosu 100% ove vrijednosti koja im je praktično poklonjena i oni moraju jamčiti određeni promet za slijedećih recimo 5 ili 10 godina (to je neko jamstvo da će se naplatiti barem dio od one poklonjene imovine kroz poreze, doprinose i sl.)

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!


zanima me kako bi forumaši prodali škverove?

ja bi ih dao po kunu, otpisao sve dugove, jedino bi uvjetovao da moraju zadržati osnovnu djelatnost …


Nema tu nikakve prodaje.
Prvo treba strijeljat i zatvorit nekolicinu kriminalaca iz uprava, nabava, prodaja, HBa itd
Drugo: otvorit valjaonicu limova u Hr ili BiH (u nasem vlasnistvu). Najbolje bi bilo splitsku zeljezaru, sad kad plin dodje dolje. Zamislite 5-6 brodogradilista a limovi se uvoze ec 2 desetljeca !!! [lol]
Trece: pokrenit kovacnicu koljenastih osovina za motore u Travniku (stara kov) ili kod nas. Zamislite: 3-4 tvornice motora a kljucni dio se uvozi i ceka godinama!!! Da smo samo otvorili kov vec bi plivali lovi ili bi nas neko kupio u nultom krugu. Ne mogu se proizvodit brodovi bez NAJVAZNIJIH komponenti
Cetvrto: poslat mesinja okolo da ugovori serije novogradnji kod rusa, arapa itd . Ali bez nadana i ostalih lesinara koji se grebu za zub. Ako mora , neka bude diskont 5-10% ali serija mora biti visegodisnja. Treba premostit ovo sranje na marketu
Peto: Centralizirat nebavu i dizajn. Dizajn je jedino sta jos vrijedi. Treba od toga napravit jos jaci leverage
Sesto: eliminirat nekorisnu administraciju pa dat radnicima 51% dionica (bez prava na prodaju 4-5 godina) a 49% bankama … biti oprezan sa zemljistem
itd itd do daljnega odhebat eu i neli kroes. to je ionako banda muktasa koji bi se ogrebali o rodjenu mater na samrtnoj postelji

Zapamtite: svaka drzava ima nekoliko stupova na kojima stoji. Kad se konacno upropasti brodogradnja, nasa ce ostati samo na 2 stupa a to je vrlo nestabilno. I nije bitno sta cemo mi uc u EU bla bla … tek cete onda vidjet sranje koje ce nas zadesit. Treba stvarat a ne rasprodavat.
Objasnite to sebi i djeci

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd



zanima me kako bi forumaši prodali škverove?

ja bi ih dao po kunu, otpisao sve dugove, jedino bi uvjetovao da moraju zadržati osnovnu djelatnost …


Nema tu nikakve prodaje.
Prvo treba strijeljat i zatvorit nekolicinu kriminalaca iz uprava, nabava, prodaja, HBa itd
Drugo: otvorit valjaonicu limova u Hr ili BiH (u nasem vlasnistvu). Najbolje bi bilo splitsku zeljezaru, sad kad plin dodje dolje. Zamislite 5-6 brodogradilista a limovi se uvoze ec 2 desetljeca !!! [lol]
Trece: pokrenit kovacnicu koljenastih osovina za motore u Travniku (stara kov) ili kod nas. Zamislite: 3-4 tvornice motora a kljucni dio se uvozi i ceka godinama!!! Da smo samo otvorili kov vec bi plivali lovi ili bi nas neko kupio u nultom krugu. Ne mogu se proizvodit brodovi bez NAJVAZNIJIH komponenti
Cetvrto: poslat mesinja okolo da ugovori serije novogradnji kod rusa, arapa itd . Ali bez nadana i ostalih lesinara koji se grebu za zub. Ako mora , neka bude diskont 5-10% ali serija mora biti visegodisnja. Treba premostit ovo sranje na marketu
Peto: Centralizirat nebavu i dizajn. Dizajn je jedino sta jos vrijedi. Treba od toga napravit jos jaci leverage
Sesto: eliminirat nekorisnu administraciju pa dat radnicima 51% dionica (bez prava na prodaju 4-5 godina) a 49% bankama … biti oprezan sa zemljistem
itd itd do daljnega odhebat eu i neli kroes. to je ionako banda muktasa koji bi se ogrebali o rodjenu mater na samrtnoj postelji

Zapamtite: svaka drzava ima nekoliko stupova na kojima stoji. Kad se konacno upropasti brodogradnja, nasa ce ostati samo na 2 stupa a to je vrlo nestabilno. I nije bitno sta cemo mi uc u EU bla bla … tek cete onda vidjet sranje koje ce nas zadesit. Treba stvarat a ne rasprodavat.
Objasnite to sebi i djeci
[/quote]
Odličan post. [thumbsup] … ali je nerealan [bye]

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

Ovo je jedno od ključnih pitanja na kojem će se pokazati sposobnost i snaga ove Vlade Jadranke Kosor.
Njoj ne preostaje puno manevarskog prostora jer računi na naplatu stižu a i novi proračun se kroji. Činjenica je da Polančec nije uspio brodogradnju osoviti na noge te je po meni potreban ili novi nepotrošen političar ili što je još bolje neovisan ekspertni tim ili kombinacija i jednog i drugog.
Njihov kratkoročan cilj bi bio maximalno rezanje troškova uključujući i dio troškova rada što bi smanjilo pritisak na proračun za 2010.
Nakon što bi se vidjeli učinci takvih mjera treba se pod hitno pristupiti analizi koja brodogradilišta mogu a koja ne mogu opstati, prvenstveno vodeći računa o njihovoj tehnološkoj opremljenosti. U trećem koraku treba donijeti socijalni program za radnike čija se brodogradilišta zatvaraju i za višak zaposlenih u preostalim brodogradilištima. Rok za sve ovo je 1-2 godine. Meni se čini da HR brodogradilišta nemaju šanse za opstanak u ovolikom broju. Usmjeravanje umne i financijske moći države na brodogradnju zapostavljaju se neki segmenti koji mogu imati puno bolje rezultate na svjetskom tržištu.


Činjenica je da Polančec nije uspio brodogradnju osoviti na noge te je po meni potreban ili novi nepotrošen političar ili što je još bolje neovisan ekspertni tim ili kombinacija i jednog i drugog.

To ne bi uspio ni kompletan Wharton School of Economics.


Nakon što bi se vidjeli učinci takvih mjera treba se pod hitno pristupiti analizi koja brodogradilišta mogu a koja ne mogu opstati, prvenstveno vodeći računa o njihovoj tehnološkoj opremljenosti. U trećem koraku treba donijeti socijalni program za radnike čija se brodogradilišta zatvaraju i za višak zaposlenih u preostalim brodogradilištima.

Stvoriti mogućnosti za otvaranje novih poslova je najbolji socijalni program.


Meni se čini da HR brodogradilišta nemaju šanse za opstanak u ovolikom broju.

Dobro ti se čini

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan

Stvoriti mogućnosti za otvaranje novih poslova je najbolji socijalni program.

Slažem se ali pitam ja tebe da li se isplati davati poslove brodogradilištu koje nema ni ljudski i tehnički potencijal da taj posao odradi na zadovoljavajući način?

Model privatizacije je totalno promašen.
Pa tko bi bhoš u svijetu dao milijune m2 opremljenog građevinskog zemljišta za 1 kunu?

Ja bi brodogradilišta dao Zdravku Mamiću na upravljanje, taj može dobro prodat i Hrvoja Čalu.

Nasa brodogradnja je preslik Hrvatske u malom. Rjesenje tog "problema" je ujedno i indikacija puta kojim ce nasa drzava krenuti nakon ove recesije.
To je: makroekonomski, socioloski, kriminalni, lokalni, medjunarodni i strukovno strateski problem. Puno toga zajedno. Bas kao sto brod u sebi objedinjuje gomilu struka i zanimanja.
Ako se zaista nesto pozitivno zeli napraviti – nitko od vas koji niste upoznati sa svim aspektima problema ne bi smio aktivno sudjelovati u rjesavanju.
Takodjer , sva korumpirana banda i politicari out. Majmunska lomljenja preko koljena za "1 kunu" sa dugovima od budala koje nisu u stanju voditi ni samoposlugu a da u istoj ne kradu ce oznaciti konacni pad drzave kao sistema.

Ono sto pouzdano znam jest da je brodogradnja sasvim normalan posao i da ima buducnost sa i bez kineza, koreanaca itd. Dovoljno je pogledati Italiju itd.
Tim vise sto teoretski imamo sve u neposrednom okruzenju potrebno za normalno poslovanje.
Ali problem je sto imamo i "nas" tj kriminal , hipokriziju, politicare koji su pokazali sta "znaju", "nadzorne odbore" , lazi , mito i korupciju na svim nivoima, strane interese, razne agente koji vrsljaju po zemlji itd itd.
Vidi pod prvu recenicu.

Zelim nam svima da za par godina ne osvanemo bez tehnickih skola, 1/3 fakulteta i sa viškom glumaca, pjevaca, pravnika, ekonomista, konobara i kurvi … sto ce nas odvesti u novi a vjerojatno i posljednji exodus Hrvata.
Po onome sto sam vidio do sada jako se bojim i brodogradnju i za drzavu. [bye]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd

New Report

Close