Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


-ja bi i opium legaliziro
-Pakistan, Afganistan i Laos žive od toga

Zbilja uzorne zemlje [lol]


– turizam bi procvao (Amsterdam zivi od toga na THE nacin)

THC način? [smiley]
a uz te bordele i pušionice, otvorit odma i klinike za rehabilitaciju ovisnika o lakim drogama i sexa.
pa kad celebrityi navale, po danu puši i ševi, noći se odvikava, koja sinergija…da je nama 5 minuta. [thumbsup]



– turizam bi procvao (Amsterdam zivi od toga na THE nacin)

THC način? [smiley]
a uz te bordele i pušionice, otvorit odma i klinike za rehabilitaciju ovisnika o lakim drogama i sexa.
pa kad celebrityi navale, po danu puši i ševi, noći se odvikava, koja sinergija…da je nama 5 minuta. [thumbsup]
[/quote]

Eto, ovo se zove dobar upgrade dobre ideje [thumbsup]

evo. imate kompletan antirecesijski plan [thumbsup]

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


Nitko ne komentira najnoviju antirecesijsku mjeru – proširenje zone naplate parkiranja u ZG. Hebote stvarno živim u zemlji totalnih luđaka. [lol] [lol] [lol]

Gle Veki – da si imalo promislio ne bi ovu glupost napisao.
Evo i zašto – promjene određenih navika kod stanovništva može imati itekakav antirecesijski učinak posebice ako se radi o populaciji od oko 800.000 stanovnika. Automobili se najviše koriste nepotrebno – postala je to ovisnost, a najbolje liječenje od ovisnosti je naplata i ograničavanje parkinga.
Veliki broj vozača će odustati od vožnje autom i tako uštedjeti ne male novce što na gorivu što na plaćamju parkinga. Taj novac će iskoristiti za tramvaj pa će zbog većih prihoda dotacije ZET-u biti manje. Također ako se navika vožnje javnim prijevozom pretvori u ovisnost to će Končaru značiti još 100 novih tramvaja.
Da ne govorim koliko je sve ovo i ekološki prihvatljivo – smanjenje emisije stakleničkih plinova. A i to će se uskoro plaćati.

Top Asian and European semiconductor manufacturers sounded a note of optimism on Wednesday as they predicted demand and prices picking up in the second half of the year.
http://finance.yahoo.com/news/Chipmakers-optimistic-on-rb-4001293046.html?x=0&sec=topStories&pos=main&asset=&ccode=



Nitko ne komentira najnoviju antirecesijsku mjeru – proširenje zone naplate parkiranja u ZG. Hebote stvarno živim u zemlji totalnih luđaka. [lol] [lol] [lol]

Gle Veki – da si imalo promislio ne bi ovu glupost napisao.
Evo i zašto – promjene određenih navika kod stanovništva može imati itekakav antirecesijski učinak posebice ako se radi o populaciji od oko 800.000 stanovnika. Automobili se najviše koriste nepotrebno – postala je to ovisnost, a najbolje liječenje od ovisnosti je naplata i ograničavanje parkinga.
Veliki broj vozača će odustati od vožnje autom i tako uštedjeti ne male novce što na gorivu što na plaćamju parkinga. Taj novac će iskoristiti za tramvaj pa će zbog većih prihoda dotacije ZET-u biti manje. Također ako se navika vožnje javnim prijevozom pretvori u ovisnost to će Končaru značiti još 100 novih tramvaja.
Da ne govorim koliko je sve ovo i ekološki prihvatljivo – smanjenje emisije stakleničkih plinova. A i to će se uskoro plaćati.
[/quote]

Tako je.
Neka onda članovi Vlade skupa sa gradskim poglavarstvom i saborskim zastupnicima automobile ostave kod kuće, a na posao neka dolaze na rošuhama i biciklima.
Zašto oni sebi utvaraju da rade nešto uzvišenije i korisnije od građana i poslovnih ljudi koji imaju porebu parkirati po gradu?
Također me čudi da premijerka nije sebi i cijeloj Vladi snizila plaće barem za 50 % svima za primjer umjesto što prodaje patke kako se svi u državi trebaju odricati u svrhu općeg dobra.
Također bi i oporbeni saborski zastupnici mogli potvrditi svoje dušebrižništvo i dosljednu brigu za narod odricanjem cjelokupnih primitaka od plaća u korist socijalno ugroženih skupina.
Ionako veći dio njih ima drugih primitaka pa se ne brinem za njihov "egzistencijski minimum".

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


[

oporezivanje "mrtvog" kapitala je stimulacija potrosnje, koju bi isto oporezivao.. a sve u svemu to je i oporezivanje rada, ako ces oporezivati stednju (mrtvi kapital).. najbolji recept za otjerati kapital i put u komunizam. sto mislis zasto svi jure u Monaco.. treba smanjiti sve poreze osim tog mutavog PDV-a, pa da vidis kako ce bogatuni doletiti da se spase od pohlepnog fiskusa kod sebe doma..

Stednja nije mrtvi kapital… Sto jedan zastedi, drugi potrosi u njegovo ime. Cak i kupnja nekretnine nije "umrtvljenje" kapitala. Jer se nekretnina naravno treba izgraditi, da bi se mogla kupiti.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Štednja nije mrtvi kapital jer se za nju dobiva kamata dakle naknada za taj kapital.
Taj kapital se multiplicira kroz daljnje plasmane.
Mrtvi kapital su vikendice i (naslijeđena) poljoprivredna zemljišta koja se ne obrađuju.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Vikendica nije mrtvi kapital… Vikendica je osobni kapital i sluzi da bi vlasnik u njoj uzivao. [cool]
Poljoprivredno zemljiste je mrtvi kapital jer se ne isplati obradjivati. Lupis li porez na to, tu cinjenicu nemozes promjeniti. Zemlja se nemoze "prodati", nemoze nestati, jer sa druge strane prodaje je kupac. Natjeras li ljude da to obradjuju, srusit ces cijene poljoprivrednih proizvoda, viskove ce se morati baciti, a troskove ces morati snositi. Najvjerovatniji efekt koji ces dobit je taj da ce ljudi bacit saku zita na njivu i rec da obradjuju. [lol]

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

E deimose a kad vlada nabije još poreza možda će ljudi baciti dvije šake žita na njivu [lol]

Jos ce po vama ispast da drzava uvodi nove poreze radi prosperiteta ili socijalne pravde. A ne zato sto je de facto u bankrotu.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

New Report

Close