nisam to napisao. poticaj treba dati onome tko radi i proizvodi i to treba ići iz ministarstva poljoprivrede
socijalni program treba se ostvarivati iz druge kese, one iz ministarstva za socijalnu skrb pa makkar to bilo po kriteriju, onaj tko živi na selu, nema primanja i ima dvije krave
[/quote]
da, ali sistem u kojem samo veliki primaju poticaje za istu djelatnost vodi prema centralizaciji moći i proizvodnih resursa pa ćemo imati Konzum i u poljoprivredi, a svi mole boga da Konzum ne propadne.. da imamo 6,7 manjih lanaca kad bi jedan propao ne bi nikog bila briga, a i zdrava konkurencija bi omogućila dobavljačima da rade s onima koji ih plaćaju.. ovako se veliki odmah vade da ih treba spasiti jer inače će biti armagedon, njihovi interesi su interesi svih nas, naravno kad je pušiona.. kad je dobro nisam vidio da Kerum i Konzum pomažu neke razvojne projekte ili makar poštuju zakone..
normalno, kad je sranje i njih se izvuče iz govana to ćemo platiti svi mi kroz inflaciju, i to više nema veze sa tržišnom ekonomijom i ja bi radje natrag u komunizam pa da mi todorić ne leti helikopterom iznad glave i da me ne zgazi autom kad idem na medvedgrad..
normalno, to može fercerati samo neko vrijeme dok ne bude ustanaka i pobune pa Todu prvog objese za jajca neki novi komunisti..
treba pustit ljude na miru barem što se tiče hrane.. to je sve što većina još uopće ima..
ajde konačno jedna dobra tema…
O kanalu Dunav-Sava se priča već desetljećima. To bi trebao biti jedan od najvitalnijih projekata. Cijena prijevoza robe brodom je daleko najjeftinija i najisplativija. Pogledajte samo njemačku mrežu riječnih kanala, Rajna-Majna-Dunav. Pa treba samo pratiti što rade pametniji od nas.
Njemci su ipak malo veća država i malo više proizvode. Ako su pametniji od tebe to je lijepo, ali nemoj govoriti i u moje ime. Misliti da je ono što je vrijedilo u prošlosti vrijedi i za budućnost je samo po sebi nedostatak vizije i jeftino kopiranje što je u direktnoj kontradikciji s tvojim daljnim tekstom
Kod nas i oni koji nešto vrijede ne mogu se izdignuti na neku važnu vizionarsku poziciju jer ovi samo postavljaju gluplje od sebe. Inače gotovo 300 plovnih jedinica egzistira na našem području Drava-Dunav-Sava. neki se bave šljunčarenjem za koje kažu da je isplativije od kokaina. Ima dosta brodova za rasuti teret, barži, mnoštvo tankera. Recimo znam da se puno nafte prevozi na relaciji Sl.brod-Sisak,
za šta se šljunak koristi? po mojim saznanjima za gradjevinu kojoj prijeti totalni kolap u sljedećih ako ne par godina onda još veći kolaps malo kasnije. obrišem guzicu takvom vizijom..možda je bolja da prodamo otok po 500 eura po kvadratu u građevinsko zemljište i otplatimo vanjski dug :)..obadvije se baziraju na istim pretpostavkama..
Za naftu ne znam to priznajem
vrlo bi bilo bitno i urediti Savu da bude plovna do Zagreba, i na taj način spojeni ste s Crnim morem. Nažalost, ova garnitura koja je na vlasti sada, i ona prije nje nema viziju strateškog razvoja Hrvatske. Recimo, Slovenci su unazad 17 godina sagradili mnogo novih i revitalizirali gotovo sve hidroelektrane na Dravi i Savi. Iskoristili su, mislim, 90% sredstava iz predpristupnih fondova EU. A, MI?? Gdje smo mi? Toliko prepoznatljivih hrvatskih proizvoda, da ne spominjem, Končar, brodogradnja, bivša farmacijska industrija, petrokemijska ind, prehrambena ind itd…. Znam, mnogi će reći gotovo sve gubitaši ili bivši gubitaši, ali većina tih tvrtki poslovala je u debelom plusu dok nisu došli novokomponirani "kapitalisti" s partijskim zadacima. Pa, pogledajte ko je na čelu hrvatskih brodogradilišta, sve stranački komesari….. Uljanik je zadržao staru strukturu, dakle onu stručnu i inženjersku te se dokazao kao vodeće hrvatsko brodogradilište. 3.maj….. nedavno mi kaže jedan njihov zaposlenik, priča se da će biti štrajk, pa on veli, mi smo u štrajku od 45. Mislim da znate što to znači. Dakle, energetsku strategiju treba uraditi i odmah početi provoditi, nije li smiješno da mala zemlja kao Hrvatska uvozi električnu energiju. Izgradnjom kanala D-S-D oživila bi Slavonija, male brodarske firme na d-s-dunavu bi ojačale, izvoz bi se povećao ukoliko bi se orijentirali prema zemljama istočne Europe. I dobro je Fazan napisao, HNB malo priča puno radi, a ovi gore šalabajzeri puno pričaju i lažu, a malo rade.
ne bi li bilo logičnije da prvo imamo izvoz pa da onda gradimo kanal, ako ćemo ga već gradit? kako sada stvari stoje imati ćemo veći uvoz iz zemalja istočne europe..
općenito, nije problem Hrvata da premalo rade nego da previše troše..
što se tiče tečaja kune, devalvaciju vjerpjatno zagovaraju isti koji su se na jakoj kuni i uvozu obogatili, pa sad nakrcani deviza jedva čekaju da kuna krahira kako bi kupili sve za badave pa da se onda obogate na izvozu i da se krug zatvori i napokon postanemo prava banana država .
super, govorimo o tranzitu …vlakom do siska, pa plovnim putem u eu, bosanci bi izvozili/uvozili ovim putem …
još samo jednu stvar da kažem.. ako Rohatinski kaže da trebamo štediti, a svi mu slavu pjevaju, otkud sada ovdje ideja da se treba forsirati neke nebulozne projkte.. u uvjetima recesije Hrvatskoj je puno lakše smanjiti ogromnu potrošnju nego generirati ne znam koliki ekonomski rast na skupim kreditima..
super, govorimo o tranzitu …vlakom do siska, pa plovnim putem u eu, bosanci bi izvozili/uvozili ovim putem …
ok, taj dio kužim.. samo imam 2 pitanja: jel plovna Drava? šta mi izvozimo u EU?
super, govorimo o tranzitu …vlakom do siska, pa plovnim putem u eu, bosanci bi izvozili/uvozili ovim putem …
ok, taj dio kužim.. samo imam 2 pitanja: jel plovna Drava? šta mi izvozimo u EU?
[/quote]
kanal je sava dunav …
govorim o tranzitu … rijeka … sisak … vukovar … pa dalje…
dobro se sjećamo kako je postojeća garnitura i ona oko HDZ-ja i ona oko Predsjednika Stipice govorila kako su sver "oni" krivi.
sada tih "ONI" nema nigdje, oni što su južnije ni njih više nema a kod nas sve tužnjije i tužnije.
ili ona narodna izreka:" vika je na….. a zna se tko državu krade"
…
što se tiče tečaja kune, devalvaciju vjerpjatno zagovaraju isti koji su se na jakoj kuni i uvozu obogatili, pa sad nakrcani deviza jedva čekaju da kuna krahira kako bi kupili sve za badave pa da se onda obogate na izvozu i da se krug zatvori i napokon postanemo prava banana država .
Kaze premijer da smo blizu banane… [lol]
"Sanader u tajnosti pristigao na sastanak sa sindikatima i rekao: U banani smo, visimo o niti"
[/quote]
Kak ne kužiš da jaka kuna ide na ruku uvozu….uvoze robu za eure, prodaju robu za kune,
kuna jača i dobivaju sve više eura za istu kunu…..
sa izvozom je obrnuto, dobivaju sve manje kuna za euro….
koja je prednost kanala između SB i Vukovara u odnosu na željeznicu?
pitanje vezano uz Dravu odnosilo se na tranzit iz Zagreba do Siska
koja je prednost kanala između SB i Vukovara u odnosu na željeznicu?
jeftinije …
i još zadnja primjedba.. kad bi napravili taj velebni kanal, i on bi donosio ne znam koliko novaca i prosperiteta, tko bi njima upravljao? možda bi se žurno morao privatizirati da otplatimo dug, ili dati u jeftinu koncesiju?