Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Termine "šok, strah, nevjerica…" stvorili su konzumenti ne novinari.

je je, baš konzumenti …

kad vidim Rominu na vijestima čini mi se kao da je počeo nuklearni rat, a ne da je bila prometna u Zvonimirovoj …

novinari su jedno od najvećih zala ovog društva … potkupljeni, reketare cijelo društvo, a nitko im ništa ne može jer su okupirali cijeli medijski prostor …

najobičniji klošari … koliko ima novinara ispada da je njihov faks 10 puta veći od ekonoije …

čak me i Drago Hedl iznenadio … od njega sam očekivao više, a zapravo se predizborno svrstao na jednu stranu …

I love the Smell of Profits in the Morning

@ fazan
Malo je to prekompleksno za tvoj ekonomski ptičji um.
Konzumente zanima da li je Simonica presvukla jutros gaće, a ne novinara.

Romina nije novinarka nego loša TV voditeljica, isto kao i cijela generacija "mladih, lepih i uspešnih" sa RTL televizije. Među novinarima se već može pronaći dobrih i u novoj generaciji, ukoliko nisu primorani raditi trash teme (poput Simoninih gaća). U tiskanim medijima je još uvijek najveća koncentracija kvalitete prema ukupnom broju.

Anyway, mislim da smo predaleko od teme… Ili uz Simonicu lakše brodimo svjetsku krizu?
Gledajte "Farmu" i pustite mozak na pašu!

No respect

nismo predaleko od teme … volio bih vidjeti istraživanje koliki je godišnji iznos proračunskih sredstava koji se izdvaja za "sedmu silu" u vidu medijskog reketa …

a čudom se čude korupciji u javnim službama …

I love the Smell of Profits in the Morning

napraviš istraživanje u kojem građani kažu da je njih 50% zadovoljno životom u svom gradu …

e sad novinar može napisati:

50% ljudi je zadovoljno životom u svom gradu, ili
50% ljudi nije zadovoljno životom u svom gradu, ili
50% ljudi je zadovoljno životom u svom gradu, 35% nije zadovoljno, a 15% nema mišljenje.

Joj znate mi imamo jedan lijep projekt koji košta 200.000,00 kn. Znate, mi ćemo vam poslati zamolbu, trebalo bi to podržati … bla bla bla bla …

ili naprimjer plodovi zemlje: dojde majstor na farmu, snimi prilog, pa ako ode punih ruku s farme možda i bude prilog na TV, ako ne … nema priloga …

kako netko može kreirati javno mišljenje ako svaki dan piše o drugoj temi iz pouzdanih izvora …

I love the Smell of Profits in the Morning


Konzumente zanima da li je Simonica presvukla jutros gaće, a ne novinara.

ne zanima sve konzumente … zato i postoji nešto što se zove segmentacija tržišta …

vjerojatno direktora Erste banke ne zanima da li je Simona presvukla gaće … njega zanima nešto drugo …

samo stvar je u tome što će neki novinar koji se bavi ekonomijom pisati o simoninim gaćama kroz teme o ekonomiji …

I love the Smell of Profits in the Morning

mene zanima kakve gaće nosi direktor Erste, tj. kakva je situacija sigurno ih često mijenja [smiley]

Zadnji od sunca zlatni trak vrh Učki je okrunil, dolčići mići gusti mrak škurinun je napunil. Pala je noć na kućice...


nismo predaleko od teme … volio bih vidjeti istraživanje koliki je godišnji iznos proračunskih sredstava koji se izdvaja za "sedmu silu" u vidu medijskog reketa …

a čudom se čude korupciji u javnim službama …


Pa proštej se i pitaj "šefa" koliko košta mjesečno. Onda ćemo na osnovu toga napraviti prosjek za cijelu Hrvatsku. Ja se uopće ne čudim korupciji u javnim službama i što novinari traže svoje.

napraviš istraživanje u kojem građani kažu da je njih 50% zadovoljno životom u svom gradu …

e sad novinar može napisati:

50% ljudi je zadovoljno životom u svom gradu, ili
50% ljudi nije zadovoljno životom u svom gradu, ili
50% ljudi je zadovoljno životom u svom gradu, 35% nije zadovoljno, a 15% nema mišljenje.

Joj znate mi imamo jedan lijep projekt koji košta 200.000,00 kn. Znate, mi ćemo vam poslati zamolbu, trebalo bi to podržati … bla bla bla bla …

ili naprimjer plodovi zemlje: dojde majstor na farmu, snimi prilog, pa ako ode punih ruku s farme možda i bude prilog na TV, ako ne … nema priloga …

kako netko može kreirati javno mišljenje ako svaki dan piše o drugoj temi iz pouzdanih izvora …


Bravo, savladao si ono što sam rekao. Sjedi, 2.



Konzumente zanima da li je Simonica presvukla jutros gaće, a ne novinara.

ne zanima sve konzumente … zato i postoji nešto što se zove segmentacija tržišta …

vjerojatno direktora Erste banke ne zanima da li je Simona presvukla gaće … njega zanima nešto drugo …

samo stvar je u tome što će neki novinar koji se bavi ekonomijom pisati o simoninim gaćama kroz teme o ekonomiji …
[/quote]
Njega ne zanima televizija uopće.
Hrvatska je premala za komercijalno isplativu segmentaciju elektroničkog medija.

Najveću gledanost imaju Dnevnici, neki sportovi i reality. Amen.

No respect

sva sreća pa postoje ovakva mjesta na kojima ne dominirate vi već obični ljudi sa svojim mišljenjima …

I love the Smell of Profits in the Morning


Ono što bi kao konzumenti medija već jednom trebali shvatiti je:

– iza svake priče postoji interes. medija i/ili aktera
Loša je vijest je dobra vijest. Ljudi se zgražaju što je glavna vijest odrubljena ili propucana lubanja.
A onda naiđu na prometnu nesreću sa mrtvima, uredno broje crne vreće, gledaju ne bi li negdje na cesti vidjeli komad nekog pokojnika.
Termine "šok, strah, nevjerica…" stvorili su konzumenti ne novinari.

– neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj
ZAMP je naš i Vladin neprijatelj. Vlada je od ZAMP-a napravila našeg neprijatelja da bi postala nama prijatelj.

– skretanje pozornosti
To je standard u životu inače. Ako hoćeš u javnosti, firmi ili životu skrenuti pozornost sa vlastitog nerada ili nesposobnosti, skreni pozornost na drugoga. Barem dok ne prođu Izbori. Spin dr.

– potkupljivanje
Nevjerojatno s koliko malo se može okrenuti cijelu priču na svoju stranu ili barem omekšati novinara. Dovoljan je poklon paketić na pressici, kvalitetan domjenak, povesti na put sa sobom… da bi omekšali pisca redaka.

– pritisak
Pritisak politike, vlasnika ili oglašivača. Izravni ili prikriveni.

Zbog svega – ne vjerujte medijima. Nema neovisnih. Svi imaju neke interese.
Igrajte se detekcije i skužite interese. Zanimljivo je.


sjajno napisano… [thumbsup]

Ko zna (ah, niko, niko ništa ne zna. Krhko je znanje!)


sva sreća pa postoje ovakva mjesta na kojima ne dominirate vi već obični ljudi sa svojim mišljenjima …

meni je SLK uvijek zvučal nekak obično al i nekak spametno [sealed] [lol]

Jedan od sjajnih posljedica ove krize je da će pokosit dobar dio mediji-marketing-PR parazitluka…što čistom ekonomskom računicom, što promjenom svjesti i stavova publike…još jedna petica za recesiju.


sva sreća pa postoje ovakva mjesta na kojima ne dominirate vi već obični ljudi sa svojim mišljenjima …

Kolega ak mislite da vi kao obicni covjek dominirate svojim misljenjima mislim da se grdno varate. NHF

New Report

Close