samo ovi sto su imali obveznicu nisu imali casha za sudjelovati, odnosno imaju cash koji je do sada bio ulozen u obveznicu, a sad traze asset…
samo ovi sto su imali obveznicu nisu imali casha za sudjelovati, odnosno imaju cash koji je do sada bio ulozen u obveznicu, a sad traze asset…
evo ja im predlaže da im asset bude nešto iz menija na http://www.zse.hr [smiley]
mislis dionice?
vecina onih koji su ulagali u tu obveznicu, tipa stambene stedionice, nikad nece ulagati u dionice, zakonom zabranjeno
mislis dionice?
vecina onih koji su ulagali u tu obveznicu, tipa stambene stedionice, nikad nece ulagati u dionice, zakonom zabranjeno
znam, šalim se …
razmišljao sam malo vezano za te stambene štedionice, čini mi se da su sve osim Prve u gubitku … + vezane su im isplate uz valutnu klauzulu … njima definitivno devalvacija ne bi donijela ničega dobrog …
Državni proračun 2009.
Ukupni prihodi planirani su u iznosu od 124.636.253.400, a rashodi 128.943.072.762 kn, iz čega proizlazi manjak u proračunu od 4.306.819.362.
Navedeni manjak planira se pokriti u računu financiranja i to na način, da će se država dodatno zadužiti za 15.135.112.127, a otplatit će 10.828.292.765 kn, što daje razliku manjka.
Drugim riječima, vratit će 10,8 mlrd kuna, a zadužit će se za dodatnih 15,1 mlrd. kn.
Iz računa prihoda i rashoda:
Planirani prihodi od poreza na dohodak planirani su na razini 90% prošlogodišnjih. Ne znam da li se očekuje manji prihod ili je tu caka raspodjela prihoda između JLPRS i Države.
Rast poreza na dobit je planiran za 3,6% više nego prošle godine. Optimistično moram priznati.
Što se tiče trošarina: poreza na osobne automobile je planiran na razini 2008. Isto vrijedi i za trošarine na naftne derivate. Država računa da će se potrošnja u ovom dijelu zadržati na istoj razini. Da se razumijemo, manja cijena goriva znači i manji prihode, jer se oni računaju u postotku. Sumnjam da povećana potrošnja može nadomjestiti ovu razliku.
Zanimljivi su prihodi od dobiti trgovačkih društava, banaka i ostalih financijskih institucija po posebnim propisima koji će rasti gotovo za 100%. Znači efikasije će se upravljati državnom imovinom. Ajde de: bravo.
OVo je dobro: ostali nespomenuti prihodi povećavaju se za 100%, gotovo za 1.4 mlrd.
Prihodi od prodaje nefinancijske imovine ne rastu znatno, znači da ne će biti značajnije prodaje državne imovine u 2009.
Što se tiče rashoda:
Rashodi za zaposlene iznose 23.482 mlrd kn ili 18% svih rashoda i rastu u odnosu na 2008. za 1,8 mlrd kn. Jasno je da bi se na ovoj stavci najviše moglo uštedjeti, ako bi se htjelo imati uravnoteženi proračun.
Kamate za izdane vrijednosne papire iznose 3,4 mlrd. kn. Kamate za primljene zajmove iznose 1,37 mlrd. kn.
Ovo je jako zanimljivo, od ukupnih subvencija, trgovačkim društvima u javnom sektoru ide 2,222 mlrd, dok trgovačkim društvima izvan javnog sektora ide 4,731 mlrd kn (najviše za poljoprivredu 3,694 mlrd). Znači da više ide privatnom sektoru nego državnom.
Naknade građanima i kućanstvima na temelju osiguranja i druge naknade iznose 66 mlrd kn ???? AKo netko zna nešto više neka napiše.
3,6 mlrd kn će država potrošiti na nefinancijsku imovinu
Evo za vipya. U 2009. godini planira se zaduživanje u iznosu od 15,1 mlrd kn. i to:
– povrat zajmova 419 ml kn.
– trezorski zapisi 2 mlrd kn.
– obvezice domaće 4,8 mlrd
– obveznice strane 5,5 mlrd.
– primitci od prodaje dionica 0,00 (znači država ne će prodavati dd u svom vlasništvu)
– zajmovi od ino banaka 849 ml kn
– zajmovi od domaćih banaka 1,565 mlrd kn
U 2009. treba otplatiti 4,6 mlrd zajmova i 4,950 mlrd stranih obveznica.
Veselo sve u svemu.
fazan, one prakticki nemaju gap na valuti, njih boli qurac za valutu, njima kriza moze biti samo u slucaju da klijenti ne mogu vracati kredti..
u gubitku su sve ostale zato sto su u 2007/2008 mozda i bile na brake even ali su ih obveznice pokopale… mislim da i Wustenrot i Reiff sada imaju dovoljan broj klijenata/aktivu da bi mogli vrtiti profitabilno core business…
Što se tiče trošarina: poreza na osobne automobile je planiran na razini 2008. Isto vrijedi i za trošarine na naftne derivate. Država računa da će se potrošnja u ovom dijelu zadržati na istoj razini. Da se razumijemo, manja cijena goriva znači i manji prihode, jer se oni računaju u postotku. Sumnjam da povećana potrošnja može nadomjestiti ovu razliku.
Od kuda ovi podaci? ne stignem sada provjeravati ali uvjeren sam da trošarine na gorivo ne idu u postotku već u apsolutnom iznosu
je, ali ako krene sranje onda će sigurno manje ljudi počinjati uplaćivati u štedionicu … znam da su im i prihodi i rashod vezani uz valutu …
osim toga, ako se dogodi devalvacija i vrijednost obveznica koje dosijpiju, a denominirane su u hrk, će biti manja kada se pretvori u eur …
Što se tiče trošarina: poreza na osobne automobile je planiran na razini 2008. Isto vrijedi i za trošarine na naftne derivate. Država računa da će se potrošnja u ovom dijelu zadržati na istoj razini. Da se razumijemo, manja cijena goriva znači i manji prihode, jer se oni računaju u postotku. Sumnjam da povećana potrošnja može nadomjestiti ovu razliku.
Od kuda ovi podaci? ne stignem sada provjeravati ali uvjeren sam da trošarine na gorivo ne idu u postotku već u apsolutnom iznosu
[/quote]
podatke sam gledao iz proračuna, imaš ga na http://www.sabor.hr
22% pdv ide u postotku, dio trošarina se računa u apsolutnom, a dio ima i u postotku … nema sad kod sebe taj izračun, ali je prilično kompliciran …