Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Kako prebroditi svjetsku krizu uz što manje posljedica – makroekonomski pogled

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

President Woodrow Wilson: “ A great Industrial nation is controlled by its system of credit. Our system of credit is concentrated in the hands of a few men. We have come to be one of the worst ruled, one of the most completely controlled and dominated governments in the world – no longer a government of free opinion, no longer a government by conviction and vote of majority, but a government by the opinion and duress of small groups of dominant men…I am a most unhappy man. I have unwittingly ruined my country (Wilson regrets after the Fed took over).”

Supreme Court Justice Felix Frankfurter: “ The real rulers in Washington are invisible and exercise power from behind the scenes.”

Louis T. McFadden, Chairman of Banking & Currency Committee, in 1932: “The truth is the Federal Reserve Board has usurped the Government of the United States. It controls everything here and it controls all our foreign relations. It makes and breaks government at will …”

McFadden, in 1933: “Roosevelt has brought with him from Wall Street James P. Warburg, son of Paul M. Warburg, Organizer and first Chairman of the Board of the Federal Reserve System…”

McFadden, in 1950: “This same Warburg had the audacity and arrogance to proclaim before the U.S. Senate: ‘We shall have World Government whether or not we like it. The only question is whether World Government will be achieved by Conquest or Consent’.”

Senator Barry Goldwater: “Most Americans have no real understanding of the operation of the international money-lenders. The accounts of the Federal Reserve System have never been audited. It operates outside the control of Congress and manipulates the credit of the United States.”

Henry Ford: “It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning.”

Wall Street i banke protiv ljudi. Drzave i vlade izmedju.




Vidim da ima problema u autoindustriji..Zašto država ne stimulira micanje starih raga s cesta ( starije od 10 godina npr ). Naravno uz pomoć dilera automobila, fonda za energetsku učinkovitost, fonda za zaštitu okoliša, prerađivača starog otpada….Na brzinu se namakne 10-tak tisuća kuna po vozilu. Za 30-40 tisuća komada automobila to je 300-400 milijuna kuna. Nešto slično kako je Marina očistila HR od PVC-a!

ja bih npr. uveo pristojbu: svi koji se bave novinarstvom, a nisu završili strukovnu školu ili fakultet bi imali dodatni namet na plaću, od recimo 20% – 30% … onako preventivno za lupetanje gluposti … 🙂
[/quote]

Jesi li se korigirao? Ajde razmisli još malo. Možda shvatiš.
[/quote]

Ovakva investicija je glede troškova neutralna ili pozitivna za kupca.


Vidim da ima problema u autoindustriji..Zašto država ne stimulira micanje starih raga s cesta ( starije od 10 godina npr ). Naravno uz pomoć dilera automobila, fonda za energetsku učinkovitost, fonda za zaštitu okoliša, prerađivača starog otpada….Na brzinu se namakne 10-tak tisuća kuna po vozilu. Za 30-40 tisuća komada automobila to je 300-400 milijuna kuna. Nešto slično kako je Marina očistila HR od PVC-a!

Ne kuzim, tko bi utjerivao od koga? Specijalci bi tukli ove sa autima starijima od 10 godina, dok ovi nebi pokazali 10.000 kn. Onda bi to dali kome? Fondu za nesto, koji bi sa tim novcima kupio novog mercedesa za direktora?

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Brijem da ta taktika je pozitivna za kupca novog automobila, medjutim nije odmah vidljivo da li je i troskovno neutralna.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."


Brijem da ta taktika je pozitivna za kupca novog automobila, medjutim nije odmah vidljivo da li je i troskovno neutralna.

Za auto staro 3-5 godina cijene 5.000,00 eura rata na 5 godina je oko 100 eura mjesečno.
Inicijalno si od poticaja pokupio oko 1.500,00 eura pa ako to uložiš rata ti je oko 70 eura.
Ako ne želiš drugi auto zaradio si 2 prosječne plaće.
Ako si uzeo auto onda to auto duplo manje goriva troši a i održavanje mu je daleko jeftinije.
Sigurnost u prometu puno veća.
Zagađenje okoliša i emisija CO2 ( Kyoto protokol ) duplo manja.
80% sredstava koja stimuliraju recikliranje starih auta može se namaknuti iz EU fondova.
Reciklirana auta su sirovina koja smanjuje uvoz nekih materijala…
Smanjena potrošnja goriva smanjuje uvoz nafte…


Vidim da ima problema u autoindustriji..Zašto država ne stimulira micanje starih raga s cesta ( starije od 10 godina npr ). Naravno uz pomoć dilera automobila, fonda za energetsku učinkovitost, fonda za zaštitu okoliša, prerađivača starog otpada….Na brzinu se namakne 10-tak tisuća kuna po vozilu. Za 30-40 tisuća komada automobila to je 300-400 milijuna kuna. Nešto slično kako je Marina očistila HR od PVC-a!

Poštovani Sava!
Lako za stranu autoindustriju. Lako za vladajuću političku vrhušku u Hrvatskoj. Oni se svi namire.
A MI? ŠTO ĆEMO MI?????????


ja bih npr. uveo pristojbu: svi koji se bave novinarstvom, a nisu završili strukovnu školu ili fakultet bi imali dodatni namet na plaću, od recimo 20% – 30% … onako preventivno za lupetanje gluposti … 🙂

Ovo je zapravo jedna duhovita i satirična izjava, tako da ne zahtjeva ozbiljan komentar.
No dade mi povoda da prozborim nešto drugo. [smiley]

Postoje brojne kategorije novinarstva, koje se često brkaju.
Najviše priloga i članaka jest izvještajno novinarstvo. I do 80%. To su informacije koje su takove kakve jesu i prenose se gotovo u izvornom obliku – pressice, događaji, izjave i slično, koje sve agencije i redakcije prenose gotovo identično. To je novinarstvo na razini daktilografa, fotografa itd. Uglavnom – u krugu novinara, to je bezveze. Pripravnički, koji nekima potraje do mirovine ili novog zanimanja.

Manji a puno poštovaniji dio novinarstva čine razni komentari, kolumne, analize i ostalo. Ovaj dio novinarstva je zapravo grana literarne umjetnosti, kada govorimo o samom koncipiranju članka. Mali dio toga se dobiva školom, a umjetnički dio se ima ili nema. Što se tiče same kvalitete teksta, važnije je da novinar ima znanje u onome o čemu piše, da je upoznat sa materijom. Bolje će kolumnu o Ekonomiji pisati ekonom – priučeni novinar nego novinar- priučeni ekonom.

Dok izvještajno novinarstvo mora biti savršeno točno, u ovom drugom, pisac članka ima pravo na osobne stavove, promišljanja, teze, komentare. Tu novinar može, pravno gledano, reći da je Fazan lijep, ružan, debeo, mršav… i nikome ništa. Ali ne smije reći da je Fazan lopov, ako nema argumente. Na čitatelju je da procijeni da li je Fazan lijep ili nije, i složi se s time ili ne.

Uglavnom – sve što spada u kategoriju osobnog mišljenja ili komentara je prihvatljivo, ako nema pravnih kršenja. Ako je novinar loš i njegova mišljenje ne nailazi na odobravanje i slaganje čitateljstva, novinar jednostavno neće biti čitan ni poštovan i to je to. I uopće nije bitna škola.

No respect

@SLK……..Ovo me podsjetilo kako i za jednu od najbitnijih uloga koju imamo u životu …..a ona je ……..roditeljstvo …..odgojiti dobrog čovjeka ,….isto tako ne postoji tečaj ni škola …..već treba zrela i mudra glava…..ono nešto što imaš u sebi ili nemaš…… ne postoji knjiga koja te nauči u tome ispravno balansirati ako sam nemaš talenat za to i ak nisi mislil u životu svojom glavom …..tak i za novinara ,dobrog …..treba imat ono nešto što plijeni čitača ,nešto svoje …..a sve eventualne nedostatke u školovanju sasvim sigurno može čovjek i u hodu nadoknaditi ….



@SLK
……..Ovo me podsjetilo kako i za jednu od najbitnijih uloga koju imamo u životu …..a ona je ……..roditeljstvo …..odgojiti dobrog čovjeka ,….isto tako ne postoji tečaj ni škola …..već treba zrela i mudra glava…..ono nešto što imaš u sebi ili nemaš…… ne postoji knjiga koja te nauči u tome ispravno balansirati ako sam nemaš talenat za to i ak nisi mislil u životu svojom glavom ….

glavno da su me integrale učili u školi. a ja sad nek se bakćem sam jel cipelica treba biti tvrda ili meka, s anatomskim uloškom ili ne. [angry]
no, eto ide kriza, pa će hodat bos. neki kažu da je to i najbolje. [huh]

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch


Postoje brojne kategorije novinarstva, koje se često brkaju.
Najviše priloga i članaka jest izvještajno novinarstvo. I do 80%. To su informacije koje su takove kakve jesu i prenose se gotovo u izvornom obliku – pressice, događaji, izjave i slično, koje sve agencije i redakcije prenose gotovo identično. To je novinarstvo na razini daktilografa, fotografa itd. Uglavnom – u krugu novinara, to je bezveze. Pripravnički, koji nekima potraje do mirovine ili novog zanimanja.

Manji a puno poštovaniji dio novinarstva čine razni komentari, kolumne, analize i ostalo. Ovaj dio novinarstva je zapravo grana literarne umjetnosti, kada govorimo o samom koncipiranju članka. Mali dio toga se dobiva školom, a umjetnički dio se ima ili nema. Što se tiče same kvalitete teksta, važnije je da novinar ima znanje u onome o čemu piše, da je upoznat sa materijom. Bolje će kolumnu o Ekonomiji pisati ekonom – priučeni novinar nego novinar- priučeni ekonom.

Dok izvještajno novinarstvo mora biti savršeno točno, u ovom drugom, pisac članka ima pravo na osobne stavove, promišljanja, teze, komentare. Tu novinar može, pravno gledano, reći da je Fazan lijep, ružan, debeo, mršav… i nikome ništa. Ali ne smije reći da je Fazan lopov, ako nema argumente. Na čitatelju je da procijeni da li je Fazan lijep ili nije, i složi se s time ili ne.
I uopće nije bitna škola.


Slazem se sa recenim!
Nije skola bas sve, bitnija je nazovimo ju zivotna skola i "ono nesto" sto covjek ne moze nauciti iz knjige. Pa preko 50% ljudi ne radi neki posao zato jer je stvoren za to ili mu se to svida, vec radi toga jer je dobro placen, jer je zavrsio taj fakultet igrom slucaja i sl.

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.


Ovo je zapravo jedna duhovita i satirična izjava, tako da ne zahtjeva ozbiljan komentar.
No dade mi povoda da prozborim nešto drugo. [smiley]

Mislim da je njegov komentar promašen; vidi se da su mu mnoge stvari nepoznate.
U HR u autoindustriji radi dosta ljudi; ako tu dodamo i osiguravatelje, dealere, razne lesing kuće to je jedan veliki broj koji zaslužuje pažnju. A može se naći dovoljan broj modela pomoći gdje se s relativno malim sredstvima može polučiti izniman rezultat.
I nije to samo u i oko autoindustrije.



Ovo je zapravo jedna duhovita i satirična izjava, tako da ne zahtjeva ozbiljan komentar.
No dade mi povoda da prozborim nešto drugo. [smiley]

Mislim da je njegov komentar promašen; vidi se da su mu mnoge stvari nepoznate.
U HR u autoindustriji radi dosta ljudi; ako tu dodamo i osiguravatelje, dealere, razne lesing kuće to je jedan veliki broj koji zaslužuje pažnju. A može se naći dovoljan broj modela pomoći gdje se s relativno malim sredstvima može polučiti izniman rezultat.
I nije to samo u i oko autoindustrije.
[/quote]

A reklama ovakve ideje ( npr slogan HR pomaže posrnuloj autoidustriji ) može učiniti za HR turizam daleko daleko više no bilo kakvo enormno i direktno ubacivanje novaca u turistički sektor.

New Report

Close