Kako je Rijeka izgubila utrku s Koprom

Naslovnica Forum Komentari članaka Kako je Rijeka izgubila utrku s Koprom

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Kako? Nebrigom, neulaganjem, nikakvom vizijom, instaliranjem quasi-commie-a u upravu, kradjom i prije svega PREKASNOM PRIVATIZACIJOM. Kada se Luka pocela privatizirati sve je vec bilo unisteno i pokradeno.

Hm, čini mi se da je HDZ na vlasti u Rijeci da bi ovaj članak bio drugačije prezentiran glede toga tko je kriv…

Kupujmo hrvatsko!

Uopce nije bitno tko je na vlasi. HDZ i SDP su isti par rukava sto se tice ekonomskih tema. Oni se razlikuju samo po ideologiji, u koju ekomonija nije ukljucena. Ideoloski i SDP i HDZ su postcommie stranke koje zele veliku i jaku drzavu kako bi preko nje servisirali svoje klijentelisticke potrebe i potrebe clanstva te kako bi, na visoj razini, namjestali ugovore s drzavom. Tko to ne kuzi ne kuzi nista. Zato je privatizacija najbolji LIJEK protiv bolesti koje se zovu HDZSDP

A sto mi nismo upropastili osim kriminala i lopovluka te ugrozavanja nacionalnih interesa ? Sto funkcionira ? Bez obzira na ideologiju.

Status Quo: Roll Over Lay Down

Ja sam u tu nesreću ušao sa 40000 kn,a izašao sa 15000 kn,sve vjerujući u razum odgovornih ljudi u RH,a koji se svi redom kunu u državu,kako je vole i tsl.Pisao samo tome na forumu luke ovdije na poslovnom,ne da mi se sada opet o tome,ali,rekao bi jednu stvar,nama i kod nas sve propada jer naš nesretni prosječni birač glasa ideološki,ili za crne ili za crvene,i njega ne zanima niti se interesira šta neki drugi imaju reći o nekim drugim pitanjima a koja se ne tiču ideologije.Zato nam i je tako i zato smo tu gdje jesmo.A od ideologija kruha nema,niti će ga biti…Da je država Izrael imala takvu luku,takvu poziciju i takve mogućnosti,to bi radilo i promet i profit,ali mi smo stručnjaci za uništiti,rasprodati,pokrasti…Pa neka nam djeca idu izvan države,šta nas briga…

Sve je tu jasno. Pa ne moze Luka Rijeka u drzavnom vlasnistvu natjecati se s Koperom. Kad je drzava vlasnik uopce tu nije jasno za koga se radi i zasto se radi, sindikati kolo vode, firma se ne vodi dugorocno-razvojnim trzisnim kriterijima nego socijalnim kriterijima. Ulaze se u sindikate, kantine, ‘radnicka prava’, prepucava se na sastancima oko gluposti i trosi se dragocijeno vrijeme umjesto da se vrijeme ulaze u planove, investicije, tehnologiju za brzi obrtaj tereta i poboljsanje usluge, u marketing da se privuce vise tereta i sl. Da ne spominjem uopce cinjenicu da politicki nominiran menadzment nikad nije polucio dobre rezultate i nikada nece. Kada je drzava vlasnik necega sto posluje na konkurentnom trzistu kao sto je trziste luka, transporta i manipulacije tereta – to odmah znaci da ce taj posao propasti. Jer kad je drzava vlasnik onda zapravo nitko nije vlasnik. Iz rijecke luke se toliko pokralo, iznosile su se vrece tereta i ne znam ceka, krale su se banane s brodova, iznosile ogromne kolicine dobara, nije se nista ulagalo. Koji ce medjunarodni partner poslati svoj brod u takvu luku? Tek nedavno se u luci Rijeka pocelo razgovarati na osnovi strucnih i poslovnih principa, ali to je sad kasno jer vlak je napustio stanicu. Koper je vec daleko ispred. To se moze oppraviti ali ce trebati puno vremena i temeljita privatizacija te ukljanjanje svih drzavnih kadrova iz luke Rijeka, jer to je rak koji je tamo metastazirao i treba ga duboko i cjelovito izrezati iz firme.

Sve je tu jasno. Pa ne moze Luka Rijeka u drzavnom vlasnistvu natjecati se s Koperom. Kad je drzava vlasnik uopce tu nije jasno za koga se radi i zasto se radi, sindikati kolo vode, firma se ne vodi dugorocno-razvojnim trzisnim kriterijima nego socijalnim kriterijima. Ulaze se u sindikate, kantine, ‘radnicka prava’, prepucava se na sastancima oko gluposti i trosi se dragocijeno vrijeme umjesto da se vrijeme ulaze u planove, investicije, tehnologiju za brzi obrtaj tereta i poboljsanje usluge, u marketing da se privuce vise tereta i sl. Da ne spominjem uopce cinjenicu da politicki nominiran menadzment nikad nije polucio dobre rezultate i nikada nece. Kada je drzava vlasnik necega sto posluje na konkurentnom trzistu kao sto je trziste luka, transporta i manipulacije tereta – to odmah znaci da ce taj posao propasti. Jer kad je drzava vlasnik onda zapravo nitko nije vlasnik. Iz rijecke luke se toliko pokralo, iznosile su se vrece tereta i ne znam ceka, krale su se banane s brodova, iznosile ogromne kolicine dobara, nije se nista ulagalo. Koji ce medjunarodni partner poslati svoj brod u takvu luku? Tek nedavno se u luci Rijeka pocelo razgovarati na osnovi strucnih i poslovnih principa, ali to je sad kasno jer vlak je napustio stanicu. Koper je vec daleko ispred. To se moze oppraviti ali ce trebati puno vremena i temeljita privatizacija te ukljanjanje svih drzavnih kadrova iz luke Rijeka, jer to je rak koji je tamo metastazirao i treba ga duboko i cjelovito izrezati iz firme.

Sve je tu jasno. Pa ne moze Luka Rijeka u drzavnom vlasnistvu natjecati se s Koperom. Kad je drzava vlasnik uopce tu nije jasno za koga se radi i zasto se radi, sindikati kolo vode, firma se ne vodi dugorocno-razvojnim trzisnim kriterijima nego socijalnim kriterijima. Ulaze se u sindikate, kantine, ‘radnicka prava’, prepucava se na sastancima oko gluposti i trosi se dragocijeno vrijeme umjesto da se vrijeme ulaze u planove, investicije, tehnologiju za brzi obrtaj tereta i poboljsanje usluge, u marketing da se privuce vise tereta i sl. Da ne spominjem uopce cinjenicu da politicki nominiran menadzment nikad nije polucio dobre rezultate i nikada nece. Kada je drzava vlasnik necega sto posluje na konkurentnom trzistu kao sto je trziste luka, transporta i manipulacije tereta – to odmah znaci da ce taj posao propasti. Jer kad je drzava vlasnik onda zapravo nitko nije vlasnik. Iz rijecke luke se toliko pokralo, iznosile su se vrece tereta i ne znam ceka, krale su se banane s brodova, iznosile ogromne kolicine dobara, nije se nista ulagalo. Koji ce medjunarodni partner poslati svoj brod u takvu luku? Tek nedavno se u luci Rijeka pocelo razgovarati na osnovi strucnih i poslovnih principa, ali to je sad kasno jer vlak je napustio stanicu. Koper je vec daleko ispred. To se moze oppraviti ali ce trebati puno vremena i temeljita privatizacija te ukljanjanje svih drzavnih kadrova iz luke Rijeka, jer to je rak koji je tamo metastazirao i treba ga duboko i cjelovito izrezati iz firme.

Sve je tu jasno. Pa ne moze Luka Rijeka u drzavnom vlasnistvu natjecati se s Koperom. Kad je drzava vlasnik uopce tu nije jasno za koga se radi i zasto se radi, sindikati kolo vode, firma se ne vodi dugorocno-razvojnim trzisnim kriterijima nego socijalnim kriterijima. Ulaze se u sindikate, kantine, ‘radnicka prava’, prepucava se na sastancima oko gluposti i trosi se dragocijeno vrijeme umjesto da se vrijeme ulaze u planove, investicije, tehnologiju za brzi obrtaj tereta i poboljsanje usluge, u marketing da se privuce vise tereta i sl. Da ne spominjem uopce cinjenicu da politicki nominiran menadzment nikad nije polucio dobre rezultate i nikada nece. Kada je drzava vlasnik necega sto posluje na konkurentnom trzistu kao sto je trziste luka, transporta i manipulacije tereta – to odmah znaci da ce taj posao propasti. Jer kad je drzava vlasnik onda zapravo nitko nije vlasnik. Iz rijecke luke se toliko pokralo, iznosile su se vrece tereta i ne znam ceka, krale su se banane s brodova, iznosile ogromne kolicine dobara, nije se nista ulagalo. Koji ce medjunarodni partner poslati svoj brod u takvu luku? Tek nedavno se u luci Rijeka pocelo razgovarati na osnovi strucnih i poslovnih principa, ali to je sad kasno jer vlak je napustio stanicu. Koper je vec daleko ispred. To se moze oppraviti ali ce trebati puno vremena i temeljita privatizacija te ukljanjanje svih drzavnih kadrova iz luke Rijeka, jer to je rak koji je tamo metastazirao i treba ga duboko i cjelovito izrezati iz firme.

New Report

Close