JNAF (Jadranski naftovod)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JNAF (Jadranski naftovod)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Sigurno ste mislili na ove vijesti.[thumbsup]http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/energetika/srbija-i-rs-krecu-u-bitku-za-janaf,4171.html

A evo jos malo.[thumbsup]http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/energetika/gasovod-juzni-potok-ipak-kroz-srbiju,4100.html

Janaf ulaže 15 milijuna eura u novi naftovod [proud]

http://www.totalportal.hr/index.php?page=article&article_id=159262

Janaf ulaže 15 milijuna eura u novi naftovod

Četvrtak, 13.12.2007., 09:55
Pripreme za gradnju podmorskog naftovoda su već počele
ZAGREB – Radi poboljšanja sigurnosti transporta i zaštite okoliša, Jadranski naftovod (Janaf) planira premjestiti postojeći veliki naftovod s Krčkog mosta i kao alternativno rješenje izgraditi podmorski naftovod između Krka i kopna, u što će uložiti oko 15 milijuna eura.

Glavni razlozi premještanja naftovoda s Krčkog mosta i gradnje podmorskog dijela su povećanje sigurnosti i zaštite okoliša, zbog kritičnosti postojećeg rješenja, mogućih terorističkih djelovanja, elementarnih nepogoda i drugih iznenadnih događaja, objašnjavaju u Janafu.

Pripreme za gradnju podmorskog naftovoda su već počele, pa se utvrđuju granice pomorskog dobra i koncesije za posebnu upotrebu pomorskog dobra kao i ishođenje posebnih uvjeta gradnje u sklopu postupka za izdavanja lokacijske dozvole.

Generalni direktor Dubravko Tkalčić očekuje da će sljedeće godine dobiti lokacijsku i građevinsku dozvolu i potkraj 2008. ili početkom 2009. početi gradnju, a završiti je za četiri, pet godina.
Kod izbora najbolje trase uzeti su u obzir morfologija morskog dna i drugi faktori koji utječu na sigurnost projekta. Posebna će pozornost bit usmjerena na povećanje sigurnosti transporta i zaštite okoliša, a mogućnosti oštećenja podmorskog cjevovoda primjerice brodskim sidrom ili ribarskom mrežom bit će isključene jer će podmorski naftovod uz tvorničku izolaciju imati i betonski omotač, tvrde u Janafu.

Janafov plan za gradnju podmorskog naftovoda između Krka i kopna podržavaju i tamošnje ekoudruge kao pozitivan pomak jer je most, prema njihovim riječima, u sigurnosnom smislu slaba točka naftovoda.

Inače, gradnja takvog podmorskog naftovoda bila je planirana još kod gradnje cijelog Janafovog naftovodnog sustava od 1974. do 1979., ali se od toga odustalo zbog izgradnje Krčkog mosta 1980. godine.

Međutim, tijekom rada sustava utvrđeno je da su naftovod i most konstrukcije velikog rizika i vrlo zahtjevne za održavanja te je 1989. aktualizirano prvobitno rješenje, izgradnja podmorskog naftovoda, a Vlada je 1991. izgradnju alternativnog prijelaza naftovoda na Krk odredila kao projekt od državnog interesa. Zbog Domovinskog rata provedba je odgođena.

(Vjesnik)

P.S. Onda mi neki napisu da je JANAF na ovim cijenama skup, kako kome, meni badava.[cool]

And God says let there be light and be light, and it was good...

P.S. Onda mi neki napisu da je JANAF na ovim cijenama skup, kako kome, meni badava.[cool]

Moram priznati da ne razumijem baš najbolje ovu dionicu. Prvo, moram priznati da su retultati od 2005 do danas impresivni, kontinuiran rast eps bez oscilacija. Svi pokazatelji su u tedu osim vrlo bitnok P/E koji je nešto veći od 100. E sada je pitanje da li je to znak precijenjenosti ove dionice? Ova dionica nije jeftina, ali nije ni preskupa zbog toga što se može očekivati daljnji rast zatasa u budučnosti. Međutim ono što mene zanima, od kuda JNAF dolazi vrijednost? Bave se transportom i skladištenjem nafte, ali od kuda ima kontinuirani rast prihoda, povećava se količina transpotrirane nafte ili imaju značajne financijske prihode ili su diverzificirali poslovanje? Da li ovaj porast cijene nafte na tržištu ide njima u prilog?

Da li ovaj porast cijene nafte na tržištu ide njima u prilog?

Dobro jutro,skladištenje nafte će biti jedan od biznisa budućnosti u toj branši.

Bio mi je prijatelj u JNAF prije 2 mjeseca. Radi u poduzeću koje postavlja zaštitu, alarme, kamere i takve stvari… Imao je same riječi pohvale za JNAF. Rekao je da impozantno djeluje što su napravili na Krku. Poslovanje im je u potpunosti modernizirano. Treba im samo 22 sata da isprazne cijeli tanker nafte! Po toj brzini su među prvima u svijetu.

Da li ovaj porast cijene nafte na tržištu ide njima u prilog?

Svakako. Kako raste cijena nafte, proizvodjaci naftnih derivata ce traziti nacine da smanje troskove, a troskovi transporta su jedni od njih. Tu ulijecu naftovodi koji su bitno jeftiniji o prijevoza tankerima.
[thumbsup]

mici:

Da li ovaj porast cijene nafte na tržištu ide njima u prilog?

Svakako. Kako raste cijena nafte, proizvodjaci naftnih derivata ce traziti nacine da smanje troskove, a troskovi transporta su jedni od njih. Tu ulijecu naftovodi koji su bitno jeftiniji o prijevoza tankerima.
[thumbsup]


Pa ionako vodu do jnafa moraš prevesti tankerom.

Evo kako to radi Vlada u Republici Srpskoj a o tome cemo citati u sutranjem izdanju Poslovnoga.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/energetika/dodik-prodao-zemljiste-u-luci-ploce-i-dionice-janafa,4486.html

Naravno,prodaju ono sta nije njihovo.[thumbsup]

Stalker:

mici:

Da li ovaj porast cijene nafte na tržištu ide njima u prilog?

Svakako. Kako raste cijena nafte, proizvodjaci naftnih derivata ce traziti nacine da smanje troskove, a troskovi transporta su jedni od njih. Tu ulijecu naftovodi koji su bitno jeftiniji o prijevoza tankerima.
[thumbsup]

Pa ionako vodu do jnafa moraš prevesti tankerom.

Istina. Do sada je bilo tako, no u slucaju da uspije Druzbna Adria i Paneuropski naftovod i Janaf bude spojen na njih, onda to tek dolazi do izrazaja.

New Report

Close