Kad svi pričaju sell onda je to dobar znak…za ovu dionicu nema zime…ima tu itekako dobrih vijesti, samo ljudi ne znaju…a razlog zašto neznaju je čisto njihova lijenost, jer svi čekaju da im se sve servira na tanjuru…uskoro će izaći na vidjelo….
ja sam jučer kupovao…i danas ću ako se ukaže prilika….
Koji svi?
Da li se i ovdje nešto miče ??? Izgleda…
Prošle godine Janaf je sklopio ugovor s Rafinerijom Bosanski Brod o transportu 80.000 tona nafte mjesečno na godinu dana…Ove godine tj. 20.10 je taj ugovor istekao i potpisan je aneks….
Sada se radi o 135.000 tona nafte mjesečno što je povećanje od 68,7%….
Kako je transport nafte najveći generator prihoda JNAF-a ovo će se nesigurno dobro odraziti na iste…
A aneks je potpisan samo privremeno do sklapanja novog dugoročnog ugovora,još prije nove godine [proud]
Da li se i ovdje nešto miče ??? Izgleda…
Prošle godine Janaf je sklopio ugovor s Rafinerijom Bosanski Brod o transportu 80.000 tona nafte mjesečno na godinu dana…Ove godine tj. 20.10 je taj ugovor istekao i potpisan je aneks….
Sada se radi o 135.000 tona nafte mjesečno što je povećanje od 68,7%….
Kako je transport nafte najveći generator prihoda JNAF-a ovo će se sigurno dobro odraziti na iste…
– za divno čudo evo jedan post koji ne govori o cijeni dionice.
– bitno je poslovanje, a sama cijena dionice će kad tad i nagraditi to poslovanje.
– upravo te stvari o poslovanju sam i pisala na temi Best bay.
– ali na toj temi je jedino bitno koliko će rasti, ono o poslovanju se jako slabo čita, a dosta investitora to i ne kuži.
– a upravo zbog velikog povećanja poslovanja i najvećeg povećanja dobiti od svih dionica na zse JNAF je i doživio ovakav rast, ali ovo je tek jedana mala stanka rasti će on i dalje.
– zašto ??????????
– u prethodnom postu sam napisala sve razloge tehničke naravi samog rasta, a sada bih nadopunila gospodina Flyera.
– upravo zbog rada rafinerija u BiH i Srbiji, koje su obnovljene i počele su raditi,
– one koriste 60% kakacitete JNAF-a, s očitom tendencijom rasta, jer se povećava proizvodnja u tim rafinerijama.
– a drugi segment rasta su rezervoari, i obvezno skladištenje državnih rezervi koje je propisala EU.
– zbog tih rezervoara je i napravljena dokapitalizacija (u kešu).
– sama firma također ima love,
– a zaduženost, takoreći je nema.
– i još je tu jedna stvar jako važna, monopol.
– a imamo i neke buduće planove i investicijre, ali o tom drugom prilikom.
– evo to su sve činjenice koje ukazuju kako će i slijedeća izviješća biti i više nego o.k.
– kad bi još tu država prodala svoje dionice na jednoj IP (kao HT i INA), pa gdje bi bio kraj ovoj dionici.
– samo napominjem opet, dividenda ????????
– i kada su imali manji promet isto su poslovali pozitivno.
– stvarno mi nije jasno zbog čega ne isplaćuju barem minimalnu dividendu ?????
– to bi samu dionicu učinilo još interesantnijom za investitore.
– I love this game.
Pozdrav !
p.s. zahvaljujem se na ocjenama za prethodni post !
neznam zašto misliš da je za cijenu dionice bitno poslovanje…
kodnas nije presudno..kod nas su bitne druge stvari kod cijene dionica a poslovanje se najzadnje gleda
Da li se i ovdje nešto miče ??? Izgleda…
Prošle godine Janaf je sklopio ugovor s Rafinerijom Bosanski Brod o transportu 80.000 tona nafte mjesečno na godinu dana…Ove godine tj. 20.10 je taj ugovor istekao i potpisan je aneks….
Sada se radi o 135.000 tona nafte mjesečno što je povećanje od 68,7%….
Kako je transport nafte najveći generator prihoda JNAF-a ovo će se nesigurno dobro odraziti na iste…
Reciklaža…..[yawn]
Neznam pa pitam.Dal bi se ovaj dizel koji će Mol proizvoditi u Rijeci transportirao Janafovim cijevima??
http://www.finance.si/263417/Prihodnje-leto-proizvodnja-dizla-na-Reki
iz današnjeg jutarnjog
http://www.jutarnji.hr/omisalj-postaje-izvozna-luka-za-rusku-naftu–/353517/
Ovo je najvažnije
Dvosmjerni transport
Za razvoj Janafa jako je važna mogućnost da se nafta može transportirati dvosmjerno. Transport nafte od Siska do Omišlja očekuje se vrlo brzo i otvorit će vrata izvozu ruske nafte preko Hrvatske. Nafta će stizati do Siska i potom do terminala u Omišlju, gdje će se skladištiti ili pretovarivati u tankere i voziti u svijet. Omišalj će tako od uvozne naftne luke postati – izvozna.
Dobro je poznato da Kosorica ide u Moskvu da bi osigurala krak plinovoda u Hrvatsku…Naftni strčnjaci se slažu da će Putin tražiti zauzvrat INA-u od Mol-a…Kako Mol ima još neko vrijeme lockane dionice INA-e, Kosorica bi trebala tu uskočiti…
Ovaj članak iz jutarnjeg se savršeno uklapa u to s obzirom da INA-a ima udio u Janaf-u….
ISTRAGA
USKOK istražuje zašto je HERA kupila bivšu zgradu Janafa
http://seebiz.eu/hr/tvrtke/uskok-istrazuje-zasto-je-hera-kupila-bivsu-zgradu-janafa,61133.html
Janaf dobro trgovao. Sad su svi malo sumnjivi. [lol]