JNAF (Jadranski naftovod)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JNAF (Jadranski naftovod)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

pa nije ni molova ponuda za inu vladina pa je išlo tim principom. tko je htio,išao je u sda i predao.
kako misle preuzeti 26% kad prvih 5 drži preko 92%,a oni ne budu prodavali. ne kužim onda taj dokap.
kako oni misle uzeti i od koga 26%?
kupovanjem na burzi kao svi mi?

Možda se Handa ne bi ni sjetila na JNAF da se u stvari ne radi o ovome:

22. travanj 2009.

Beograd: Potpora izgradnji PEOP-a
Predstavnici zemalja uključenih u projekt Paneuropskog naftovoda (PEOP) – Hrvatske, Slovenije, Italije, Rumunjske i Srbije, poduprli su danas na sastanku u Beogradu izgradnju tog energetskog koridora, te pokrenuli inicijativu da se na trasi tog naftovoda izgradi i plinovod.

Članovi međudržavnog odbora koji prati ostvarenje PEOP-a na sastanku u srbijanskom ministarstvu energetike, poduprli su inicijativu za izgradnju energetskog koridora od Constanze do Trsta, što predviđa mogućnost gradnje plinovoda na planiranoj trasi naftovoda. "Predstavnici svih pet zemalja kroz koje trasa energetskog koridora treba proći spremni su u iduća dva mjeseca češće razgovarati o tom projektu, što se posebice odnosi na zajedničku tvrtku za izgradnju naftovoda PDC te na organiziranje investicjske konferencije za izgradnju naftovoda", kazao je pomoćnik srbijanskog ministra energetike Slobodan Sokolović.

Na tiskovnoj konferenciji nakon sastanka međudržavnog odbora Sokolović je kazao da bi političke odluke o energetskom koridoru u svih pet zemalja trebale biti donesene do rujna ili listopada ove godine. Podsjetivši kako je PEOP jedan od prioriteta na popisu Europske komisije, Sokolović je naglasio da je za gradnju naftovoda, potrebno oko 3,2 milijarde eura te da će razvojna tvrtka za taj projekt PEOP PDC uskoro izraditi procjenu troškova. Sokolović je izjavio da su slovenske i talijanske privatne tvrtke izrazile zanimanje za priključenje PDC-u. Predsjedanje međudržavnim odborom od lipnja bi trebala preuzeti Hrvatska.
Ostvarenje projekta paneuropskog naftovoda trebalo bi omogućiti prijevoz nafte iz kaspijskog područja do rumunjske luke Constanze, preko Srbije, Hrvatske i Slovenije do Trsta u Italiji. Ondje bi PEOP bio priključen na transalpski naftovod, koji dalje vodi prema Austriji i Njemačkoj.

(Hina/pd)
[thumbsup]


danas je bilo vrijeme za izlazak

Da li si si još uvjeren u vrijeme za izlazak?

marcello


Možda se Handa ne bi ni sjetila na JNAF da se u stvari ne radi o ovome:

22. travanj 2009.

Beograd: Potpora izgradnji PEOP-a
Predstavnici zemalja uključenih u projekt Paneuropskog naftovoda (PEOP) – Hrvatske, Slovenije, Italije, Rumunjske i Srbije, poduprli su danas na sastanku u Beogradu izgradnju tog energetskog koridora, te pokrenuli inicijativu da se na trasi tog naftovoda izgradi i plinovod.

Članovi međudržavnog odbora koji prati ostvarenje PEOP-a na sastanku u srbijanskom ministarstvu energetike, poduprli su inicijativu za izgradnju energetskog koridora od Constanze do Trsta, što predviđa mogućnost gradnje plinovoda na planiranoj trasi naftovoda. "Predstavnici svih pet zemalja kroz koje trasa energetskog koridora treba proći spremni su u iduća dva mjeseca češće razgovarati o tom projektu, što se posebice odnosi na zajedničku tvrtku za izgradnju naftovoda PDC te na organiziranje investicjske konferencije za izgradnju naftovoda", kazao je pomoćnik srbijanskog ministra energetike Slobodan Sokolović.

Na tiskovnoj konferenciji nakon sastanka međudržavnog odbora Sokolović je kazao da bi političke odluke o energetskom koridoru u svih pet zemalja trebale biti donesene do rujna ili listopada ove godine. Podsjetivši kako je PEOP jedan od prioriteta na popisu Europske komisije, Sokolović je naglasio da je za gradnju naftovoda, potrebno oko 3,2 milijarde eura te da će razvojna tvrtka za taj projekt PEOP PDC uskoro izraditi procjenu troškova. Sokolović je izjavio da su slovenske i talijanske privatne tvrtke izrazile zanimanje za priključenje PDC-u. Predsjedanje međudržavnim odborom od lipnja bi trebala preuzeti Hrvatska.
Ostvarenje projekta paneuropskog naftovoda trebalo bi omogućiti prijevoz nafte iz kaspijskog područja do rumunjske luke Constanze, preko Srbije, Hrvatske i Slovenije do Trsta u Italiji. Ondje bi PEOP bio priključen na transalpski naftovod, koji dalje vodi prema Austriji i Njemačkoj.

(Hina/pd)
[thumbsup]


danas je bilo vrijeme za izlazak

Da li si si još uvjeren u vrijeme za izlazak?
[/quote]

DA

svako zna svoje i ima pravo kupiti ili prodati to je ok vrijeme ce pokazati tko je bio u pravu i tko god bio mislim da ovaj drugi nema od tog nista dobio ili izgubio,to je problem pojedinca,svi imaju hvala bogu glavu,svako kako mu volja,nebi niti valjalo da smo svi isti…stoga puno pozdrava i srece svima u daljnjoj trgovini…i definitivno stoji ovo nije dionica za daytradere…

moji postovi nisu poziv na kupnju ili prodaju..odraz su mojeg misljenja......

bid sve šuplji

DRUGOG dana svog službenog posjeta Hrvatskoj katarski emir Šeik Hamad Bin Kalifa al-Tani razgovarao je s premijerom Ivom Sanaderom, a kasnije će razgovarati i s predsjednikom Sabora Lukom Bebićem.

Katarski Šeik jučer se susreo s predsjednikom Stjepanom Mesićem s kojim je razgovarao o jačanju suradnje između Hrvatske i Katara, osobito na području gospodarstva.

U prvom redu to se odnosi na gradnju terminala za skladištenje ukapljenog prirodnog plina (LNG terminal) kojeg Katar želi izgraditi negdje u Europi.

Šeik Hamad Bin Kalifa al-Tani jučer je rekao da je Katar dobio više ponuda iz europskih zemalja za gradnju terminala, ali na to ponude Katar ne želi odgovoriti dok ne dobije odgovor Hrvatske.

Stranci već godinama žele ovaj projekt

O potencijalnom poslu katarskih energetičara izvješćuje i agencija Reuters koja javlja da tri hrvatska poslovna partnera provode posljednje pripreme kako bi se pridružile konzorciju sačinjenom od pet europskih energetskih tvrtki koji bi se u zajedničkom poslu trebao natjecati pod nazivom Adria LNG.

S hrvatske strane u konzorcij bi bili uključeni Ina, HEP i Plinacro koji bi redom imali deset, devet i šest posto udjela u ukupnom vlasništvu Adria LNG-a, odnosno hrvatske bi tvrtke tako imale četvrtinu udjela u vlasništvu u konzorciju sa stranim partnerima Adria LNG. U spomenutih 25 posto hrvatskog udjela, Ina bi imala vlasništvo nad 56 posto, HEP od 40 posto, a Plinacro samo četiri posto.

Osim Ine, HEP-a i Plinacra konzorcij Adria LNG sačinjavat će još njemački E.ON-Ruhrgas, austrijski OMV, francuski Total, njemački Transgas i slovenski Geoplin.

Reuters piše da strani partneri već godinama žele da se napokon pokrene projekt gradnje LNG terminala, međutim do sada je malo toga učinjeno zbog bojazni od ekološkog utjecaja terminala na okoliš, ali i zbog političke tromosti. Agencija podsjeća na zimski plinski spor Rusije i Ukrajine koji je teško pogodio Hrvatsku te još nekoliko balkanskih i zemalja članica EU, što je natjeralo Hrvatsku vladu da se više fokusira na lokalne energetske projekte.

Trka s vremenom

Nakon dvogodišnjeg vijećanja vlasti su se odlučile na lokaciju u Omišlju na otoku Krku kao mjesto na kojem će se graditi terminal za skladištenje ukapljenog plina. Trebao bi imati kapacitet skladištenja i protoka od 15 milijardi kubnih metara plina godišnje, piše Reuters ističući da Hrvatska godišnje za svoje potrebe utroši oko 3.2 milijarde kubnih metara tog plina.

Predviđa se da bi investicija u Omišlju mogla koštati oko 800 milijuna eura, a jedan od ključnih problema Hrvatske trenutno jest kako osigurati 25 posto sredstava potrebnih za gradnju terminala. Gradnja bi trebala početi 2010., dok bi terminal u pogonu trebao biti 2014. godine, piše Reuters.

Analitičari procjenjuju da bi kašnjenje u pogledu rokova moglo uzrokovati otkazivanje projekta zbog toga što se sličan projekt priprema u talijanskoj luci Trst.



da ja ponovim pitanje…da li ova ponuda za preuzimanje 26% dionica podrazumijeva da će investitori dobiti ponudu na kućnu adresu s cijenom od 2700kn?

nije vladina ponuda narodnim masama,radi se dokap dijela od 26,2% zasad je handa dala ponudu za preuzimanje tog dijela i za sad je to to…nece dolaziti od vrata do vrata mozes trenutacno samo uzimati sto je ponudjeno na TK tj.na burzi,kao i sve ostale naravno ako te zanima…
[/quote]

dječki, vi očito ništa niste shvatili. pa nećete vi dobiti ponudu nego će se izdati nove dionice sa iznosom od 2700,00 kuna a njihov vlasnik će biti HANDA. dakle, vaše će dionice ostati vama. Tu se piše svašta, a samo je potrebno čitati što piše i sve je jasno. Čemu ta silna navlačenja ljudi u nešto o čemu ne znaju puno ili ništa. I nitko ne reagira, to je najbolje. Vi ste uvjereni da ćete dobiti nekakvu ponudu a ponude neće ni biti. Smiješno.

...povijest se ponavlja...

to sam i rekao,procitaj sto sam napisao…

moji postovi nisu poziv na kupnju ili prodaju..odraz su mojeg misljenja......

ma sve 5. sjećam se texta gdje je pisalo "izdavanje novih nominalne….",ali su me zbunili ovi koji tu pišu kako će to do 2700…
hvala na objašnjenju.

a zašto bi do 2700. možda će do 9900, a možda do 800. kad bi netko znao kamo će neka dionica, taj bi bio jako jako bogat čovjek i ne bi ovdje pisao gluposti nego bi ležao na plažama belog sveta i uživao. ali takvih nema. ima doduše lukavih igrača koji i upravo sad dok ovo pišem uvaljuju svoje dionice i traže novu dionicu i nove žrtvene janjce.

...povijest se ponavlja...

Ko kaže da neće do 3000

Još jednom pročitajte ulazi 800 mil kuna u povečanje kapaciteta…

ko pljuje po dionici = htio bi ju kupiti...........ko dionicu hvali = već ju je kupio

Nemam pojma da li će se ovaj projekt graditi i da li će na ikakav način utjecati na JNAF ali zanimljivo je za pročitati.

Vaš link

Nord Stream is a planned natural gas pipeline from Russia to Germany by the company Nord Stream AG. The name of Nord Stream refers usually to the offshore pipeline between Vyborg, Russia, and Greifswald, Germany, but sometimes it may have wider meaning, which includes the onshore pipeline in Russia and further connections in Western Europe.

The project, which is promoted by Russia and Germany, is seen as controversial both for environmental concerns and national security risks in several countries such as Sweden,[1] [2] Poland and the Baltic states, which favour overland alternatives.

New Report

Close