JNAF (Jadranski naftovod)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JNAF (Jadranski naftovod)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Na koliko da se postavim, kolega budd?
Ova dionica ima perspektivu i nerealizirane potencijale.
Osjećam da može prilično nisko

Mislim da je 500 ok cifra

Hell is Empty and all the Devils are Here



Na koliko da se postavim, kolega budd?
Ova dionica ima perspektivu i nerealizirane potencijale.
Osjećam da može prilično nisko

Mislim da je 500 ok cifra
[/quote]

Tu ste uključili premiju na monopol?
Mislim, s obzirom da vlada to dokapitalizira po 3 puta većoj cijeni od tržišne, realno će i gubici na vrijednosti dionice biti toliki da bi najbolje odrazili u fer cijeni od oko 300-350 kuna po dionici.
Mislim da je sve iznad toga razbacivanje novaca

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

A lijepo sam ja govorio prije par godina ovdje, JANAF treba dokvalificirati i preustrojiti kapacitete da bi se bio u stanju baviti i drugim djelatnostima u ovim trenucima krize kad je potražnja za naftom nikakva i kad je realno očekivati strmoglavi pad prihoda.
Možda će neki ovo nazvati revolucionarnom idejom ali…..
Zašto ne prenamjeniti JANAF u JAVOD, tj, Jadranski vodovod?
Iz kontinentalne Hrvatske bi se mogle slati neograničene količine pitke vode u smjeru Jadrana, a sav višak bi se mogao tankerima prevesti u Izrael i tamo prodati.
Pošto se uvodi i nova mehanizacija koja omogućuje i slanje obrnutim smjerom, JAVOD bi mogao u ljetno vrijeme transportirati velike količine morske vode za Jarun, a sav višak bi se mogao izvesti u Mađarsku za potreba Balatona i ostalih jezera.
Ali ne, to ovim korumpiranim političarima nikad ne bi palo na pamet.
Samo da je ići na sjednice Nadzornog odbora i ubirati 3000 kuna plaće.
Sad bi dionica već bila na 1700 kuna da je bilo malo pameti i dobre volje [bye]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Vidim krenulo se s koordiniranom akcijom na dva fronta radi jeftinog dokupa JNAF-a…..
s jedne strane špekulantni koriste pad Crobexa i lagano ruše cijenu na malom prometu,
a s druge općepoznati drukerski elementi rade na spuštanju morala ulagača….
Moglo bi i upaliti još koji dan, ali uskoro stvari dolaze na svoje mjesto…..


Vidim krenulo se s koordiniranom akcijom na dva fronta radi jeftinog dokupa JNAF-a…..
s jedne strane špekulantni koriste pad Crobexa i lagano ruše cijenu na malom prometu,
a s druge općepoznati drukerski elementi rade na spuštanju morala ulagača….
Moglo bi i upaliti još koji dan, ali uskoro stvari dolaze na svoje mjesto…..

Da, uskoro stvari dolaze na 500 kuna

Hell is Empty and all the Devils are Here



Vidim krenulo se s koordiniranom akcijom na dva fronta radi jeftinog dokupa JNAF-a…..
s jedne strane špekulantni koriste pad Crobexa i lagano ruše cijenu na malom prometu,
a s druge općepoznati drukerski elementi rade na spuštanju morala ulagača….
Moglo bi i upaliti još koji dan, ali uskoro stvari dolaze na svoje mjesto…..

Da, uskoro stvari dolaze na 500 kuna
[/quote]
—budd, zar i ti sine brute….

Kune nisu problem, kuna nema




Vidim krenulo se s koordiniranom akcijom na dva fronta radi jeftinog dokupa JNAF-a…..
s jedne strane špekulantni koriste pad Crobexa i lagano ruše cijenu na malom prometu,
a s druge općepoznati drukerski elementi rade na spuštanju morala ulagača….
Moglo bi i upaliti još koji dan, ali uskoro stvari dolaze na svoje mjesto…..

Da, uskoro stvari dolaze na 500 kuna
[/quote]
—budd, zar i ti sine brute….
[/quote]

Pokušavam shvatiti što se desilo da svaki dan ide dionica u minus blokadu već tjedan dana i gdje je tome kraj

Hell is Empty and all the Devils are Here

pa mora ici dole
da bi onda isla gore
jel ti jos to nisi shvatio

Postanite Eu-robovi


pa mora ici dole
da bi onda isla gore
jel ti jos to nisi shvatio

Bravo

Hell is Empty and all the Devils are Here


Hrvatsko će izaslanstvo na zasjedanju Međuvladine komisije, koja će se održati 17. i 18. veljače, predvoditi potpredsjednik Vlade i ministar gospodarstva Damir Polančec, a na čelu ruskog izaslanstva bit će predsjednik ruskoga dijela Komisije, ministar za poslove civilne zaštite, izvanredne situacije i uklanjanje posljedica elementarnih nepogoda Sergej Šojgu.

….Glavna tema razgovora potpredsjednika Vlade i ministra Polančeca s ruskim ministrom Šojgujem, kao i glavna tema sjednice Komisije, bit će energetika, najavljuju iz Ministarstva dodajući da će u pratnji potpredsjednika Vlade biti i čelni ljudi HEP-a, JANAF-a, Plinacroa i Ine.

Potpredsjednik Vlade Polančec i u nekim je javnim istupima posljednjih dana najavio da će energetika biti jedna od važnijih tema tijekom njegova posjeta Moskvi, posebice pitanja strateškog ugovora o nabavi dodatnih količina plina, Družba Adria te eventualno sudjelovanje u gradnji Južnog toka, odnosno njegovim mogućim trasama gradnje kako bi se vidjelo može li i želi li i Hrvatska sudjelovati u tome.

______________________
Ukoliko u Moskvi 17. i 18. veljače 2009. bude onako kak’ se očekuje tada će i cijena dionice JANAFA biti onol’ko kol’ko se očekuje [thumbsup]


Daj javi sta je bilo na sastanku!! Jedino nas to moze spasit…

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd

6 dana zaredom preko -10%… Nisam siguran da sam ikad na ijednoj dionici tako nešto vidio… ne može ni to dovijeka

Hell is Empty and all the Devils are Here

Velika su očekivanja od današnjeg i sutrašnjeg sastanka u Moskvi, zato se jučer i danas forsirala prodaja. Pokušava se doći do što povoljnije cijene i što veće količine, ali jedno i drugo se ne može istovremeno postići mogu se samo po jeftinoj cijeni izgubiti dionice s kojima se forsira prodaja.
———————————–

Janaf do kraja godine spreman za Družbu Adria

Nina Domazet
nina.domazet@business.hr

(objavljeno 9.2.09 07:00)

"Hrvatska je zainteresirana da konačno počne koristiti svoj povoljan geopolitički položaj između Rusije i kaspijske regije s jedne strane i zapada s druge strane.

Družba Adria nije sigurna dok nije potpisana, ali je sigurno da ćemo je uskoro u Moskvi razmatrati", potvrdio nam je Branimir Horaček, pomoćnik ministra za energetiku u Ministarstvu gospodarstva.

Sastanak rusko-hrvatskog međuvladina povjerenstva, glavnog tijela za gospodarske odnose dviju zemalja, zakazan je za 17. i 18. veljače u Moskvi, a uz Družbu Adria bit će riječi o opskrbi plinom i naftom.

Posao za rafinerije

No, u iščekivanju državne odluke o Družbi Adria Janaf će unutar postojeće cijevi Omišalj-Sisak omogućiti reverzibilan transport nafte, čime bi se i riječka rafinerija mogla opskrbljivati ruskom naftom s kopna. U Janafu kažu da će kapacitet prijenosa od Siska do Omišlja već krajem ove godine iznositi pet milijuna tona godišnje, što je ujedno i bila prva faza Družbe Adria.

Naftni konzultant i lobist Davor Štern misli da je pokretanje Družbe Adria za Hrvatsku i Inu dobar potez jer omogućava zaposlenost za obje Inine rafinerije. "Sisačka rafinerija opskrbljivat će domaće tržište, a riječka će derivatima opskrbljivati cijelu obalu i okolne zemlje kao što su Slovenija, Albanija i Crna Gora", kaže Štern.

Molu ne treba skladište

Za opskrbu naftom putem mediteranskog tržišta zainteresiran je Mol.

"Mol osigurava svoje količine sirove nafte uglavnom iz ruskih izvora u ukrajinsko- mađarskim graničnim terminalima. Mediteranska luka Omišalj i sustav Janafa predstavljaju alternativni izvor opskrbe sirove nafte za Mol, koji može koristiti u slučajevima nužde ili u ovisnosti o ekonomskim pokazateljima", stoji u službenu odgovoru. Kada je riječ o skladišnim kapacitetima za sirovu naftu koji će se Janafovim investicijskim ciklusom znatno povećavati, Mol u tome ne vidi svoj interes jer u Mađarskoj ima dovoljno kapaciteta.

Ini preskupe Janafove tarife

A koliko će cijeli projekt koristiti Ini, koja se sada opskrbljuje naftom putem Jadrana? U Ini službeno kažu da prije razgovora o eventualnim uštedama treba vidjeti kolike će biti transportne tarife, o čemu se dosad nije pregovaralo. Neslužbeno, kažu da im je cjenovno isplativije rafinerije opskrbljivati preko Mediterana. "Janafove tarife su iznad europskog prosjeka, a mi očekujemo prosjek", kažu u Ini. U Janafu pak kažu da im tarife jesu unutar prosjeka i da ovise o količinama i kilometraži.

Prva faza Janafu donosi 30 milijuna dolara

Družba Adria je projekt kojim je Hrvatska sporazumno pristupila 2002. i kojim se nafta iz Rusije trebala izvoziti 3200 kilometara dugačkim naftovodom koji bi išao preko Bjelorusije, Ukrajine, Slovačke, Mađarske i Hrvatske, Janafovom trasom od Gole do Omišlja. U prvoj fazi transportiralo bi se pet milijuna tona nafte godišnje (što bi, pokazuje tadašnji izračun, Janafu donijelo zaradu od 30 milijuna dolara), u drugoj 10 milijuna tona, a u trećoj fazi 15 milijuna tona. Nafta bi se odvozila velikim tankerima, najviše za američke i druge prekomorske naručitelje. Družbi Adria protivile su se ekološke udruge zbog zagađenja balastnim vodama. U predizbornoj kampanji 2004. Družba Adria bila je važna predizborna tema, a HDZ se protivio projektu, što je kulminiralo odbacivanjem Studije utjecaja na okoliš 2005. zbog nedovoljno detaljne procjene rizika.

prejak sam i moralno i intelektualno i verbalno i financijski da bi ikada imao potrebu igrati nepošteno - zimzelen

New Report

Close