P/e je veci, al s obzirom da se ove godine vracaju svi prijeratni potrosaci, sire kapacitete skladistenja, pocinju skladistit za madare i slovake, ukljuceni su u europski naftovod, te su najveci monopolisti tj. Jedini u rh koji to rade i smiju, jako je mali broj slobodnih dionica na trzistu tako da sto se tice cijene mislim da bi trebala biti duplo veca a onda lagani rast je mormalan, ovo je sada pisurija od cijene
Potpisan PEOP…..samo to nema nekog odraza na cijeni…žalosno.[cry]
Kako nema; palo 2,5%!
Evo da se ponovi znanje…..
The PEOP, estimated to be some 1,856 kilometres long, will run through Romania, Serbia, Croatia, Slovenia and Italy. The length of the Croatian section is 435 kilometres. The PEOP is expected to follow the existing route of the Adriatic oil pipeline, but a new corridor will have to be built from Melnice to the border with Slovenia.
Croatian Prime Minister Ivo Sanader, who attended the signing ceremony, said that the PEOP project was of strategic importance for Croatia and other countries involved in its development, and that their economies were expected to benefit from it.
Croatia’s direct economic benefit, depending on the pipeline’s capacity, is expected to range between 1.3 and 2.2 billion US dollars, Sanader said.
Croatian investments in the project would range from 550 to 980 million dollars, depending on the pipeline’s capacity, Sanader added.
He also underlined the ecological component of the project, which would significantly reduce tanker transport in the Adriatic.
Sanader also expects Croatian oil refineries to benefit from the project by obtaining better oil.
To je dio koristi koje se očekoje od planiranog naftovoda.
Po Šternovu mišljenju, Hrvatska bi od transporta nafte mogla zarađivati tek nešto manje nego od turizma koji je danas najznačajniji devizni prihod države.
…”- Uspijemo li iskoristiti svoj geografski položaj i uvjeriti američke i ruske kompanije da se baš na našem teritoriju nalazi najlogičije mjesto za čvorište njihovih cjevovoda, što ne bi smjelo biti preteško jer oni sami dobro znaju koja od zemalja s kakvom infrastrukturom raspolaže, biznis bi se mogao pokrenuti relativno brzo – optimističan je Štern.
U prilog Hrvatskoj ide i činjenica da Hrvatska danas ima imovinski-pravno čistu situaciju zbog postojeće infrastrukture Janafa. Doda li se tome da u Sloveniji danas nema nijedne rafinerije, a da se za bilo kakve gradnje cjevovoda tek mora otkupiti zemljište od današnjih vlasnika, računica postaje prilično jednostavna.”…
Jutarnji list,22.04.2008.
gledao malo GFI: pa njima pola rashoda čini amortizacija.mtoliko imovine a tako mali prihod. sramota!!!
kod janafa su ROE I ROA stvarno jako mail a P/B je dobar što me navodi na zaključak da ima dosta potencijala za rast ali je neiskorišten.nadam se da će im PEOP pomoći
sada vrijedi a zbog peop-a ce vrijedit jos vise, a posebno me zanima sto se tice tuzbi koje janaf vodi, s obzirom da su veliki novci a janaf ih je vec pripremio i cuva ih u pricuvi ako slucajno izgube parnicu, al ce biti zanimljivo ako dobiju parnicu pa ti silni milijuni dodu u bilancu ili se podjele kao dividenda vanredna, u svakom slucaju dobijamo[wink]
[color=black][/color] Lani su otkrili IGH i Ingru , sada Viadukt, a kad otkriju Janaf bit će nereda. Bolje neka
je još neko vrijeme ovako. Lakše je dokupiti. Ne treba ju reklamirati. Ovu dionicu
ako sada kupiš kupio si barem budućih 300%. A to nikada nije dobro puno reklamirati.
To se čuva za uži krug.