Samo to ne!
Vidio si šta su napravili od Konzuma.
to su dvije potpuno različite priče. i potpuno dva različita vremena. konzum nije mogao biti u gore vrijeme napravljen, prije eksplozije jedne od najvećih kriza svih vremena.
Vrhunska dionica i potom mali sa par kuna je spuštali po 10% dnevno i sad se koprca na 170.
Neka Jmnc kupuju oni koji imaju novac i znanje a ne klinci sa 5000 kn.
polako se počinje trgovati i našom dragom jamnicom, jednom od ponajboljih dionica ali i voda na tržištu. posebice to veseli u ova vremena kad se očekuje da će cijene vode premašiti cijenu litre benzina. ovdje valja biti i čamiti idućih desetak godina a dionica će sigurno odraditi lijep rast, kao i sve dionice agrokora. naravno, treba dočekati kraj idućeg ciklusa rasta koji je počeo prije pola godine , a završit će tko zna kada. po meni, za 10 godina, uz manje cikluse. ovdje valja biti.
Vrhunska dionica i potom mali sa par kuna je spuštali po 10% dnevno i sad se koprca na 170.
Neka Jmnc kupuju oni koji imaju novac i znanje a ne klinci sa 5000 kn.
fundamenti uvijek pobjeđuju koštala dionica kunu ili 100 000 kuna.
iako moj uzor Buffet nikad nije radio split.
dugoročno će jamnica lijepo razveseliti imaoce i jako mi je drago što posjedujem ovu dionicu.
pozdrav Muamer
Nekidan gledam hohej na espn-u, igrali rangersi protiv nekoga i primjetim na ledu natpis jana.
Malo surfa i
http://www.janawater.com/events.htm
Mozda vec znate ali eto ne skodi
Nekidan gledam hohej na espn-u, igrali rangersi protiv nekoga i primjetim na ledu natpis jana.
Malo surfa i
http://www.janawater.com/events.htm
Mozda vec znate ali eto ne skodi
Jana je vrlo popularan brand iz segmenta izvorskih voda u New Yorku pozicioniran u skuplji "premium" segment, korisnici su većinom žene viših platežnih mogućnosti.
Jana je vrlo popularan brand iz segmenta izvorskih voda u New Yorku pozicioniran u skuplji premium segment, korisnici su većinom žene viših platežnih mogućnosti.
Na to tržište i ja pikiram. [lol]
Ovo je vrlo zanimljiva dionica, pa sam proguglao malo industriju aka ”bottled water”. Zanimljivo je da je ta industrija uvijek više manje lokalno orijentirana na domicilnu državu i da nema afinitete prekograničnih ili prekokontinentalnih tržišta (izuzev top premium voda). Razlog tomu je visoki trošak distribucije i otežana penetracija na već zasićeno tržište poznatih brandova Evian, Aquafina, Perrier, Dasani i sl. Promocija Jane u SAD-u ima većinom zadatak ostaviti bolji dojam kod kupaca iz Hrvatske jer kad netko gleda NHL na Eurosportu i vidi reklamu Jane naravno da će u trgovini prije kupiti Janu nego Studenu. Ovo je samo površan pogled na stvar jer ne znam previše o ovoj industriji, ako ima upućenijih svaki komentar dobro dođe, jer je ova dionica potencijalni best buy. Može neki SWOT [wink]
I ?
odlučili popiti minus pa skok u HT ?
A priče o topljenju leda..povećavanju kapaciteta izvora..globalnom zatopljenju i žednim radnicima u Dubaiu ?
Povodom Svjetskog dana voda skupina američkih aktivista za zaštitu prirode odlučila je objaviti kratak film koji otkriva kako se industrija flaširane vode više temelji na propagandi i širenju straha od vode iz pipe, nego na stvarnim činjenicama.
VEZANE VIJESTI
Vijesti
VIDEO: Brza hrana ne raspada se ni nakon godinu dana
Naime, tko bi platio 2000 puta više za vodu samo zato što je pakirana u plastiku? Nužno je dakle ljude uvjeriti kako je flaširana voda prirodna, zdravija, ukusnija i sigurnija. Međutim, neka istraživanja provedena u Sjedinjenim Državama pokazala su da je voda iz pipe pod strožom kontrolom te da je često čak i kvalitetnija i ukusnija od one iz boce.
Sedmominutni film ‘The Story of Bottled Water’ razotkriva pozadinu gospodarstva koje aktivisti često nazivaju uzmi – napravi – potroši, odnosno kako je industrija navela Amerikance da kupuju oko pola milijarde flaša vode tjedno iako je mogu dobiti gotovo besplatno iz pipe. Naravno, neophodno je stvoriti umjetnu potrebu tako da se ljudi navedu da misle kako moraju potrošiti novac na nešto što zapravo već imaju.
Google oglasi
Nauči da urediš svoj stan
Postani ekspert i nauči CAD crtanje pomoću računara. Upis u toku!
http://www.it-akademija.com/CAD
U posljednjih nekoliko desetljeća kompanije poput Coca Cole, Pepsi i Nestle potrošile su milijarde dolara na izazivanje straha od vode iz pipe. Uvjerili su građane da, ako žele biti sigurni da je ono što piju čisto, a iznad svega trendi, trebaju kupiti flaširanu vodu.
Međutim, podrobnija provjera američkog tržišta pokazala je da na tom polju postoje brojne ‘neugodne istine’ koje reklame nikada ne spominju:
– Flaširana voda pod slabijim je nadzorom zdravstvenih službi od one iz pipe. 2006. godine tvrtka ‘Fiji Water’ objavila je reklamu kojom se hvalila kako njezina voda ne potječe iz Clevelanda, međutim, testovi su pokazali da je Fijijeva voda zapravo slabije kvalitete od one iz clevelandskih gradskih cijevi.
– Oko 40 posto flaširane vode je zapravo filtrirana voda iz pipe. Dakle, dovoljno je nabaviti kućni filtar i pročistiti vodu.
– U proizvodnji boca za vodu u SAD-u se svake godine potroše ogromne količine energije koja bi bila dovoljna za pokretanje milijuna automobila. U to nije uključena energija potrebna za njihov transport.
– Tri četvrtine tih boca završavaju na smetlištima ili u spalionicama. Američki gradovi troše 70 milijuna dolara godišnje samo za rješavanje problema otpadnih boca.
Ipak ima jedna dobra vijest – da ljudi polako shvaćaju poruku. Naime, 2009. godine po prvi put u desetljeću prodaja flaširane vode u SAD-u je pala.
9.4.stanje:
JAMNICA D.D./REDOVNA JMNC-R-A
Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. AGROKOR D.D. 17.799 80,44 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
2. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 1.490 6,73 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
3. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 652 2,95 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
4. BAHOVEC SREČKO 426 1,93 Osnovni račun ZAGLAV (HVAR), HRVATSKA
5. INVESTCO D.O.O. 176 0,80 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
6. HZMO 79 0,36 Zast. račun ZAGREB, HRVATSKA
7. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. 67 0,30 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
8. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 64 0,29 Skrb. račun SPLIT, HRVATSKA
9. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. 42 0,19 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
10. BLAŽEV MIROSLAV 30 0,14 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
Ukupno: 94,12
Prošlo je 67 komada a toliko točno ima 7. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. 67 0,30 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA, odnosno jedan od fondova aureus investa. Prodavali su i na Htpk-r-a a čini mi se da su i ovdje aktivni kao prodavatelji, preslaguju portfelj.