JMNC (Jamnica d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JMNC (Jamnica d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kad Konzum napravi dokapitalizaciju ( a biti će uskoro-tak su najavili na njihovoj skupštini ) budu sve Todorićeve dionice dobro profitirale.a za Jamnicu i ne sumnjam.Ipak je to dionica za velike investitore.Uz to stvarno svi je konzumiraju,po ulici,restoranima….Meni je bitno da se odrazi na Belje i Ledo.

Jamnica gradi tvornicu u okolici Kiseljaka
SARAJEVO – Procjenjuje se da će se vrijednost investicije inicijalno kretati oko 25 miliona KM (12 miliona eura).
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/industrija/jamnica-gradi-tvornicu-u-okolici-kiseljaka,14200.html

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Dobra kupnja na Jamnici.
Cijena jako povoljna….mislim da nema tog proizvoda koji se sad u ovom trenutku kupuje i konzumira kao Jamnica. A kad se to sve zbroji na kraju 2 Q i 3 Q……………………………….
Tim putem bi trebao i Ledo.

Jana u New Yorku: Prava američka priča o uspjehu

http://www.jutarnji.hr/nedjeljni_jutarnji/clanak/art-2008,5,18,,119948.jl

odluka glavne skupštine
Jamnica za dividendu izdvaja 10,62 milijuna kuna

Na redovitoj godišnjoj Glavnoj skupštini Jamnice, zakazanoj za 9. srpnja, dioničari će odlučivati o isplati dividende u ukupnom iznosu od 10,62 milijuna kuna. [thumbsup]

DELUX,Brankica,Croman.Rekvijem,Lyux,vatreni,valentine,vodavoda,fajrunt,kanabis,lanicaCroman,=ista osoba

Dioničari Jamnice na jučerašnjoj Glavnoj skupštini usvojili su jednoglasno predložene odluke o rasporedu lanjske neto dobiti od 51,74 milijuna kuna, stoji u priopćenju koje je ta kompanija dostavila Zagrebačkoj burzi.

Tako će se na ime dividende isplatiti 10,62 milijuna kuna, a ostatak u zadržanu dobit, navodi se u priopćenju.

Wile E. Coyote: Carnivorous Vulgaris; Apetitius Giganticus; Eatius Birdius

agrokor
Jamnica isplaćuje 10,6 milijuna kuna za dividendu

Tvrtka Jamnica, iz sastava koncerna Agrokor, u prošloj je godini ostvarila dobit od 51,74 milijuna kuna, od čega je za isplatu dividende namijenjeno 10,6 milijuna kuna. [thumbsup] [wink]

DELUX,Brankica,Croman.Rekvijem,Lyux,vatreni,valentine,vodavoda,fajrunt,kanabis,lanicaCroman,=ista osoba

[thumbsup]SKOK
Inozemni prihodi Jamnice rastu četiri puta brže od domaćih
30.7.2008 10:48:22

ZAGREB – Pihodi ostvareni u zemlji porasli su 6,3 posto (na gotovo 393 milijuna kuna) dok su inozemni prihodi porasli 24,3 posto, na 77,9 milijuna kuna [thumbsup]

DELUX,Brankica,Croman.Rekvijem,Lyux,vatreni,valentine,vodavoda,fajrunt,kanabis,lanicaCroman,=ista osoba

Prenapucana je cijena, daaaajjjjteeee molim vas…… Nema tu kruha barem jos neko vrijeme….
Cekaj magarce da trava naraste…..

Da ju izvadimo iz naftalina:

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=60720876-e17d-4ae7-8d26-e3337daf367e

JMNC dobra ko i uvijek

Aureus prodao 2 komada.
Dva komada? Hm. Zašto?

Konzumu, Kauflandu i Lidlu raste promet, Billi, Getrou i Mercatoru pada

Mijenja se i struktura prodaje pa kupci više kupuju brašno, ulje i šećer, a voda i sokovi postaju luksuzna roba

Zbog krize su ljudi počeli više kuhati kod kuće i manje idu u restorane", objašnjenje je koje je dio prehrambene industrije već odavno ponudio u prilog tezi o većoj toleranciji te branše na negativne efekte krize, a trendovi iz trgovine to sad i potvrđuju.

Neradna nedjelja Unatoč recesiji i neradnoj nedjelji najveći hrvatski maloprodajni lanac Konzum u prva dva mjeseca ove godine bilježi desetpostotni rast, pri čemu iznadprosječan rast, čak više od 20 posto, u njihovim trgovinama bilježe osnovni prehrambeni proizvodi poput brašna, ulja ili šećera. Nasuprot tome pad prodaje vidljiv je u segmentu neprehrambenih artikala te, recimo, vode i sokova zbog čega, prema informacijama iz Agrokora, njihova kompanija Jamnica u prva dva mjeseca ima nešto lošije rezultate u odnosu na prošlu godinu. Iako je, s obzirom na razdoblje godine, u ovom slučaju prerano govoriti o trendu jer je riječ o mrtvoj sezoni za tu industriju, nije isključeno da su kupci zbog recesije i smanjenja kupovne moći vodu i sokove počeli tretirati kao luksuzne proizvode.

New Report

Close