Maštovit je, nema što. Isto ime, iste boje, isto ime (na španjolski). Samo da mu poslovanje ne bude tako maštovito.
PS: U Hrvatskoj se riječ brend tako često pogrešno koristi. Strane riječi bi trebalo samo onda koristiti ako ih netko razumije i zna kad ih treba upotrijebiti i na što se odnose a s čime nemaju ništa. Brend je jedna od mnogih stranih riječi koje se u Hrvatskoj često pogrešno koriste. Konzum nije brend. Nije ni Agrokor brend.
Kako nam bacaju maglu u oći,da se skrene pozornost s bitnoga,na potpuno nebitno.Zabole me što Mexikanci zovu svoje trgovine kako zovu.Na koncu, Konzum uopće nije Rvatski brend,to je brend bivše ex.tvorevine, Yugogluparije,koji je star,kažu 60 godinica,pravi Rvatski brend su Badelovi manekeni,koji nažalost,travu gledaju odozdo.”Zato braćo,pime ga,dok ne pukne jetra”![/b]