Netipičan, za branšu, omjer vrijednosti utrošenih sirovina i prihoda (>60%) ukazuje na sistemsku grešku u poslovanju. Nadam se da je menadžmentu jasno o čemu se radi.
Netipičan, za branšu, omjer vrijednosti utrošenih sirovina i prihoda (>60%) ukazuje na sistemsku grešku u poslovanju. Nadam se da je menadžmentu jasno o čemu se radi.
obrazloži malo. možda čitaju.
inače, na ZSE je JDTC objavio poveznicu na oglasnu ploču sudova i 22.9.16. određeno je ročište za sklapanje predstečajne nagodbe, čime je taj postupak konačno završen.
Ostaje nam da se nadamo da će se uprava marljivo predati poslu, a ja nekako navijam da konačno zaposle nekog stručnjaka izvan obitelji jer ovako se sigurno dalje ne može. ako firma želi rasti, ne može poslovati kao neka obiteljska firmica od 17 zaposlenih.
Bojim se da tu nece biti kruha za nikoga. Ne razumijem da vlasniku nije stalo da poslovanje dovede u red i to proda po dobroj cijeni.
Bojim se da tu nece biti kruha za nikoga. Ne razumijem da vlasniku nije stalo da poslovanje dovede u red i to proda po dobroj cijeni.
Svi se bojimo nedostatka umijeća vođenja tekstilne kompanije u novim okolnostima, ali treba vidjeti što će donijeti ova i iduća godina, odnosno u kojem će smjeru ići jadran. po meni, forsiranje brenda ne donosi ništa izvan hrvatske i regije i ne shvaćam čemu se inzistira na tome kad taj naziv nekom austrijancu ne znači apsolutno ništa. mogli su pokrenuti neki brend za širu regiju, pod nekim međunarodnim nazivom pa u to uložiti napore, ali ostaje da se vidi što će napraviti snajka za mijom arrsi, što je po meni također loš naziv obzirom da se na engleskom “šupak” kaže “arse” i to može izazvati posprdne konotacije. no, i usprkos nedostatku jačih poslova, usprkos time što mi mali dioničari nismo zadovoljni upravom, opet ne postoji razlog da CERP ovako jeftino prodaje dionice jer jako je malo malih dioničara prodavalo ispod 100 kuna, većinom je to država. Zato govorim da je ova cijena preniska jer 0,15 BV-a dionica, a da firma pristojno posluje, ne postoji u široj regiji. Treba dići letvicu na najmanje 100 kuna i onda možemo govoriti o tome kakva je perspektiva, odnosno kad će se planovi uprave obistiniti. Sve ispod nema smisla.
Danas poslovni prenio članak o susjednoj državi kao 3. svjetskom proizvođaču čarapa. Izgleda da svi uspješno tamo ulažu.
Zbog stranih ulaganja susjedna zemlja postala treći proizvođač čarapa na svijetu
Srbi te oslobode doprinosa godinu dana i daju ti 10 000 eura. Mi to ne radimo jer imamo turizam, pa lezimo na lovorikama
u srbiji proizvode talijani i to masovno. ekipa iz jadrana mogla bi i to proučiti pa tamo preseliti dio proizvodnje za regiju i onda putem srbije krenuti na tržište rusije. pogotovo imajući u vidu potpore koje tamošnja vlast daje svakom novom poduzetniku za nova radna mjesta. a postepeno bi onda mogli preseliti tamo svu proizvodnju, ovdje obeštetiti radnike,a tvornicu prodati jer ona vrijedi dosta novaca čak i sada u krizi. da su tamo stanovi, odmah bi se prodali, to je sigurno.blizu je gradio jedan poduzetnik, sve je prodao u roku od 10 mjeseci. treba o svemu razmišljati i analizirati, a imam dojam da su ovi iz uprave nekako pasivni u tom pogledu. ali, opet, tvornica u RH je ulaznica za EU, što isto nije zanemarivo…treba odvagnuti.
Evo nam direktor se slika po velikom svijetu, potpisuje megalomanske ugovore.
Rossanda je naglasio da je Uljanik već prisutan na tom i tržištu regije oko Kazahstan, a slično je istaknuo i predsjednike Uprave Instrumentarije Vinko Barišić, koja je s tvrtkom Sultan potpisala sedmogodišnji ugovor o otvaranju zajedničke proizvodnje protetskih i ortopedskih pomagala u Kazahstanu.
Tko zna dal je prodao koju čarapu? Ako bude sreće zaigrati će se sa Instrumentariom pa možda proda Jadran. Mada, familija je velika, sin, snaja, već će se naći netko da se zeza sa čaraparima.
Tvornica čarapa Jadran kroz izvoz u Austriju i Švicarsku prema plusu
Tvornica čarapa Jadran lani je imala gubitak od 8 mil. kn. Razlog je pad tržišta, uvoz te pad potražnje, koji pogađa i te robne marke. Problem je i dalje prisutan, kaže direktor Vinko Barišić, no u nastavku 2016. očekuje rješenje povećanjem izvoza u Austriju i Švicarsku.
Za 2017. on predviđa stabilizaciju s tržišnog aspekta, s time da kod veleprodaje, koja je u padu na domaćem tržištu, pa je smanjeno poslovanje Jadrana s velikim kupcem Konzumom, očekuje brzi preokret. Doznajemo da povećanje prodaje slijedi od 1. rujna, kad kreće novi model suradnje na temelju konsignacije. Temeljem okvirnog sporazuma, nakon dužeg čekanja, i s MUP-om je potpisan ugovor za 2016., vrijedan tri mil. kn. Skupština dioničara sazvana je za 23. kolovoz, a u sklapanje predstečajne nagodbe očekuju u rujnu.
Da se nadovežem na prethodni post kolege živca:
http://www.vecernji.hr/hrvatska/hrvatski-vojnik-1100676
50.000 pari čarapa x 30 kn…MORH 1.500.000,00 kuna
+ MUP 3.000.000,00 kuna
+ Konzum (zastoj radi Mercatora), Austrija (zastoj radi problema kod najvećeg kupca), Švicarska (Migros robna marka)
Lijepe vijesti.
Valamar Riviera postala suvlasnik Jadran tvornice čarapa.
1.
PRGOMET DANKO (18859668486)
34.322 24,23 Osnovni račun
2.
BARIŠIĆ VINKO (46665054908)
32.464 22,92 Osnovni račun
3.
MARASOVIĆ KUZMAN (46490617684)
18.843 13,30 Osnovni račun
4.
PRPIĆ IVANKA (61885850266)
9.315 6,58 Osnovni račun
5.
HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D. (87939104217)/KAPITALNI FOND D.D. (08269700991)
8.002 5,65 Skrb. račun
6.
PUHARIĆ JUŠTE (09819688888)
7.795 5,50 Osnovni račun
7.
VALAMAR RIVIERA D.D. (36201212847)
3.606 2,55 Osnovni račun
8.
BIONDIĆ VIKTOR (07927645296)
2.885 2,04 Osnovni račun
9.
PERIČIĆ ANTE (12859203729)
2.247 1,59 Osnovni račun
10.
CERP (38083028711)/REPUBLIKA HRVATSKA (52634238587)
1.980 1,40 Zast. račun
Ukupno: 121.459 85,76
Vjerojatno od Bastion upravljanja. Nadam se da neće prodavati ispod 200 kuna po komadu