ode 410 komada s aska! po 200,10 kn, bit će ovo jeftino nekima i na 220…
yep! treba završit danas na 200+, američani pomažu a ni bdi ne može vječno down, sve u svemu vjetar u leđa jadroplovcima 🙂
Interesantno kako ima uvijek spremnih iskrcavača…
bit će vam jeftino drugi tjedan, samo ne na cijeni kojoj se nadate
[lol]
joj, joj…probili opet psihološku granicu od 200 kn!
žao mi ovih koji su čekali da padne na 180 i niže.
savjet još za ove na asku- mičite se dok još imate vremena…
Najbolje ponude [ JDPL-R-A ]
Kupnja Cijena
100 198,00
500 197,09
100 197,07
50 197,02
15 197,00
50 196,30
10 196,20
20 196,10
30 196,01
17 194,10
Cijena Prodaja
200,65 73
200,69 90
200,70 410
201,49 111
201,85 50
202,00 150
202,99 100
203,00 348
203,50 23
203,99 48
A ovi koji čekaju 130???? [lol]
21.8.2009. 13:10
Iz svjetskog pomorstva / Novi pad Baltic Dry Indexa
Pad Baltic Indexa zabrinjava ekonomiste, jer se taj indeks smatra značajnim pokazateljem "zdravlja" trgovinske razmjene i svjetske ekonomije. Najviše zabrinjava to što stručnjaci predviđaju u trećem tromjesječju daljnji pad indeksa, jer će se smanjiti trgovina Kine koja je posljednjih mjeseci kupila enormne količine željezne rudače u okviru maksipaketa stimulacija koji je predstavljen krajem prošle godine.
U sprnju je Kina uvezla 55 posto svih količina razmjene svjetske željezne rudače i deset posto količina ugljena. Za prijevoz tih dobara korišteni su capesize bulkeri tako da je vozarina porasla s 9.000 dolara na dan u siječnju na 90.000 u lipnju. Prvi signali smanjenja uvoza Kine došli su jučer kada su se brodovi ugovarali za 43.000 dolara dnevno.
Ukoliko Kina bude i dalje smanjivanja uvoz, a nema naznaka da će povećavati, vozarine bi se mogle smanjiti na 37. 000 dolara krajem godine i na 29.250 u 2010. godini
Obzirom na flotu jdpl smatram da on nije ugrožen padom vozarina capova, a niti novogradnjama panamaxa. Postoji brodar FreeSeas Inc. koji mi se po strukturi flote čini sličan jdpl, za kojeg, barem prema mišljenjima, nema straha. Nije loše pogledati komentare o tom brodaru, procjene za budućnost i sve pokušati usporediti sa jdpl (+da za jdpl postoji mogućnost privatizacije-što tumačim kao dodatni +)-upravo je naglasak na tome da će bolje prolaziti brodari sa manjim brodovima. Molim ovo ne shvatiti kao bilo kakav druk, i dapače komentar je dobrodošao [smiley]
21.8.2009. 13:10
Iz svjetskog pomorstva / Novi pad Baltic Dry Indexa
Pad Baltic Indexa zabrinjava ekonomiste, jer se taj indeks smatra značajnim pokazateljem "zdravlja" trgovinske razmjene i svjetske ekonomije. Najviše zabrinjava to što stručnjaci predviđaju u trećem tromjesječju daljnji pad indeksa, jer će se smanjiti trgovina Kine koja je posljednjih mjeseci kupila enormne količine željezne rudače u okviru maksipaketa stimulacija koji je predstavljen krajem prošle godine.
U sprnju je Kina uvezla 55 posto svih količina razmjene svjetske željezne rudače i deset posto količina ugljena. Za prijevoz tih dobara korišteni su capesize bulkeri tako da je vozarina porasla s 9.000 dolara na dan u siječnju na 90.000 u lipnju. Prvi signali smanjenja uvoza Kine došli su jučer kada su se brodovi ugovarali za 43.000 dolara dnevno.
Ukoliko Kina bude i dalje smanjivanja uvoz, a nema naznaka da će povećavati, vozarine bi se mogle smanjiti na 37. 000 dolara krajem godine i na 29.250 u 2010. godini
vrlo zabrinjavajuće!
pitanje je dokle će brodarske dionice na ZSE moći ignorirati daljni prad vozarina kao da se ništa ne događa?
BDI je pao s 4000 na sadašnjih 2468, a cijena JDPL je cijelo vrijeme umjetno održavana na 200 kn, ATPL na 1150 kn, ULPL na oko 700 kn iako brodarima ove cijene vozarina donose samo gubitke u poslovanju!
još gore je da se svjetlo na kraju tunela ne nazire ni u 2010.! [bye]
Obzirom na flotu jdpl smatram da on nije ugrožen padom vozarina capova, a niti novogradnjama panamaxa. Postoji brodar FreeSeas Inc. koji mi se po strukturi flote čini sličan jdpl, za kojeg, barem prema mišljenjima, nema straha. Nije loše pogledati komentare o tom brodaru, procjene za budućnost i sve pokušati usporediti sa jdpl (+da za jdpl postoji mogućnost privatizacije-što tumačim kao dodatni +)-upravo je naglasak na tome da će bolje prolaziti brodari sa manjim brodovima. Molim ovo ne shvatiti kao bilo kakav druk, i dapače komentar je dobrodošao [smiley]
Nešto više brodovlja i uvrštenje na Nasdaq je bitna razlika za početak, ostalo možemo na temi usporedba brodara [thumbsup]
kako je krenulo ,ovo bi moglo puno puno gore.Čudi me da nismo u blokadi
pa kaj nije trebalo duboko ispod 190? [lol]
trebalo je i još stojim pri svojem , samo treba i sad zaraditi dok se može .Ja svoje za sad prodajem za 210kn
trebalo je i još stojim pri svojem , samo treba i sad zaraditi dok se može .Ja svoje za sad prodajem za 210kn
Zar nije tvoj target na 130???