JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

A zna li tko trenutno stanje, kupnja – prodaja?

Shit happens, keep on smiling!

Kakvo je polugodišnje izvješće Jadroplova. Zna li tko?

Imam fantomske dionice


Techman: ” Bosun: ” Opet se tehničari raspisali, a niko nije napisao koliko bi koštao dry docking……..Obzirom na razliku cijena među brodogradilištima oscilacije su ogromne. Po mojoj procjeni od $500.000 u Kini do preko $1.000.000 u Evropi za handymax 10-ak godina star. Iako mi to nije struka mislim da nisam puno falio. Mislim da je Jadroplov u zadnjih par godina plaćao ceh lošeg odražavanja kad je falilo love…… I naravno podrška Superintendentu Techmanu ” Max Oldendorf handy 10 godina sutra zavrsava drugi specialni u Ilicevskom (Ukraina). Total cost 480000 USD sa bojadisanjem skladista. U Kini isti brod na nivou 300000. U Svibnju sam pregovarao za njega slot u Grckoj (Helenic i Neorion) i cijena je bila 1100000 USD. Sutra u boj za narod svoj sa Lisnave LPG 10000 m3, 125 metara, CAP II, 1200000 Eurona. U svakom slucaju puno faktora utice na cijenu dokovanja a vrlo je bitna trading area u momentu dokovanja. Ovo mi ide dobro. Ima li zainteresiranih za novu karijeru pa da pocmem drzat tecajeve? ” Ne znam za tečajeve ali JDPL će sigurno trebati novu upravu nekon privatizacije [smiley2]

Ako sam te dobro shvatio bilo bi veselo. Poubijali bi se u prvom mjesecu!!!

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

BREAKING NEWS!!!

Techman ide direktno. Hvala svima na podrsci[smiley2]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

kakve kakve? [smiley2]

dokovanje 5 dana vidjeno, kolega Techman, ako je propeler shaft sealing, overboard valves, sea chest, bottom survey, bow thruster, and….. u redu, 4-5 days only. Viđeno. Ovisi o popravcima, cijena za general cargo vessel L=cca185m……, 1. dokovanje pretpostavljeno, za ulagače, nakon 5. godina, 400.000US$,, nakon 10 godina, 500.000, nakon 15god, 700.000 US$, nakon 20god, 900.000 US$. Napominjem, ovisi o održavanju tijekom eksploatacije, što na hrvatskim brodovima, baš i nije ustaljena praksa, kao na nekim njemačkim, ili japanskim kompanijama, ali zasigurno u Bernhard Schulte Company, solidno se plovila održavaju.

I idem bome rake lovit i to za desetak dana.
Nadam se da ćemo se i negdje srest i malo prodivanit.
Srdačan pozdrav i čestitke na demoderiranju, sretno na dokovanjima[smiley2]

Pessimism Is Your Friend


dokovanje 5 dana vidjeno, kolega Techman, ako je propeler shaft sealing, overboard valves, sea chest, bottom survey, bow thruster, and….. u redu, 4-5 days only. Viđeno. Ovisi o popravcima, cijena za general cargo vessel L=cca185m……, 1. dokovanje pretpostavljeno, za ulagače, nakon 5. godina, 400.000US$,, nakon 10 godina, 500.000, nakon 15god, 700.000 US$, nakon 20god, 900.000 US$. Napominjem, ovisi o održavanju tijekom eksploatacije, što na hrvatskim brodovima, baš i nije ustaljena praksa, kao na nekim njemačkim, ili japanskim kompanijama, ali zasigurno u Bernhard Schulte Company, solidno se plovila održavaju. I idem bome rake lovit i to za desetak dana. Nadam se da ćemo se i negdje srest i malo prodivanit. Srdačan pozdrav i čestitke na demoderiranju, sretno na dokovanjima[smiley2]

Sa 5 dana vec smo blize realnosti. U zadnjih par godina moje naj bolje vrijeme je bilo 6.5 dana i to konteineras 2500 TEU, 205 metara dug, 5 godina star i vrhunsko brodogradiliste Blohm + Voss Hamburg. FYI Bernard Schulte nije Company vec grupa. Company su Hanseatic, Euroasija, VBSK i DML. Neki dan je objavljeno da ce se sve fuzirati u veliku cjelinu Bernard Schulte Ship Management. Vezano za divanjenje sutra zatvaram butigu do 15.09 i selim na Brac.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ma znam dobro da niste kompanija nego grupa, pa necete valjda reci da radite za Schulte grupu, vec za Schulte kompaniju, ima toga dosta, Ship Owning, Ship Management, Liner Operation…
BTW ja u nedjelju na Bracu s opremom za rake[smiley2] i laptopom i interentom.
Stojte mi dobro i zdravo šjor Techman. Mi mlađi trebamo još od vas učit puno.
Pozdrav[smiley2]

Pessimism Is Your Friend

Evo me u novom ruhu. Moderator me je oslobodio moderiranja i upozorio na avatar. Za Grunfa sam se odlucio zbog njegovih briljantnih tehnickih izuma i zbog njegove funkcije (TEChnical MANager TNT grupe)[smiley11]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Alamo: ” dokovanje 5 dana vidjeno, kolega Techman,

Moguce kolega Alamo, ja sam vodio dokovanje koje je trajalo 40 h. No tako sto je moguce kod putnickih brodova koji idu u dok svaku godinu kod vecine zastava i klasa, kod brodova bez IWS-Class notation za intermediate survey te kod Class renewal surveya za 1 class renewal (i tad se uglavnom napravi Partialy held survey radi kratkoce vremena). To sve skupa nije primjenjivo na JDPL.
Za brodove starije od 10 god a to je u prosijeku flota JDPL (II class renewal), period u brodogradilistu od 2 tjedna je normalna pojava -period u doku je kraci ali nas zanima koliko je brod van sluzbe…)
Pozdrav svima [smiley2]

koliko je brod van sluzbe, to je vec druga prica. Ako imas jedan kontejneras cca 2500-3000 TEU, koji dnevno zarađuje cca. 30000US$, pa ako ti je dokovanje min 5 dana, i ako ga odrediš u Singapuru, a na ruti ti je , ne gubis gotovo nista, mozda dan, dva. Sve skupa se uvijek navuce do desetak dana, za prvi pregled. Ponavljam, ako nema vecih zahvata, ako moras vadit propeler, ili ako imas pitch propeler, sve vadi van, ili nesto vece, 3 tjedna prodje za cas. Pa sad pomnozi koliko to sve kosta.
Pozdrav,[smiley2]

Pessimism Is Your Friend


Evo me u novom ruhu. Moderator me je oslobodio moderiranja i upozorio na avatar. Za Grunfa sam se odlucio zbog njegovih briljantnih tehnickih izuma i zbog njegove funkcije (TEChnical MANager TNT grupe)[smiley11]

Mr. Techman, jel znate zasto vas je moderator upozorio na avatar, bas je bio lijep, posebno u ove dane

Pessimism Is Your Friend

New Report

Close