JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

samo kupuj,prodavatelja koliko hočeš

– normalno je da poslije rasta malo osciliramo a posebice dok su indeksi EU počeli malo u crveno.
– neka svatko sam razmisli hoće li prodati ili kupiti ali ne očekujem pad na 150-160 kako se neki nadaju…
– čak šta više… [thumbsup]





Imali li kakvih info. o izvještaju? Procjena 2Q?

Kakve će implikacije na imovinu imati istek ugovora za Zrin i Pride koji istjeću 2010 .g. jel se u fin. izvješću navodi da će istekom ugovora brod i formalno postaje vlasništvo Društva bez bilo kakvih opterećenja ( hipoteka, zabilježba…. )?

Namam informacija o izvještaju, ali sudeći po svemu- intervju, stanje tržišta,prodaja broda- trebalo bi biti dobro, u okivirima prošlog, dakle kumulativno + 50 mil kuna dobiti.

Istina je da će navedeni brodovi postati vlasništvo JDPL bez opterećenja itd, ali i da je otkup vršen putem leasinga. Dakle, istekom brodovi postaju vlasništvu JDPL i vode se u njegovim knjigama, smanjuju se obveze jer nema leasinga više. Osobno vjerujem čak i da je dio vozarina išao PD-u kao neki benefit u svemu tome, jer je koliko mi se čini PD upravljao istima, bar tako piše na PD stranicama. Sve u svemu, pozitivno!

[/quote]
Pitanje je što stoji iza ugovora, sve u svemu, imovina bi se krajem godine trebala povečati za ukupno dva broda. Brinulo me stanje s konteinerskim prijevozom opčenito, ali koliko vidim voze uz manje prekide redovito, što me iskreno čudi…
[/quote]

Što bi stajalo iza ugovora? Pa sve su rekli u izvješću. Do sada su bili sporni ugovori, a ne što je bilo iza. Bili su sporni ugovori jer su bili tajni te se nije znalo što je u njima. Sada se zna. Zaboravljate kada su sklapani ugovori da je firma bila pred bankrotom, i ja na njih gledam kao da su izvukli firmu iz propasti jer su bili dani u dobar menadžment. U međuvremenu vjerujem da se stvar malo promijenila pa da i naši znaju kako izrentati brod.
[/quote]

Sell, and lease back o čemu se pričalo je prodaja i ponovni NAJAM. I zašto takvu informaciju koja i nije neki bauk držati u tajnosti? tko bi iz toga imao koristi…


samo kupuj,prodavatelja koliko hočeš

pa polako kolega, ne mora biti toliko očito dda si izišao i da čekaš niže…….ima nas koji bi volili da potegne i do 250….


– normalno je da poslije rasta malo osciliramo a posebice dok su indeksi EU počeli malo u crveno.
– neka svatko sam razmisli hoće li prodati ili kupiti ali ne očekujem pad na 150-160 kako se neki nadaju…
– čak šta više… [thumbsup]

[/quote]
pa polako kolega, ne mora biti toliko očito dda si izišao i da čekaš niže…….ima nas koji bi volili da potegne i do 250….
[/quote]

A neki i više… recimo 350Kn (ako gledamo neke likvidnije dionice)

Naš je govnodrex posebna priča… Nemoj zaboraviti ostavku kanadera, i period do ustoličenja Japanke Kokos…

MACD upravo sada na jdpl daje signal za buy….

zadnji put je takav signal bio kad je bio na 100 kuna….

50 milja nece biti dobiti, ne pretjerujte.
koliki je bio tecaj dolara na 31.03. i 30.06.
+ istek par dobrih ugovora.

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep

nestao strašljivac od 1000 kom sa 197……..
očito si je pokupovao što je mislio…….






Imali li kakvih info. o izvještaju? Procjena 2Q?

Kakve će implikacije na imovinu imati istek ugovora za Zrin i Pride koji istjeću 2010 .g. jel se u fin. izvješću navodi da će istekom ugovora brod i formalno postaje vlasništvo Društva bez bilo kakvih opterećenja ( hipoteka, zabilježba…. )?

Namam informacija o izvještaju, ali sudeći po svemu- intervju, stanje tržišta,prodaja broda- trebalo bi biti dobro, u okivirima prošlog, dakle kumulativno + 50 mil kuna dobiti.

Istina je da će navedeni brodovi postati vlasništvo JDPL bez opterećenja itd, ali i da je otkup vršen putem leasinga. Dakle, istekom brodovi postaju vlasništvu JDPL i vode se u njegovim knjigama, smanjuju se obveze jer nema leasinga više. Osobno vjerujem čak i da je dio vozarina išao PD-u kao neki benefit u svemu tome, jer je koliko mi se čini PD upravljao istima, bar tako piše na PD stranicama. Sve u svemu, pozitivno!

[/quote]
Pitanje je što stoji iza ugovora, sve u svemu, imovina bi se krajem godine trebala povečati za ukupno dva broda. Brinulo me stanje s konteinerskim prijevozom opčenito, ali koliko vidim voze uz manje prekide redovito, što me iskreno čudi…
[/quote]

Što bi stajalo iza ugovora? Pa sve su rekli u izvješću. Do sada su bili sporni ugovori, a ne što je bilo iza. Bili su sporni ugovori jer su bili tajni te se nije znalo što je u njima. Sada se zna. Zaboravljate kada su sklapani ugovori da je firma bila pred bankrotom, i ja na njih gledam kao da su izvukli firmu iz propasti jer su bili dani u dobar menadžment. U međuvremenu vjerujem da se stvar malo promijenila pa da i naši znaju kako izrentati brod.
[/quote]

Sell, and lease back o čemu se pričalo je prodaja i ponovni NAJAM. I zašto takvu informaciju koja i nije neki bauk držati u tajnosti? tko bi iz toga imao koristi…
[/quote]

Ja mislim da je igra bila ta, da su svi mislili da će JDPL tada bankrotirati, pa u tom slučaju, brodovi ne bi završili u stečajnoj masi jer nisu vlasništvu JDPL već bi jednostavno ostali u PD-u. Naime, ugovor je mogao biti zaključen sa malim leasom i većim ostatkom vrijednosti nakon kraja ugovora. Tad zapravo lease ne bi pokrivao veći dio kupovnine već samo najam ali za to tada nije bilo interesa jer se nije znalo što će biti s JDPL i da li će imati lovu, a ideja je i bila da se firma razbuca. Iz tadašnje perspektive, takav ugovor nije bilo logično zaključiti jer ako je JDPL prijetio stečaj, a je, onda je bilo logično da se prikaže što veći lease, kako bi pokrivao i dio kupoprodajne i kako bi se što više love izvuklo iz društva do stečaja. Kako se tržište preokrenulo, i dane država uskočila, JDPL postao profitabilan i ništa od stečaja, dapače, kako se kaže iz gubitaša u dobitaša.

Brodovi će se isplatitii od leasa, prebaciti u vlasništvo JDPL-a i sve dalje kako treba, a PD uskoro zaboraviti.

31.3. SAD 840 USD 1 5,643171 5,660151 5,677131
29.6. SAD 840 USD 1 5,188893 5,204507 5,220121

dakle pad 10%. ako bi poslovali kao u 1 tromjesječju- s 28.7 mil kuna dobiti tad bi značilo da i zbog tečajnih razlika isti iznos bio 25,8 milja, dakle ukupno cca 54,5.

Jedino je pitanje da li su poslovali isto. Pojma nemam o isteku nekih dobrih ugovora, ako imaš više info BLUe- podijeli.


50 milja nece biti dobiti, ne pretjerujte.
koliki je bio tecaj dolara na 31.03. i 30.06.
+ istek par dobrih ugovora.

U interview Papić je rekao da očekuje oko 1m USD zarade. Po tebi bi sve iznad koje brojike bilo iznenadjenje?

Istek ugovora je bio u relativno povoljnom trenutku…

da nije bilo ostavke drive kanadera, danas bi bili oko 230-240 kunića.[rolleyes]

New Report

Close