čestitam prodavaču na 200 koji je najbolje osjetio vrh piramide
Uzalud ti je to prijatelju, najbolje tek dolazi a evo i zašto-
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aAluIiBRFGj8
zar ti nije dosta zarade ,nevjerovatna pohlepa .JDPL skoći u par dana sa149 do 200kn i još nije dosta .Sorry kolega upravo je počelo unovčavanje dobiti
meni se svi smijali ,kad sam rekao da sam zaradio 1700 kn.Meni je to bila izvrsna zarada a očigledno vlada pohlepa.Pohlepa je opaka stvar koju sam i sam okusio prije nekih godinu i pol,sve je to škola .
zar ti nije dosta zarade ,nevjerovatna pohlepa .JDPL skoći u par dana sa149 do 200kn i još nije dosta .Sorry kolega upravo je počelo unovčavanje dobiti
Nema to veze s pohlepom, nego s zdravim razumom. Da ti netko nudi novog Poršu iz salona po 1/4 vrijednosti ti ga ne bi kupio je li? Ja ne daytrajdam jer me baš birga za par % gore dole. Više me zanima konstatni rast kroz par mjeseci, jer ne živim od dionica već sam tu, umjesto da banci dajem oročenu štednju.
Imali li kakvih info. o izvještaju? Procjena 2Q?
Kakve će implikacije na imovinu imati istek ugovora za Zrin i Pride koji istjeću 2010 .g. jel se u fin. izvješću navodi da će istekom ugovora brod i formalno postaje vlasništvo Društva bez bilo kakvih opterećenja ( hipoteka, zabilježba…. )?
Namam informacija o izvještaju, ali sudeći po svemu- intervju, stanje tržišta,prodaja broda- trebalo bi biti dobro, u okivirima prošlog, dakle kumulativno + 50 mil kuna dobiti.
Istina je da će navedeni brodovi postati vlasništvo JDPL bez opterećenja itd, ali i da je otkup vršen putem leasinga. Dakle, istekom brodovi postaju vlasništvu JDPL i vode se u njegovim knjigama, smanjuju se obveze jer nema leasinga više. Osobno vjerujem čak i da je dio vozarina išao PD-u kao neki benefit u svemu tome, jer je koliko mi se čini PD upravljao istima, bar tako piše na PD stranicama. Sve u svemu, pozitivno!
[/quote]
Odlično informiranje zajednice. Hvala kolega i stotka za trud!
Imali li kakvih info. o izvještaju? Procjena 2Q?
Kakve će implikacije na imovinu imati istek ugovora za Zrin i Pride koji istjeću 2010 .g. jel se u fin. izvješću navodi da će istekom ugovora brod i formalno postaje vlasništvo Društva bez bilo kakvih opterećenja ( hipoteka, zabilježba…. )?
Namam informacija o izvještaju, ali sudeći po svemu- intervju, stanje tržišta,prodaja broda- trebalo bi biti dobro, u okivirima prošlog, dakle kumulativno + 50 mil kuna dobiti.
Istina je da će navedeni brodovi postati vlasništvo JDPL bez opterećenja itd, ali i da je otkup vršen putem leasinga. Dakle, istekom brodovi postaju vlasništvu JDPL i vode se u njegovim knjigama, smanjuju se obveze jer nema leasinga više. Osobno vjerujem čak i da je dio vozarina išao PD-u kao neki benefit u svemu tome, jer je koliko mi se čini PD upravljao istima, bar tako piše na PD stranicama. Sve u svemu, pozitivno!
[/quote]
Pitanje je što stoji iza ugovora, sve u svemu, imovina bi se krajem godine trebala povečati za ukupno dva broda. Brinulo me stanje s konteinerskim prijevozom opčenito, ali koliko vidim voze uz manje prekide redovito, što me iskreno čudi…
ANRICOM
zar ti nije dosta zarade ,nevjerovatna pohlepa .JDPL skoći u par dana sa149 do 200kn i još nije dosta .Sorry kolega upravo je počelo unovčavanje dobiti
i baš ti je danas dan za unovčavanje?! ja čekam na 210 jer sam kupio na 159, eto da bude zarada kakvu prognoziraš 🙂
pohlepni ja
ANRICOM
zar ti nije dosta zarade ,nevjerovatna pohlepa .JDPL skoći u par dana sa149 do 200kn i još nije dosta .Sorry kolega upravo je počelo unovčavanje dobiti
i baš ti je danas dan za unovčavanje?! ja čekam na 210 jer sam kupio na 159, eto da bude zarada kakvu prognoziraš 🙂
pohlepni ja
[lol]
a sada opet malo do 197-8…
Imali li kakvih info. o izvještaju? Procjena 2Q?
Kakve će implikacije na imovinu imati istek ugovora za Zrin i Pride koji istjeću 2010 .g. jel se u fin. izvješću navodi da će istekom ugovora brod i formalno postaje vlasništvo Društva bez bilo kakvih opterećenja ( hipoteka, zabilježba…. )?
Namam informacija o izvještaju, ali sudeći po svemu- intervju, stanje tržišta,prodaja broda- trebalo bi biti dobro, u okivirima prošlog, dakle kumulativno + 50 mil kuna dobiti.
Istina je da će navedeni brodovi postati vlasništvo JDPL bez opterećenja itd, ali i da je otkup vršen putem leasinga. Dakle, istekom brodovi postaju vlasništvu JDPL i vode se u njegovim knjigama, smanjuju se obveze jer nema leasinga više. Osobno vjerujem čak i da je dio vozarina išao PD-u kao neki benefit u svemu tome, jer je koliko mi se čini PD upravljao istima, bar tako piše na PD stranicama. Sve u svemu, pozitivno!
[/quote]
Pitanje je što stoji iza ugovora, sve u svemu, imovina bi se krajem godine trebala povečati za ukupno dva broda. Brinulo me stanje s konteinerskim prijevozom opčenito, ali koliko vidim voze uz manje prekide redovito, što me iskreno čudi…
[/quote]
Što bi stajalo iza ugovora? Pa sve su rekli u izvješću. Do sada su bili sporni ugovori, a ne što je bilo iza. Bili su sporni ugovori jer su bili tajni te se nije znalo što je u njima. Sada se zna. Zaboravljate kada su sklapani ugovori da je firma bila pred bankrotom, i ja na njih gledam kao da su izvukli firmu iz propasti jer su bili dani u dobar menadžment. U međuvremenu vjerujem da se stvar malo promijenila pa da i naši znaju kako izrentati brod.