JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Kada je iduce izvjesce za ovu dionicu?

Vi sto ste duze u ovoj dionice. Dali izvjesca uobicajeno kasne ili su na vrijeme?

Shit happens, keep on smiling!


NOXX: ” Kada je iduce izvjesce za ovu dionicu? ” Vi sto ste duze u ovoj dionice. Dali izvjesca uobicajeno kasne ili su na vrijeme?

Trebalo bi biti do 15.8.

Hogar vozi Volvo


imam ovu dionicu i smatram je zicerom i jeftinom no iskreno ide mi jako na jednu stvar! ne volim takve dionice………. [smiley3]

Zato što ih ne voliš one vrijede puno više od trenutne cijene,ali treba imati strpljenja s dionicama.

strvinar

NOXX:

Kada je iduce izvjesce za ovu dionicu?

Vi sto ste duze u ovoj dionice. Dali izvjesca uobicajeno kasne ili su na vrijeme?

mislim da je lani malo kasnilo, ali ne puno. Uglavnom, kad je izišlo, cijena je u trenu pala 10-ak % (bilo je loše izvješće), ali su mnogi to iskoristili za dokup, pa se u sljedećih pola sata vratila gotovo na staro (mislim negdje oko 240-50 kn)


NOXX: ” NOXX: ” Kada je iduce izvjesce za ovu dionicu? ” Vi sto ste duze u ovoj dionice. Dali izvjesca uobicajeno kasne ili su na vrijeme? ” mislim da je lani malo kasnilo, ali ne puno. Uglavnom, kad je izišlo, cijena je u trenu pala 10-ak % (bilo je loše izvješće), ali su mnogi to iskoristili za dokup, pa se u sljedećih pola sata vratila gotovo na staro (mislim negdje oko 240-50 kn)

Kako mi se to sad čini davno. Nekad se strpljenje ipak isplati [smiley2]

a ovo ce biti dobro, pa cemo najmanje 10% gore[smiley1]

Shit happens, keep on smiling!

Dok god se neko iz top 10 iskrcava, cijena će biti blago kontrolirana, al ne može to biti do vijeka.. MA sjetite se samo trzaja, sa HDEL-om i Samoborkinom izlasku na cca 500 HRK? Strpljen spašen!

samo hrabro. hypo pojačao prodaju – ima još samo 23.706 komada. no, sutra bi se floričić mogao popeti za jedno mjesto gore u top 10. (ovdje dođe smajlić za ironiju, sarkazam, zezanciju, umor i sl. + optimizam, vjera strpljenje – ne znam koji bi to bio)

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch


Techman: ” TunaSalad: ” ricardo: ” evo mog misljenja: topic o jadroplovu mi se sve vise cini kao uvjeravanje ljudi da ova dionica vrijedi. ” to mi sami sebe uvjeravamo, ne druge [smiley2] ali, evo postavit ću pitanje i ovdje oko odlaska na dok – zašto, koliko često, koliko to košta … što ću, kad ne znam [smiley7] čini mi se da su Techman i Bosun tu više nego doma. ” Tako je Tuna. Sutra letim u Lisnave (naj vece remontno brodogradiliste u Evropi) na zavrsni racun dokovanja M.T Atrice(LPG). Dokovanja su redovna i izvanredna. Ukoliko dodje do znacajnijih ostecenja dna, propelera, kormila ili cjevi na oplati a ronioci to ne mogu popraviti organizira se izvanredno dokovanje. Redovno dokovanje se radi svake 2.5 ili 5 godina sto ovisi da li je brod osposobljen za IWS (pregled u moru). Inace dokovanje ti je isto sto i tehnicki pregled automobila. Strucnjaci pregledaju vitalne djelove i ako imaju primjedbi one se moraju otkloniti u brodogradilištu. Kad su sve primjedbe otklonjene brod dobiva dokumente potrebne za plovidbu (pecat u saobracajnoj dozvoli automobila). Istovremeno vlasnik obavlja podvodno bojadisanje te druge popravke koji nisu vezani za plovidbenu dozvolu a nije ih moguce obaviti tjekom eksploatacije. To bi ti bilo onako po seljacki. ” Inace kolega Techman, nije uobičajeno ovo podvodno bojadisanje, koje ste napisali uz dužno poštovanje, priprema površine je nemoguća, količina vlage je za te uvjete je očigledna, pa molim da ne bunite naše štovano pučanstvo.[smiley2]

Alamo reka bi ti pokojni Smoje “ajde lovit rake g,,,,” Ako je brod u doku kakvo bojadisanje ispod vode??? Cjenjeno Pucanstvo brod u doku znaci brod na suhom. Podvodno bojadisanje ili ti bojadisanje podvodnih djelova broda ali u doku je apsolutno normalna stvar.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


TunaSalad: ” Techman: ” Tako je Tuna. Sutra letim u Lisnave (naj vece remontno brodogradiliste u Evropi) na zavrsni racun dokovanja M.T Atrice(LPG). Dokovanja su redovna i izvanredna. … To bi ti bilo onako po seljacki. ” za seljaka treba po seljački [smiley2]. hvala. a otprilike koliko dugo su tad van pogona? okvirni trošak? i naravno – pridružujem se apelu “Techman – dajte mu da priča” ” Redovno dokovanje, prvo nakon 5 godina ,mozda 2-3-4 dana, ako nema nekih velikh oštećenja propelera ili kormila, samo se checkiraju neki balastni tankovi, a drugo nakon 10 godina svi balastni tankovi koji ovise u kakvom su stanju, gdje je brod sagradjen, ako si ga kupio u Kini, izgleda kao da je star 20 godina, ako si ga kupio u Koreji, onda je više, manje normalan. Sve u svemu ovisi i o vrsti plovila, ad li je bulker ili chemicalac. A troskovi,, ovisi o veličini broda, veličini suhog doka, oštećenjima na trupu, koliko je brod održavan tijekom eksploatacije…..

Dokovanje nakon 5 godina u trajanju od 2-3-4 dana jos nije vidjeno.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Opet se tehničari raspisali, a niko nije napisao koliko bi koštao dry docking……..Obzirom na razliku cijena među brodogradilištima oscilacije su ogromne. Po mojoj procjeni od $500.000 u Kini do preko $1.000.000 u Evropi za handymax 10-ak godina star. Iako mi to nije struka mislim da nisam puno falio. Mislim da je Jadroplov u zadnjih par godina plaćao ceh lošeg odražavanja kad je falilo love…… I naravno podrška Superintendentu Techmanu

Max Oldendorf handy 10 godina sutra zavrsava drugi specialni u Ilicevskom (Ukraina). Total cost 480000 USD sa bojadisanjem skladista. U Kini isti brod na nivou 300000. U Svibnju sam pregovarao za njega slot u Grckoj (Helenic i Neorion) i cijena je bila 1100000 USD. Sutra u boj za narod svoj sa Lisnave LPG 10000 m3, 125 metara, CAP II, 1200000 Eurona.
U svakom slucaju puno faktora utice na cijenu dokovanja a vrlo je bitna trading area u momentu dokovanja.
Ovo mi ide dobro. Ima li zainteresiranih za novu karijeru pa da pocmem drzat tecajeve?

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Bosun: ” Opet se tehničari raspisali, a niko nije napisao koliko bi koštao dry docking……..Obzirom na razliku cijena među brodogradilištima oscilacije su ogromne. Po mojoj procjeni od $500.000 u Kini do preko $1.000.000 u Evropi za handymax 10-ak godina star. Iako mi to nije struka mislim da nisam puno falio. Mislim da je Jadroplov u zadnjih par godina plaćao ceh lošeg odražavanja kad je falilo love…… I naravno podrška Superintendentu Techmanu ” Max Oldendorf handy 10 godina sutra zavrsava drugi specialni u Ilicevskom (Ukraina). Total cost 480000 USD sa bojadisanjem skladista. U Kini isti brod na nivou 300000. U Svibnju sam pregovarao za njega slot u Grckoj (Helenic i Neorion) i cijena je bila 1100000 USD. Sutra u boj za narod svoj sa Lisnave LPG 10000 m3, 125 metara, CAP II, 1200000 Eurona. U svakom slucaju puno faktora utice na cijenu dokovanja a vrlo je bitna trading area u momentu dokovanja. Ovo mi ide dobro. Ima li zainteresiranih za novu karijeru pa da pocmem drzat tecajeve?

Ne znam za tečajeve ali JDPL će sigurno trebati novu upravu nekon privatizacije
[smiley2]

Hogar vozi Volvo

New Report

Close