JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Techman: ” Tako je Tuna. Sutra letim u Lisnave (naj vece remontno brodogradiliste u Evropi) na zavrsni racun dokovanja M.T Atrice(LPG). Dokovanja su redovna i izvanredna. … To bi ti bilo onako po seljacki. ” za seljaka treba po seljački [smiley2]. hvala. a otprilike koliko dugo su tad van pogona? okvirni trošak? i naravno – pridružujem se apelu “Techman – dajte mu da priča”

Redovno dokovanje, prvo nakon 5 godina ,mozda 2-3-4 dana, ako nema nekih velikh oštećenja propelera ili kormila, samo se checkiraju neki balastni tankovi, a drugo nakon 10 godina svi balastni tankovi koji ovise u kakvom su stanju, gdje je brod sagradjen, ako si ga kupio u Kini, izgleda kao da je star 20 godina, ako si ga kupio u Koreji, onda je više, manje normalan. Sve u svemu ovisi i o vrsti plovila, ad li je bulker ili chemicalac. A troskovi,, ovisi o veličini broda, veličini suhog doka, oštećenjima na trupu, koliko je brod održavan tijekom eksploatacije…..

Pessimism Is Your Friend


TunaSalad: ” ricardo: ” evo mog misljenja: topic o jadroplovu mi se sve vise cini kao uvjeravanje ljudi da ova dionica vrijedi. ” to mi sami sebe uvjeravamo, ne druge [smiley2] ali, evo postavit ću pitanje i ovdje oko odlaska na dok – zašto, koliko često, koliko to košta … što ću, kad ne znam [smiley7] čini mi se da su Techman i Bosun tu više nego doma. ” Tako je Tuna. Sutra letim u Lisnave (naj vece remontno brodogradiliste u Evropi) na zavrsni racun dokovanja M.T Atrice(LPG). Dokovanja su redovna i izvanredna. Ukoliko dodje do znacajnijih ostecenja dna, propelera, kormila ili cjevi na oplati a ronioci to ne mogu popraviti organizira se izvanredno dokovanje. Redovno dokovanje se radi svake 2.5 ili 5 godina sto ovisi da li je brod osposobljen za IWS (pregled u moru). Inace dokovanje ti je isto sto i tehnicki pregled automobila. Strucnjaci pregledaju vitalne djelove i ako imaju primjedbi one se moraju otkloniti u brodogradilištu. Kad su sve primjedbe otklonjene brod dobiva dokumente potrebne za plovidbu (pecat u saobracajnoj dozvoli automobila). Istovremeno vlasnik obavlja podvodno bojadisanje te druge popravke koji nisu vezani za plovidbenu dozvolu a nije ih moguce obaviti tjekom eksploatacije. To bi ti bilo onako po seljacki.

Inace kolega Techman, nije uobičajeno ovo podvodno bojadisanje, koje ste napisali uz dužno poštovanje, priprema površine je nemoguća, količina vlage je za te uvjete je očigledna, pa molim da ne bunite naše štovano pučanstvo.[smiley2]

Pessimism Is Your Friend


Techman: ” Tako je Tuna. Sutra letim u Lisnave (naj vece remontno brodogradiliste u Evropi) na zavrsni racun dokovanja M.T Atrice(LPG). Dokovanja su redovna i izvanredna. … To bi ti bilo onako po seljacki. ” za seljaka treba po seljački [smiley2]. hvala. a otprilike koliko dugo su tad van pogona? okvirni trošak? i naravno – pridružujem se apelu “Techman – dajte mu da priča”

Zavisi. Ukoliko je medjudokovanje (2.5 godina) relativno kratko a specialni pregled (5 godina) je znacajno zahtjevniji jer se mjere debljine limova, vade propeleri i slicno. Uobicajeno je od tjedan do 3. To diktira vrsta broda, godine i kvaliteta brodogradilista.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Podrška i hvala Techmanu.ž
Ricardo je u pravu šta se tiće uvjeravanja i komentiranja. Nije potrebno. Nek ljudi prodaju ako ne znaju računati i ako kupuju samo na temelju uvjeravanja. Doći će sve na svoje jer ovdje je potencijal ogroman.
Ja sam nešto jači u Atlantskoj plovidbi, ali zato smatram da Jadroplov ima veći potencijal na ovoj razini cijene i očekujem dobru zaradu.

Opet se tehničari raspisali, a niko nije napisao koliko bi koštao dry docking……..Obzirom na razliku cijena među brodogradilištima oscilacije su ogromne.
Po mojoj procjeni od $500.000 u Kini do preko $1.000.000 u Evropi za handymax 10-ak godina star. Iako mi to nije struka mislim da nisam puno falio.
Mislim da je Jadroplov u zadnjih par godina plaćao ceh lošeg odražavanja kad je falilo love……

I naravno podrška Superintendentu Techmanu


Opet se tehničari raspisali, a niko nije napisao koliko bi koštao dry docking……..Obzirom na razliku cijena među brodogradilištima oscilacije su ogromne. Po mojoj procjeni od $500.000 u Kini do preko $1.000.000 u Evropi za handymax 10-ak godina star. Iako mi to nije struka mislim da nisam puno falio. Mislim da je Jadroplov u zadnjih par godina plaćao ceh lošeg odražavanja kad je falilo love…… I naravno podrška Superintendentu Techmanu

A sta bi ti Bosune bez tehničara? Ne može se samo tako procjenjivati dokovanje. I falio si.[smiley1][smiley2]

Pessimism Is Your Friend

Jel’ to naš Jadroplov spreman za plovidbu?[smiley2]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Ima li netko voljan da stavi K/P

539,99 8
525,00 150
520,00 49
510,00 109
501,00 20

541,98 62
541,99 68
544,00 53
548,00 306
549,00 20

Kada je iduce izvjesce za ovu dionicu?

Shit happens, keep on smiling!

evo
JDPL-R-A Vrijeme: 12:09:31
Kupnja
Ukupno ponuda 23
Ukupno dionica 5524

5 najboljih ponuda
Cijena Količina
Prodaja
Ukupno ponuda 56
Ukupno dionica 7451

5 najboljih ponuda
Cijena Količina
539,99 8
525,00 150
520,00 49
510,00 109
501,00 20

541,98 62
541,99 68
544,00 53
548,00 306
549,00 20
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
541,98 10 11:59:43
541,98 30 11:58:09
542,00 25 11:52:20
542,00 50 11:50:46
540,00 23 11:38:44
544,00 185 11:21:20
542,99 95 11:21:20
542,00 120 11:21:20
540,00 75 10:57:27
541,00 28 10:57:27
541,00 10 10:57:27
542,00 3 10:57:27
547,00 80 10:55:40
547,99 21 10:42:21
540,00 175 10:30:30
540,00 25 10:22:05
548,00 1 10:15:30
545,00 50 10:15:30
545,00 10 10:15:30
539,99 17 10:15:30
539,99 47 10:15:30
539,99 103 10:12:17

imam ovu dionicu i smatram je zicerom i jeftinom no iskreno ide mi jako na jednu stvar!

ne volim takve dionice………. [smiley3]

New Report

Close