ah, mislim da je tržište već dalo odgovor na to pitanje [smiley11]
Pa ne bih se složio kada je u pitanju Jdpl, jer uz pretpostavku dobiti od 160 mil. kuna i tržišne kapitalizacije s cijenom dionice od 530kn od 870 mil kuna, povrat na uloženi kapital je 18%. Pored toga vrijednost brodova se značajno promijenila pa Trogir (ex Arena) koji je kupljen za cca 33mil USD, danas vrijedi cca 45mil USD. Uz to treba uzeti u obzir i činjenicu prognoza vozarina do kraja godine i za iduću godinu koja je iznimno dobra, iako je na pomorskom tržištu uvijek treba uzeti s izvjesnom mjerom opreza.
evo mog misljenja: topic o jadroplovu mi se sve vise cini kao uvjeravanje ljudi da ova dionica vrijedi.
mislim da bi smo se mi koji pisemo na ovom topicu trebali vise usmjeriti na komentiranje pomorskog trzista, firme u koju smo ulozili lovu, poslovanja, planova uprave i mozda neambicioznosti uprave, a definitivno ne u uvjeravanje drugih da kupe ovu dionicu. na kraju krajeva, ako ne vide koliko ova dionica stvarno vrijedi, ili procitati 110 strana foruma, onda ne znam sta ih vise moze uvjeriti.
ako su lijeni uzeti kalkulator i racunati, sami su si krivi
zbog toga predlazem komentare trzista, same firme itd.
i da, ponovni zahtjev moderatorima: molim skinite techmana sa moderiranja. covjek ima sta za reci i zna
ali ipak nemoze JDPL biti na 1.2 BV a ATPL na skoro 3.7 Znam,
ponavljam, jdpl revalorizira imovinu i krajem godine ju iskazuje realno u bilanci, a atpl to ne radi. i zato su njihovi p/bv-ovi neusporedivi.
evo mog misljenja: topic o jadroplovu mi se sve vise cini kao uvjeravanje ljudi da ova dionica vrijedi. mislim da bi smo se mi koji pisemo na ovom topicu trebali vise usmjeriti na komentiranje pomorskog trzista, firme u koju smo ulozili lovu, poslovanja, planova uprave i mozda neambicioznosti uprave, a definitivno ne u uvjeravanje drugih da kupe ovu dionicu. na kraju krajeva, ako ne vide koliko ova dionica stvarno vrijedi, ili procitati 110 strana foruma, onda ne znam sta ih vise moze uvjeriti. ako su lijeni uzeti kalkulator i racunati, sami su si krivi zbog toga predlazem komentare trzista, same firme itd. i da, ponovni zahtjev moderatorima: molim skinite techmana sa moderiranja. covjek ima sta za reci i zna
Zahvaljujem svima na podrsci vezano za moderatora. To i nije toliko bitno. Preko dana moj post je vidljiv nakon nekoliko minuta a one koje stavim kasno navecer i onako malo tko cita. Istina je da sam dobro informiran o pomorstvo u kom sam aktivno 34 godine ne racunajuci edukaciju a karijeru sam napravio vani sto znaci bez podrske stranke, babe i striceva.
evo mog misljenja: topic o jadroplovu mi se sve vise cini kao uvjeravanje ljudi da ova dionica vrijedi.
to mi sami sebe uvjeravamo, ne druge [smiley2]
ali, evo postavit ću pitanje i ovdje oko odlaska na dok – zašto, koliko često, koliko to košta … što ću, kad ne znam [smiley7]
čini mi se da su Techman i Bosun tu više nego doma.
ricardo: ” evo mog misljenja: topic o jadroplovu mi se sve vise cini kao uvjeravanje ljudi da ova dionica vrijedi. ” to mi sami sebe uvjeravamo, ne druge [smiley2] ali, evo postavit ću pitanje i ovdje oko odlaska na dok – zašto, koliko često, koliko to košta … što ću, kad ne znam [smiley7] čini mi se da su Techman i Bosun tu više nego doma.
Tako je Tuna. Sutra letim u Lisnave (naj vece remontno brodogradiliste u Evropi) na zavrsni racun dokovanja M.T Atrice(LPG). Dokovanja su redovna i izvanredna. Ukoliko dodje do znacajnijih ostecenja dna, propelera, kormila ili cjevi na oplati a ronioci to ne mogu popraviti organizira se izvanredno dokovanje. Redovno dokovanje se radi svake 2.5 ili 5 godina sto ovisi da li je brod osposobljen za IWS (pregled u moru). Inace dokovanje ti je isto sto i tehnicki pregled automobila. Strucnjaci pregledaju vitalne djelove i ako imaju primjedbi one se moraju otkloniti u brodogradilištu. Kad su sve primjedbe otklonjene brod dobiva dokumente potrebne za plovidbu (pecat u saobracajnoj dozvoli automobila). Istovremeno vlasnik obavlja podvodno bojadisanje te druge popravke koji nisu vezani za plovidbenu dozvolu a nije ih moguce obaviti tjekom eksploatacije. To bi ti bilo onako po seljacki.
Stigao novi The Platou monthly pa kaze:
Kontejnerasi snaznije trziste nego sta se ocekivalo.
Dry cargo nastavlja rast tjekom Srpnja za sve velicine brodova. Panamax ATH 60000 dnevno, Supramax 50000, moderni Capsizes 100000. Snazna svjetska potraznja za mineralima. Zakrcenost Australskih luka se smanjuje ali se desava u drugim svjetskim lukama.
Jednom rjecju snazan vjetar u ledja JDPL. Ko je ono pisao da postovima navlacimo ljude na kupnju??? Neka mi posalje mail adresu privatnom porukom pa ce dobi kompletan izvjestaj u originalu. Za one koji neznaju Platou je jedan od naj vecih svjetskih brokera baziran u zemlji Hogarovoj.
i da, ponovni zahtjev moderatorima: molim skinite techmana sa moderiranja. covjek ima sta za reci i zna
Fakat nema smisla da je Techman moderiran, nikad ne provocira i itekako ima kaj za reći zato isto glas da ga se skine s moderiranja. Ako imate neku kvotu moderiranih ubacite umjesto njega Apoxiomena [smiley1]
ricardo: ” i da, ponovni zahtjev moderatorima: molim skinite techmana sa moderiranja. covjek ima sta za reci i zna ” Fakat nema smisla da je Techman moderiran, nikad ne provocira i itekako ima kaj za reći zato isto glas da ga se skine s moderiranja. Ako imate neku kvotu moderiranih ubacite umjesto njega Apoxiomena [smiley1]
Dodajem i svoj glas
Tako je Tuna. Sutra letim u Lisnave (naj vece remontno brodogradiliste u Evropi) na zavrsni racun dokovanja M.T Atrice(LPG). Dokovanja su redovna i izvanredna. … To bi ti bilo onako po seljacki.
za seljaka treba po seljački [smiley2]. hvala.
a otprilike koliko dugo su tad van pogona? okvirni trošak?
i naravno – pridružujem se apelu “Techman – dajte mu da priča”
Tako je Tuna. Sutra letim u Lisnave (naj vece remontno brodogradiliste u Evropi) na zavrsni racun dokovanja M.T Atrice(LPG). Dokovanja su redovna i izvanredna. Ukoliko dodje do znacajnijih ostecenja dna, propelera, kormila ili cjevi na oplati a ronioci to ne mogu popraviti organizira se izvanredno dokovanje. Redovno dokovanje se radi svake 2.5 ili 5 godina sto ovisi da li je brod osposobljen za IWS (pregled u moru). Inace dokovanje ti je isto sto i tehnicki pregled automobila. Strucnjaci pregledaju vitalne djelove i ako imaju primjedbi one se moraju otkloniti u brodogradilištu. Kad su sve primjedbe otklonjene brod dobiva dokumente potrebne za plovidbu (pecat u saobracajnoj dozvoli automobila). Istovremeno vlasnik obavlja podvodno bojadisanje te druge popravke koji nisu vezani za plovidbenu dozvolu a nije ih moguce obaviti tjekom eksploatacije. To bi ti bilo onako po seljacki.
Zahvaljujem kolegi na jednostavno objašnjenom i vrlo kvalitetnom upućivanju u dio poslovanja brodara.
[smiley11]
Glas za slobodnog Techmana.