JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



Ma naravno, postavio sam se na Srdju pored zicare koja se gradi i u ceki na kupnji brodova ATLN.

Aha, znači Ti si taj koji je od Šuice kupio ono zemljište na Srdju…sad mi je puno toga jasno [lol]
[/quote]
Zna se da nisam stranacki organiziran pa ne mogu biti podoban kupac.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Mislim da ovaj put neće ispod 100, samo treba pogoditi najniži target [pray]

Kolega ovo je jedno od svjezih misljenja. Sve opcije su otvorene. Ovaj rast je bio totalno nepredvidiv (osim za neke nase genialce sa foruma).

Quote

THE recent sharp rise in dry bulk shipping freight rates could result in long-term damage to the market, warns Precious Shipping managing director Khalid Hashim.

Unquote

Volio bi komentar BDI poglavice Geronima koji je rekao da ce prije pada prodati dionice a onda to kazati i ostalima. Kako se jos nije oglasio pretpostavljam da dionice jos drzi odnosno da TA smatra pad kratkotrajnom korekcijom.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

@ Former

Taman ti krenuo odgovorit na cesalj kad ono "makaze". U prvi momenat nisam skuzio gdje ti je nestao post???

Sta se tice ceslja ja ne zelim ni muski ni zenski vec oni za celave. Dogovaram 8 deep sea inspekcija i rast bi mi tako dobro dosao. Samo bojim se da nije realno.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Danas je JDPL obranio cijenu na 180 i to uz vrlo visok promet, što ohrabruje. Nadam se da će se ATPL stabilizirati oko 1000 kn, a tada bi JDPL mogao, čak i uz blaži pad BDI-a nadoknaditi razliku do omjera ATPL 1000:JDPL 200 odnosno 5:1. Znam da bi realan odnos, obzirom na fundamente ,ATPL:JDPL bio 2:1 ili maksimalno 3:1 o čemu sam već pisao, no u ovom trenutku bih se zadovoljio i s 5:1. U ovom poslu su ipak važnije tehničke analize od fundamentalnih.

Hebi ga. Obrana nije izdrzala za razliku od obrane Hrvatske. Vidim da si po pitanju JDPL trenutno na pricuvnom polozaju.
Ma kolega bila je mala sala i no hard feeling. Ipak jedna primjedba. Usporedjujes neusporedivo. JDPL nema ni jedan panamax, hotel, avion ili heavy lifter a ATPL nema niu jedan containeras.

@ Ivano 7

Kolega kloni se ovakvih izjava. Ima ovdje genialaca (ostavljam im da se prepoznaju sami) koji ce ti ovo spremiti i jednog nedefiniranog dana kad to vise ne bude aktualno izvaditi iz naftalina i mahati pod nosom tvrdeci kako su oni pametni a ti tupamaros koji je falio ceo fudbal. I naj pametniji su u celoj vasioni. Uvjek kupuju kad je naj jeftinije i uvjek prodaju sat prije pocetka slobodnog pa

Slažem se da ATPL i JDPL nisu identično strukturirane firme i svi naši brodari su jako razlikuju jedan od drugog, to što JDPL nema hotele i avione je u ovom trenutku njegova velika prednost. Ipak na ZSE vlada neka prešutna konstelacija snaga prema kojoj je ATPL baza prema kojoj se ravnaju svi ostali brodari. Konačno zašto na TNPL i ULPL (koji imaju drugačiju strukturu flote) jednako snažno utječe BDI kao i na ATPL?!?

Target dna je jako blizu, rekao sam da ide do 250 i da ce se korigirat do 170–180,oscilacije mogu biti oko 5%,a to znaci da je dno na koje moze doc cc 165 kuna,ispod toga neide,neslusajte drukere da to ide do 130,140. ja se ukljucivam najvjerovatnije sutra,danas sam ubro malo lkpc-r-a,a i sutra cu ako mi ne pobjegne,ako pobjegne lukica,ulazim u jadroplov.


Danas je JDPL obranio cijenu na 180 i to uz vrlo visok promet, što ohrabruje. Nadam se da će se ATPL stabilizirati oko 1000 kn, a tada bi JDPL mogao, čak i uz blaži pad BDI-a nadoknaditi razliku do omjera ATPL 1000:JDPL 200 odnosno 5:1. Znam da bi realan odnos, obzirom na fundamente ,ATPL:JDPL bio 2:1 ili maksimalno 3:1 o čemu sam već pisao, no u ovom trenutku bih se zadovoljio i s 5:1. U ovom poslu su ipak važnije tehničke analize od fundamentalnih.

Sutra bi JDPL mogao stopama ATPL.Možda će neki shvatiti da je Lonza u upravi JDPL.
Da tehnički
omjer ATPL:JDPL=5:1,a realni 1:2 ,uz žuti karton JDPL jer je državna firma 1:3.
JDPL na 300 ATPL na 900.Ovo je je pošten odnos.JDPL na 180 ATPL na 540.E tada Lonza ne bi izlazio,jer bi to bila jeftina prodaja.
Ipak je JDPL sužanj ATPL.A današnji pad indeksa gotovo da nije okrznuo JDPL.I zaista stvarnog razloga za isti pad kao ATPL nije postojao.Naravno osim razmišljanja većine.
Danas je jedino LPLH plivala uzvodno,jer današnji pad BDIa nije imao nikakvog utjecaja na zarade
brodova LPLH.Da li to znaći da su u LPLH mudriji investitori,jer znaju ne samo cijenu nego i
vrijednost dionice.Čak bi se usudio reći da danas imaju šansu za bolje poslovanje zbog pada cijene nafte
što smanjuje troškove na SPOTU.Isto i sa bulkovima Jadroplova i LPLH i ULPL i TNPL.Handy i supre
indeksi su pali nešto preko 1%.



Danas je JDPL obranio cijenu na 180 i to uz vrlo visok promet, što ohrabruje. Nadam se da će se ATPL stabilizirati oko 1000 kn, a tada bi JDPL mogao, čak i uz blaži pad BDI-a nadoknaditi razliku do omjera ATPL 1000:JDPL 200 odnosno 5:1. Znam da bi realan odnos, obzirom na fundamente ,ATPL:JDPL bio 2:1 ili maksimalno 3:1 o čemu sam već pisao, no u ovom trenutku bih se zadovoljio i s 5:1. U ovom poslu su ipak važnije tehničke analize od fundamentalnih.

Sutra bi JDPL mogao stopama ATPL.Možda će neki shvatiti da je Lonza u upravi JDPL.
Da tehnički
omjer ATPL:JDPL=5:1,a realni 1:2 ,uz žuti karton JDPL jer je državna firma 1:3.
JDPL na 300 ATPL na 900.Ovo je je pošten odnos.JDPL na 180 ATPL na 540.E tada Lonza ne bi izlazio,jer bi to bila jeftina prodaja.
Ipak je JDPL sužanj ATPL.A današnji pad indeksa gotovo da nije okrznuo JDPL.I zaista stvarnog razloga za isti pad kao ATPL nije postojao.Naravno osim razmišljanja većine.
Danas je jedino LPLH plivala uzvodno,jer današnji pad BDIa nije imao nikakvog utjecaja na zarade
brodova LPLH.Da li to znaći da su u LPLH mudriji investitori,jer znaju ne samo cijenu nego i
vrijednost dionice.Čak bi se usudio reći da danas imaju šansu za bolje poslovanje zbog pada cijene nafte
što smanjuje troškove na SPOTU.Isto i sa bulkovima Jadroplova i LPLH i ULPL i TNPL.Handy i supre
indeksi su pali nešto preko 1%.
[/quote]

pišeš gluposti ponovo. rekao sam ti i argumentirao prije dva tjedna da nema šanse da JDPL ide preko 200 a da ATPL ostane na 900. To se i dogodilo, ATPL se raketirala na 1300. Gledaj, sve ovisi o vozarinama. Omjer 4:1 za ATPL je na niskim vozarinama. Na trenutnim vozarinama ili većim, minimalno 5:1 za ATPL. Moraš gledati kroz rebuild flote i povećanje kapitala kod brodara. Flota ATPL postaje respektbilna sve više svakim kvratalom. Flota JDPL-stagnira godinama… nemam ni jednu dionicu,ne mislim ih kupovati, svejedno mi je… al pričaš gluposti. kakav mrtvi 3:1 ili 2:1. majko mila…

I'LL BE BACK




Danas je JDPL obranio cijenu na 180 i to uz vrlo visok promet, što ohrabruje. Nadam se da će se ATPL stabilizirati oko 1000 kn, a tada bi JDPL mogao, čak i uz blaži pad BDI-a nadoknaditi razliku do omjera ATPL 1000:JDPL 200 odnosno 5:1. Znam da bi realan odnos, obzirom na fundamente ,ATPL:JDPL bio 2:1 ili maksimalno 3:1 o čemu sam već pisao, no u ovom trenutku bih se zadovoljio i s 5:1. U ovom poslu su ipak važnije tehničke analize od fundamentalnih.

Sutra bi JDPL mogao stopama ATPL.Možda će neki shvatiti da je Lonza u upravi JDPL.
Da tehnički
omjer ATPL:JDPL=5:1,a realni 1:2 ,uz žuti karton JDPL jer je državna firma 1:3.
JDPL na 300 ATPL na 900.Ovo je je pošten odnos.JDPL na 180 ATPL na 540.E tada Lonza ne bi izlazio,jer bi to bila jeftina prodaja.
Ipak je JDPL sužanj ATPL.A današnji pad indeksa gotovo da nije okrznuo JDPL.I zaista stvarnog razloga za isti pad kao ATPL nije postojao.Naravno osim razmišljanja većine.
Danas je jedino LPLH plivala uzvodno,jer današnji pad BDIa nije imao nikakvog utjecaja na zarade
brodova LPLH.Da li to znaći da su u LPLH mudriji investitori,jer znaju ne samo cijenu nego i
vrijednost dionice.Čak bi se usudio reći da danas imaju šansu za bolje poslovanje zbog pada cijene nafte
što smanjuje troškove na SPOTU.Isto i sa bulkovima Jadroplova i LPLH i ULPL i TNPL.Handy i supre
indeksi su pali nešto preko 1%.
[/quote]

pišeš gluposti ponovo. rekao sam ti i argumentirao prije dva tjedna da nema šanse da JDPL ide preko 200 a da ATPL ostane na 900. To se i dogodilo, ATPL se raketirala na 1300. Gledaj, sve ovisi o vozarinama. Omjer 4:1 za ATPL je na niskim vozarinama. Na trenutnim vozarinama ili većim, minimalno 5:1 za ATPL. Moraš gledati kroz rebuild flote i povećanje kapitala kod brodara. Flota ATPL postaje respektbilna sve više svakim kvratalom. Flota JDPL-stagnira godinama… nemam ni jednu dionicu,ne mislim ih kupovati, svejedno mi je… al pričaš gluposti. kakav mrtvi 3:1 ili 2:1. majko mila…
[/quote]
U zadnja dva kvartala nisam baš primjetio da ATPL baš koti lovu.Dapaće,ždere je.A JDPL dobro
zarađuje.NIšta se bitno promijenilo nije,jedino se postavlja pitanje da li ATPL radi na pozitivnoj nuli.
Ali kako lideri ATPL kao Jerković,Lonza prodavaju očito smatraju da je sadašnja cijena za njih lutrija.
Razlog je što je ATPL precijenjena i s vremenom će se uspostaviti drugaćiji pariteti u odnosu na
ostale podcijenjene brodare.
Ne zaboraviti:JDPL—- BV =nav= 427 cijena 180

ATPL —BV=/Nije NAV/ 1.103 / Mislim da je NAV ispod 900 / cijena 1.030

Pa sa 427 se da lakše "nahraniti" 180 ili 300
nego sa 900 –1.030
Pa ovo je elementarna matematika.
Tek ako bdi probije 4.000 i ako tamo i ostane može se pričati o boljoj perspektivi ATPL.Za sada za to nažalost malo izgleda.
Vi očito menađmentu ATPL dajete nadnaravne sposobnosti.Sada ispada da je Papinjo bio najmudriji što nije kupovao brodove u ludilu 2008.g.A ATPL je tu najveći gubitnik.Što više novih brodova veća pušika.Što su više kasnile isporuke brodova to veća pušika.A ATPL je pogodilo i jedno i drugo.

Ko o čemu lopina o ATPL, ko pokvarena ploča. [bye]


Target dna je jako blizu, rekao sam da ide do 250 i da ce se korigirat do 170–180,oscilacije mogu biti oko 5%,a to znaci da je dno na koje moze doc cc 165 kuna,ispod toga neide,neslusajte drukere da to ide do 130,140. ja se ukljucivam najvjerovatnije sutra,danas sam ubro malo lkpc-r-a,a i sutra cu ako mi ne pobjegne,ako pobjegne lukica,ulazim u jadroplov.

moram te korigirati jer si rekao ovo :




Aj priznajte ko je prodo po 215…

jomiii [rolleyes]
on ima info…
[/quote]
Hahahaha coj info,pa reko sam svima no forumu da je target 250 kuna, i da poslje toga dolazi pad na razine cc 180-190 kuna, sto neznaci da moze bit odstupanja jos cc 5%, morate znat da je dosta investitora kupovalo na razinama od 120 do 150 kuna,i ovo je jako ljep profit,toliko od mene.
[/quote]
[wink]



Target dna je jako blizu, rekao sam da ide do 250 i da ce se korigirat do 170–180,oscilacije mogu biti oko 5%,a to znaci da je dno na koje moze doc cc 165 kuna,ispod toga neide,neslusajte drukere da to ide do 130,140. ja se ukljucivam najvjerovatnije sutra,danas sam ubro malo lkpc-r-a,a i sutra cu ako mi ne pobjegne,ako pobjegne lukica,ulazim u jadroplov.

moram te korigirati jer si rekao ovo :




Aj priznajte ko je prodo po 215…

jomiii [rolleyes]
on ima info…
[/quote]
Hahahaha coj info,pa reko sam svima no forumu da je target 250 kuna, i da poslje toga dolazi pad na razine cc 180-190 kuna, sto neznaci da moze bit odstupanja jos cc 5%, morate znat da je dosta investitora kupovalo na razinama od 120 do 150 kuna,i ovo je jako ljep profit,toliko od mene.
[/quote]
[wink]
[/quote]

kolega je rekao i ono boldirano , pa bumo vidili…..

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


Ko o čemu lopina o ATPL, ko pokvarena ploča. [bye]

Goebels, veliki meštar nacističke propagande je govorio:Deset puta ponovljena laž postaje istina.
A deset puta ponovljena istina valjda ima veću šansu da postane istina.
Bitni razlog ovakvog mog odnosa prema ATPL je što je ona olovni uteg ostalih brodara u koje radije
ulažem.I pokušavam ispraviti krivu Drinu.Danas će Lonza smanjiti moju imovinu iako nisam u ATPl.
Trudim se da to bude što manje.Znam da ovo nije popularno jer je najveća imovina malih investitora
u ATPL,ali netko treba zastupati i matematičku istinu.

New Report

Close