sto drugo reci nego bonanza……dok je market ovakav nema prodaje….steta sto ih nisu pustili da kupe jos koji brod u zadnjih par godina
sangoman: ” 23.07.2007 http://www.dryships.com/index.cfm?get=report%5Bsmiley2%5D ” sto drugo reci nego bonanza……dok je market ovakav nema prodaje….steta sto ih nisu pustili da kupe jos koji brod u zadnjih par godina
Ajmo ulagaci. Ovo je povoljno:
33000DWT Bulk Carrier (two sisters,one delivered end of 2008,another delivered beginning of 2009)
CLASS CCS
L/B/D: 178.0/27.6/13.9M
Design draft 9.60 m
Scantling draft 10.15 m
Deadweight approx.30000DWT(at design draft)
approx.33000DWT(at scantling draft)
Complement 30 persons
Main Engine MAN B&W 6S42MC (6480KW X 136rpm)One set(1)
CSR output power 5250 kW
Service speed not less than 13.5knots
GEARED
****
OWNERS IDEA IS 33MIL NETT.PAYMENT SHOULD BE 20%/20%/20%/20%/20%.CAN BE NEGOTIABLE IF HV FIRM BYRS!
Bosun:
”
sangoman: ” 23.07.2007 http://www.dryships.com/index.cfm?get=report%5Bsmiley2%5D ” sto drugo reci nego bonanza……dok je market ovakav nema prodaje….steta sto ih nisu pustili da kupe jos koji brod u zadnjih par godina
”
Ajmo ulagaci. Ovo je povoljno:
33000DWT Bulk Carrier (two sisters,one delivered end of 2008,another delivered beginning of 2009)
CLASS CCS
L/B/D: 178.0/27.6/13.9M
Design draft 9.60 m
Scantling draft 10.15 m
Deadweight approx.30000DWT(at design draft)
approx.33000DWT(at scantling draft)
Complement 30 persons
Main Engine MAN B&W 6S42MC (6480KW X 136rpm)One set(1)
CSR output power 5250 kW
Service speed not less than 13.5knots
GEARED
****
OWNERS IDEA IS 33MIL NETT.PAYMENT SHOULD BE 20%/20%/20%/20%/20%.CAN BE NEGOTIABLE IF HV FIRM BYRS!
Da je isporuka danas dao bi ja i 40 milijuna po brodu….. 2008 je daleko
Techman: ” Bosun: ” sangoman: ” 23.07.2007 http://www.dryships.com/index.cfm?get=report%5Bsmiley2%5D ” sto drugo reci nego bonanza……dok je market ovakav nema prodaje….steta sto ih nisu pustili da kupe jos koji brod u zadnjih par godina ” Ajmo ulagaci. Ovo je povoljno: 33000DWT Bulk Carrier (two sisters,one delivered end of 2008,another delivered beginning of 2009) CLASS CCS L/B/D: 178.0/27.6/13.9M Design draft 9.60 m Scantling draft 10.15 m Deadweight approx.30000DWT(at design draft) approx.33000DWT(at scantling draft) Complement 30 persons Main Engine MAN B&W 6S42MC (6480KW X 136rpm)One set(1) CSR output power 5250 kW Service speed not less than 13.5knots GEARED **** OWNERS IDEA IS 33MIL NETT.PAYMENT SHOULD BE 20%/20%/20%/20%/20%.CAN BE NEGOTIABLE IF HV FIRM BYRS! ” Da je isporuka danas dao bi ja i 40 milijuna po brodu….. 2008 je daleko
Tacno ali je zato ispod cijene.
Izvještaj za burzu je tek 15.08, ali mislim da već moraju nešto predati FINI
Naravno,ne može biti 15tog (i ja sam kiksao u prognozi). Velika Gospa je u srijedu. Očekujem ga 13tog ili 14tog ak teti iz računovodstva zakasni tramvaj 13tog pa ne stigne poslati mail burzi dopodne u ponedjeljak… (zar ima tramvaja u Splitu?)
U zakonu.
A u slučaju JDPL i običajno pravo tako kaže.[smiley2]
Možda ga daju ranije zbog skupštine.
Double success. Obnova CP sa boljim vozarinama i polugodišnje boli glava (naravno da je izvješće već gotovo i da je procurilo-netko bi trebao u zatvor zbog kaznenog djela iznošenja poslovne tajne, ali tko to može dokazat).
Čudo jedno koliko je ova dionica podcijenjena! Kako do sada nitko nije obratio ozbiljniju pozornost na nju, a i tjedan-dva prije se znalo da brodari lete u nebo. Ja sam bio sav u Atlantskoj plovidbi (na vrijeme za razliku od Jadroplova).
19.07.2007. 13:39
samo nisu mi jasni oni sta ce kupovat u stampedu, a danas imaju takav diskont al se boje kupit..
Mislim da je vrlo povoljan za kupnju. Evo male usporedbe(1. kvartalno izvješče) :
TNPL : P/B = 2,1
JDPL : P/B = 1,23
ATPL : P/B = 3,85
ULPL : P/B = 1,94
Naravno, nije samo P/B dovoljan indikator za kupnju, ali mislim, da tržište(vozarine) i strategija firme idu u dobrom pravcu.
[smiley2]
Decki, procitajte postove od prije mjesec dana i biti cete pametniji.
Dali netko ima info sto nas PBZ smjera???
Decki, procitajte postove od prije mjesec dana i biti cete pametniji.
Dali netko ima info sto nas PBZ smjera???
Čitam ovaj forum mnogo više nego mjesec dana…ne razumijem kamo ciljaš?!