………jel ima netko da skomentira "… kretanje cijene čelika na međunarodnom tržištu …" i mogući utjecaj na cijene novogradnji?
…….info o novogradnjama je vrijedan 20M$ ………………
Škrti ujko ovaj puta nije bio tako škrt.
Novogradnja supramaxa danas košta 30-35 M$, a imali smo informaciju da PERISTIL i SV.DUJAM koštaju 50-55 M$ svaki.Ako će na kraju "..bitan čimbenik biti tržišna cijena broda na primopredaji…", uz cijene čelika i poticaje to bi se moglo svesti na gornju realnu cijenu.
Dobro , dobro – minus 10-20 % za posrednike , stranku i sl. na kraju bi moglo biti 15-ak M$ po brodu manje nego što smo očekivali.Ako Bog da (a čini mi se da se njega ovom prilikom neće puno pitati).
sve je to lijepo, ali od ove firme ne treba ništa očekivati dok ne dođe privatizacija, a to će biti najmanje za 2 godine, pa tko ima živaca čekati -OK
Iskreno, ne vidim način da Jadroplov završi godinu sa gubitkom. Amortizacija je niska, troškovi su niski, 30 mil. kn dobiti je već tu, a bit će prodan i brod koji bi po svim računovodstvenim zakonima već morao biti amorziziran u cjelosti. Možda još padnu prihodi, možda i dolar padne pa bude negativnih tečajnih razlika, no mislim da sve skupa nikako ne bi smjelo ispod pozitivne nule.
U svakom slučaju, Jadroplov je ovu godinu zaplovio bolje od ostalih naših brodara, a takva će biti i cijela godina. Ako je godišnje izvješće diglo Lošinjsku plovidbu 30%, ne znam zašto ovo tromjesječno ne bi diglo Jadroplov barem toliko. Posebno u kontekstu gubitka Atlantske plovidbe, te vjerojatnog gubitka Lošinjske dok dođe izvješće za 1. kvartal.
sve je to lijepo, ali od ove firme ne treba ništa očekivati dok ne dođe privatizacija, a to će biti najmanje za 2 godine, pa tko ima živaca čekati -OK
A šta možeš očekivati od npr. Tankerske? 55 kn dividende? tolko se cijena promijeni u jednom mirnijem danu.
Iskreno, ne vidim način da Jadroplov završi godinu sa gubitkom. Amortizacija je niska, troškovi su niski, 30 mil. kn dobiti je već tu, a bit će prodan i brod koji bi po svim računovodstvenim zakonima već morao biti amorziziran u cjelosti. Možda još padnu prihodi, možda i dolar padne pa bude negativnih tečajnih razlika, no mislim da sve skupa nikako ne bi smjelo ispod pozitivne nule.
U svakom slučaju, Jadroplov je ovu godinu zaplovio bolje od ostalih naših brodara, a takva će biti i cijela godina. Ako je godišnje izvješće diglo Lošinjsku plovidbu 30%, ne znam zašto ovo tromjesječno ne bi diglo Jadroplov barem toliko. Posebno u kontekstu gubitka Atlantske plovidbe, te vjerojatnog gubitka Lošinjske dok dođe izvješće za 1. kvartal.
A ni 170 kn casha po dionici uz vrlo nisku zaduženost nije za baciti…
A ni 170 kn casha po dionici uz vrlo nisku zaduženost nije za baciti…
Naravno, to je glavni razlog zašto je Jadroplov u velikoj prednosti pred ostalim brodarima (zajedno sa niskom zaduženosti).
Iskreno, ne vidim način da Jadroplov završi godinu sa gubitkom. Amortizacija je niska, troškovi su niski, 30 mil. kn dobiti je već tu, a bit će prodan i brod koji bi po svim računovodstvenim zakonima već morao biti amorziziran u cjelosti. Možda još padnu prihodi, možda i dolar padne pa bude negativnih tečajnih razlika, no mislim da sve skupa nikako ne bi smjelo ispod pozitivne nule.
U svakom slučaju, Jadroplov je ovu godinu zaplovio bolje od ostalih naših brodara, a takva će biti i cijela godina. Ako je godišnje izvješće diglo Lošinjsku plovidbu 30%, ne znam zašto ovo tromjesječno ne bi diglo Jadroplov barem toliko. Posebno u kontekstu gubitka Atlantske plovidbe, te vjerojatnog gubitka Lošinjske dok dođe izvješće za 1. kvartal.
Topalov to je optimisticka varijanta. Na zalost postoji i ona druga. Ist prodan (sto bi bilo dobro) dva containerasa vezana a 4 handy-a rade na granici rentabiliteta (jedan ugovoren godinu dana na 9000 USD). Kakva ce po tebi biti takva godina?
Ovo sam upravo vidio a jos prosli mjesec je bilo 9%:
According to AXS-Alphaliner, the number of containerships on hold at sea, at ports and anchorages across the world as of May 5 was 511 units, totaling 1.31 million TEUs.
The total number of boxships on standby makes up 10.3% of the world’s boxship fleet, keeping the number of ships on hold in excess of 10%.
Slažem se Techman, godina će vjerojatno biti loša, ali rezultat Jadroplova će i u tom slučaju biti solidan, bolji nego od ostalih dry bulk brodara.
sve je to lijepo, ali od ove firme ne treba ništa očekivati dok ne dođe privatizacija, a to će biti najmanje za 2 godine, pa tko ima živaca čekati -OK
aha, a kad objave privatizaciju onda ce cijena sacekat sve one investitore koji cekaju objavu u jutarnjem listu da se nakrcaju po 100-150. [thumbsup]
hej ovdje je BVPS 429kn! a netko stopa cijenu na 132kn
da nije opet pbz [bye]
Slažem se Techman, godina će vjerojatno biti loša, ali rezultat Jadroplova će i u tom slučaju biti solidan, bolji nego od ostalih dry bulk brodara.
Mogu kazat da su po meni sanse za to sta tvrdis vece od 50 %. Pokazalo u period od nove godine da su panamaxi bolje poslovali od handy-a no to ce se promjeniti cim svjetsko trziste malo zivne jer su handy-i fleksibilniji po pitanju dijapazona tereta na racun dizalica.
Slažem se Techman, godina će vjerojatno biti loša, ali rezultat Jadroplova će i u tom slučaju biti solidan, bolji nego od ostalih dry bulk brodara.
Mogu kazat da su po meni sanse za to sta tvrdis vece od 50 %. Pokazalo u period od nove godine da su panamaxi bolje poslovali od handy-a no to ce se promjeniti cim svjetsko trziste malo zivne jer su handy-i fleksibilniji po pitanju dijapazona tereta na racun dizalica.
[/quote]
Mislio sam na cjelokupno financijsko poslovanje, zbog viška keša na računu, dok ostali grcaju u dugovima, Jadroplov sjedi na lovi što je danas vrlo važno. Osobno o brodarskim trendovima ne znam puno, ali drago mi je ćuti da će handy-i vjerojatno biti bolji od panamaxa, a tu si ti pravi znalac
Mogu kazat da su po meni sanse za to sta tvrdis vece od 50 %. Pokazalo u period od nove godine da su panamaxi bolje poslovali od handy-a no to ce se promjeniti cim svjetsko trziste malo zivne jer su handy-i fleksibilniji po pitanju dijapazona tereta na racun dizalica.
[/quote]
Mislio sam na cjelokupno financijsko poslovanje, zbog viška keša na računu, dok ostali grcaju u dugovima, Jadroplov sjedi na lovi što je danas vrlo važno. Osobno o brodarskim trendovima ne znam puno, ali drago mi je ćuti da će handy-i vjerojatno biti bolji od panamaxa, a tu si ti pravi znalac
[/quote]
Preduvjet je bar pocetak oporavka svjetskog gospodarstva. Kad Kina pocme izvoziti celik Handy i supre su na konju. Za Kinu ili regiju rasuto a na povratku celik. Ima i dosta cementa fa FE. To je osnovna ideja. Panamax rjeđe nadje povratni teret i obicno je iz Kine u balastu.