Postoji li na burzi situacija kada dionice prelaze iz sigurnih u drhtave ručice?
Evo danas do podne [lol]
Ovo je trenutno podcjenjeno, pa sam gricnuo par komada…kao što je reko @ maratonac na duge pruge nema straha.
sve se skida,zanimljivo
a zna se zašt…….jer će u ponedeljak biti skupje……danas smo jako malo rasli [sad]
skinuto sa hellenic-a, …% svjetske flote kontejneraša miruje(među njima i naš Zrin,nadajmo se ne zadugo)
10.4% of global fleet is idle
Saturday, 09 May 2009
cargo10.gifAfter AXS-Alphaliner reported a decrease in idled container ship capacity during the first half of April, the first dip in six months, experts are predicting a surge of overcapacity by the end of the year. According to AXS-Alphaliner, 485 vessels of 1.42 million TEU were idle at the end of March, representing 11.3% of the global fleet.
By April 13th, although the vessel count was 486, the idled capacity had dropped to 1.31 million TEU or 10.4% of the fleet.
BIFA says that the idled fleet will shrink in the coming months as recently suspended seasonal loops, and larger ships on other loops, are re-introduced. Shipping companies, K-Line, COSCO, OOCL, Hanjin and MOL, amongst others, are also anticipating a re-deployment of laid-up vessels as idle fleet capacity picks up.
That said, Alphaliner warns that the bleak economic outlook could see the idle fleet soaring up to more than two million TEU after the peak of the season.
Meanwhile, Drewy Shipping Consultants has expressed concerns carriers are doing little to cut capacity.
In its report "Capacity Management – Surviving the Container Crisis," Drewy emphasises the need for container lines to cancel more orders, scrap older ships and lay-up newer ships. Whilst carriers have so far cut capacity from 20% to 25%, this has achieved little in preventing depleted freight rates.
The problem extends beyond shipping, and into the ocean-, rail- and airfreight sectors, and last month FedEx announced plans to cut fourteen widebody aircraft from its fleet.
evo još loših vijesti: Vaš link
Hapag Lloyd naj veci Njemacki container brodar ostvario gubitak od 200.000.000,00 USD u prvom kvartalu.
Hapag Lloyd naj veci Njemacki container brodar ostvario gubitak od 200.000.000,00 USD u prvom kvartalu.
kolega utvrdili smo vec da konteinerasima ne cvjetaju ruze kao i to da je jdpl flota cca 30% konteinerasa,ako smo to utvrdili,cemu je svrha vracanje na to i kakve veze jdpl ima s hapag Lloyd-om,i ovim topicom..btw vani ima brodar pred stecajem cije su dinice skakale vise stotina %,npr dryes zar ne,ispravite me ako sam u krivu,korekcija BDI-a trenutacno,ok..ali prema makroekonomskim pokazateljima tendencija rasta BDI indexa i dalje stoji,ispravite me ako grijesim..
Naravno da smo utvrdili i zar nije interesantno to pratiti. Znaci treba kazati to je to i prica zavrsena do oporavka a onda napisati a sad je to i to. LL kojeg citam redovito provodi ankete. U broju od Petka Danaos chief executive John Coustas je izjavio da je naj gore za box brodove proslo. Stavili su njegovu izjavu na glasanje i 76 % glasaca se sa njim ne slaze. Kolege su navele da je Zrin stao. Pa zar nije interesantno pisati o aktualnom stanju u tom segmentu industrije.
Ako vi ne vidite poveznicu Hapaga sa JDPL ja cu vam je pokazati. Hapag je jedan od velikih kao sto su i MSC, CMA….a oni uzimaju u najam brodove od firmi kao sta je JDPL. Ako su oni u problemima onda su njihovi potencialni klijenti u jos vecim.
Nisam strucnjak za makroekonomske pokazatelje ali oni zasigurno nisu nesto zivo, pulsirajuce kao sta je BDI. Za njih je pretpostavljam potreban neki vremenski tok. Kako onda objasniti njihov uticaj na BDI koji je npr iznosio
12.02 2055
17.02 1846
23.02 2100
27.02. 1950
11.03. 2298
09.04 1463
08.05. 2194
i da li je ova brza fluktuacija uzrokovana makroekonomskim pokazateljima. Ako sam u krivu sta nebi bio prvi put molim vas ispravite. Ja sam ipak strojar a ne ekonomista.
Naravno da smo utvrdili i zar nije interesantno to pratiti. Znaci treba kazati to je to i prica zavrsena do oporavka a onda napisati a sad je to i to. LL kojeg citam redovito provodi ankete. U broju od Petka Danaos chief executive John Coustas je izjavio da je naj gore za box brodove proslo. Stavili su njegovu izjavu na glasanje i 76 % glasaca se sa njim ne slaze. Kolege su navele da je Zrin stao. Pa zar nije interesantno pisati o aktualnom stanju u tom segmentu industrije.
Ako vi ne vidite poveznicu Hapaga sa JDPL ja cu vam je pokazati. Hapag je jedan od velikih kao sto su i MSC, CMA….a oni uzimaju u najam brodove od firmi kao sta je JDPL. Ako su oni u problemima onda su njihovi potencialni klijenti u jos vecim.
Nisam strucnjak za makroekonomske pokazatelje ali oni zasigurno nisu nesto zivo, pulsirajuce kao sta je BDI. Za njih je pretpostavljam potreban neki vremenski tok. Kako onda objasniti njihov uticaj na BDI koji je npr iznosio
12.02 2055
17.02 1846
23.02 2100
27.02. 1950
11.03. 2298
09.04 1463
08.05. 2194
i da li je ova brza fluktuacija uzrokovana makroekonomskim pokazateljima. Ako sam u krivu sta nebi bio prvi put molim vas ispravite. Ja sam ipak strojar a ne ekonomista.
kad sam mislio na makroekonomiju mislio sam na povecanje industrijske proizvodnje u kini i potraznje za sirovinama,smanjenje robnih rezervi u SAD sto bi potenciralo pojacanje proizvodnje a samim tim i potraznje za sirovinama itd…sto mislite kako bi se to trebalo odraziti na brodare…uz to opce poznato da se dionicom kupuje buducnost a ne proslost 1Q je iza, za Hapag Lloyd je bio los, jdpl koliko sam upoznat i nije lose prosao..nije bitno kako je LL poslovao nego kako ce poslovati jer 1Q je iza nas……osim toga Hapag je konteineras kako ste ustvrdili a ponavljam jdpl je samo trecinom konteineras..po meni nije bitno kako je HAPAG poslovao ako su ugovori i obveze prema jdpl ispunjeni ako ih je i bilo..
kad sam mislio na makroekonomiju mislio sam na povecanje industrijske proizvodnje u kini i potraznje za sirovinama,smanjenje robnih rezervi u SAD sto bi potenciralo pojacanje proizvodnje a samim tim i potraznje za sirovinama itd…sto mislite kako bi se to trebalo odraziti na brodare…uz to opce poznato da se dionicom kupuje buducnost a ne proslost 1Q je iza, za Hapag Lloyd je bio los, jdpl koliko sam upoznat i nije lose prosao..nije bitno kako je LL poslovao nego kako ce poslovati jer 1Q je iza nas……osim toga Hapag je konteineras kako ste ustvrdili a ponavljam jdpl je samo trecinom konteineras..po meni nije bitno kako je HAPAG poslovao ako su ugovori i obveze prema jdpl ispunjeni ako ih je i bilo..
Ajde da se malo uputim u vode gdje ne plivam bas naj bolje. Kina. Zar nije kazano da ce Kina ostvariti rast BDP-a od 6% i to uglavnom na domacim projektima. Pogledajte samo knjige narudzbi kineskih skverova kojima se brodovi otkazuju leva-leva. Vjerujem da ce uskoro (kad zavrse brodove u gradnji) poceti zatvaranja. Koliko ce to smanjiti potrebe za celikom. Dalje Kineski izvoz zbog recesije u ostatku svijeta drasticno pada. Sta bi to trebalo znaciti? Gotovi proizvodi siroke potrosnje se naj cesce prevoze u containerima. Dok ne skoci standard nema shopinga. Dalje u Kinu se uvozi ruda i ugljen za vlastitu potrosnju sta znaci da pored containerasa stradavaju Handy-ji i Supre jer za njih nema dovoljno povratnih tereta a na bazi puni za Kinu i prazni natrag ne ostvaruju profit jer su mali.
Amerika. Slazem se da je dobro da padaju zalihe. A koliko ce jos pasti banaka? Otrovani plasmani jos izlaze na svjetlo dana. Pa zar to nije pokazao i nedavni test? E sad ja parafraziram. Kako ce se smanjenje zaliha odrazit na brodare? Ja bi rekao nista posebno na kraci period. Pritisak nove tonaze na marketu je jaci nego porast potraznje za brodskim prostorom. Novi brodovi zasigurno postizu i bolje rezultate ali stariji skidaju gace kako bi prezivili sta se naravno utice na visinu vozarina.
Kolega vezano za Hapag opet pogreska. 1Q je bio los a 2Q se ocekuje losiji. I to je surova realnost ili buducnost o kojoj pricate.
Na kraju JDPL. Kakve rezultate ocekujete u 2Q budu li oba containerasa vezana. Ostaje 5 bulkera od kojih je jedan ako je info tacan u godisnjem najmo na 9000 dnevno.
Kakvu buducnost kupujete kolega?