Očito brodari se odlučili na oporavak!
Baltic Exchange Dry Index 1682 UP 78
BCI Baltic Exchange Capesize Index 2209 UP 69
BPI Baltic Exchange Panamax Index 1555 UP 142
BSI Baltic Exchange Supramax Index 1241 UP 38
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 637 UP 12
JDPL je povećao cash poziciju sa 178 na nevjerojatnih 200 kuna po dionici samo u zadnjem kvartalu 2009. Uz istodobno smanjenje dugoročnih obveza. dakle za 110 kuna kupuje se 200 kuna samog novca. Ne zaboravimo da je pri cjeni od 110 kuna JDPL na cca jednoj četvrtini glavnice i to revalorizirano prema najnovijim(ultra niskim) cjenama brodovlja na tržištu brodova. IMHO, ovo je dionica koja fundamentalno, tehnički, a prema najnovijem KTA momentu, ima najviše prostora za rast na cijeloj burzi. A vi prodajte…
Poštovani kolega, Vaš post me se izrazito dojmio i evo poslušao sam Vas i kupio nešto dionica jadroplova danas [thumbsup]
U postu ste također napisali da kada kupim dionicu za 110 kuna kupujem 200 kuna samog novca, pa ako Vam ne bi bilo teško da mi (može na pm.) kažete gdije sada mogu zamijeniti dionice za 200 kn novaca po dionici , možda u Splitskoj banci ili moram ići na blagajnu Jadroplova u Split a možda mi hoće poslati i DHL-om?
Unaprijed Hvala!
a blagajnu Jadroplova u Splitu
traži gospodina Dušana
JDPL je povećao cash poziciju sa 178 na nevjerojatnih 200 kuna po dionici samo u zadnjem kvartalu 2009. Uz istodobno smanjenje dugoročnih obveza. dakle za 110 kuna kupuje se 200 kuna samog novca. Ne zaboravimo da je pri cjeni od 110 kuna JDPL na cca jednoj četvrtini glavnice i to revalorizirano prema najnovijim(ultra niskim) cjenama brodovlja na tržištu brodova. IMHO, ovo je dionica koja fundamentalno, tehnički, a prema najnovijem KTA momentu, ima najviše prostora za rast na cijeloj burzi. A vi prodajte…
Poštovani kolega, Vaš post me se izrazito dojmio i evo poslušao sam Vas i kupio nešto dionica jadroplova danas [thumbsup]
U postu ste također napisali da kada kupim dionicu za 110 kuna kupujem 200 kuna samog novca, pa ako Vam ne bi bilo teško da mi (može na pm.) kažete gdije sada mogu zamijeniti dionice za 200 kn novaca po dionici , možda u Splitskoj banci ili moram ići na blagajnu Jadroplova u Split a možda mi hoće poslati i DHL-om?
Unaprijed Hvala!
[/quote]
Evo sad mi je javio da ti odgovorim jer nemože. No ovako; nemožeš dobiti novac DHL-om moraš doći točno u podne u Nedjelju ispred kioska Tiska Ispred Vjesnikovog tornja u Zagrebu.
Tamo djele novac za ove koje su kupovali ovaj tjedan jadroplov.
Eto nadam se da ja ok!
Evo sad mi je javio da ti odgovorim jer nemože. No ovako; nemožeš dobiti novac DHL-om moraš doći točno u podne u Nedjelju ispred kioska Tiska Ispred Vjesnikovog tornja u Zagrebu.
Tamo djele novac za ove koje su kupovali ovaj tjedan jadroplov.
Eto nadam se da ja ok!
Joj fala kolega , uljepšali ste mi dan [thumbsup]
Još bi Vas lijepo zamolio, pošto Vi stanujete u jankomiru a ja u donjoj kustošiji, to je jako blizu, ako Vam ne bi bio problem, pošto sam star i teško se krećem, da Vi to obavite za mene, bude Vam moja Ljubica spekla gibanjicu [pray]
Unapred Hvala i Vama!
Evo sad mi je javio da ti odgovorim jer nemože. No ovako; nemožeš dobiti novac DHL-om moraš doći točno u podne u Nedjelju ispred kioska Tiska Ispred Vjesnikovog tornja u Zagrebu.
Tamo djele novac za ove koje su kupovali ovaj tjedan jadroplov.
Eto nadam se da ja ok!
Joj fala kolega , uljepšali ste mi dan [thumbsup]
Još bi Vas lijepo zamolio, pošto Vi stanujete u jankomiru a ja u donjoj kustošiji, to je jako blizu, ako Vam ne bi bio problem, pošto sam star i teško se krećem, da Vi to obavite za mene, bude Vam moja Ljubica spekla gibanjicu [pray]
Unapred Hvala i Vama!
[/quote]
Nema problema gospon JEFF!
Ma je, 800!!!
[/quote]
prvo treba pozatvarat gapove koji su ostali na 97-104 [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]
jesi ti vladov sljedbenik, a kad se pozatvaraju gaovi,da ne ide onda na 50kn možda?
@ivedome
ne brini,bitno je da BDI raste..petak je danas vjerojatno su decki odlucili na kapitalizaciju dobiti koja je ajmo reci solidna onima koji su ulazili pocetkom tjedna,u ponedjeljak ce ponovno u lov i to je tako,nije puno niti pala kada se uzme u obzir koliki je juce bio rast na njoj….
Joj fala kolega , uljepšali ste mi dan [thumbsup]
Još bi Vas lijepo zamolio, pošto Vi stanujete u jankomiru a ja u donjoj kustošiji, to je jako blizu, ako Vam ne bi bio problem, pošto sam star i teško se krećem, da Vi to obavite za mene, bude Vam moja Ljubica spekla gibanjicu [pray]
Unapred Hvala i Vama!
[/quote]
Nema problema gospon JEFF!
[/quote]
Zahvaljujem kolega, vi ste pravi čovijek kada ste spremni pomoći ovak stare i nemočne kak sam ja!
Neg Moja Ljuba i ja smo se porazgovarali i odlučili ,kak je bez veze da idete u dva puta pa da vam damo sve naše dionice po 150kn a v si, zato kaj ste tak dobar i brižan , kada zamijenite sa onim kaj bu došel na kiosk i donjel novce, slobodno zemite 50 kn po dionici nagrade [thumbsup]
Ljubica i ja idemo večeras tancati u Lampaše tam kod Jaske, pa se možemo tamo naći i napraviti posel i odmah si spijemo koju kupicu vinčeka ak ste za?
@ivedome
ne brini,bitno je da BDI raste..petak je danas vjerojatno su decki odlucili na kapitalizaciju dobiti koja je ajmo reci solidna onima koji su ulazili pocetkom tjedna,u ponedjeljak ce ponovno u lov i to je tako,nije puno niti pala kada se uzme u obzir koliki je juce bio rast na njoj….
Oa ivedome ti je 5 minuta u jednoj dionici, sad bi opet po 90 kuna.
a ovo kao nije druk,samo u kontra smijeru,bez ikakvog valjanog argumenta…velis past ce,samo tako ako ti to kazes,svaka cast dobar vam je to argument….
[/quote]
pun sam ko šipak JDPL-a tako da i meni je u interesu da ide gore što prije….kupovao sam ga i na 680 i na 720 i na 740 i na 400 i na 146kn…..prosjek je gdje je, ali je daleko od ovih cijena…zato i želim da ide gore, kao svi ovdje…al ne mogu vjerovat koliko ovdje ima onih koji iz totalnog neznanja samo ispale da ovo ide gore na xy cifru…to me fascinira
Srecom da sam uzeo JDPL na 99 kn,znam kad Techman pocne drukat za dole …to znaci kupi.
Kad sam vam ja rekao samo suprotno ???????????’
Dokle ce ic za gore ??????? Bo,al za sad ide.
Kolega da li ste se trenutno odhibernirali iz visemjesecne hibernacije ili ste prosirili stan kako bi unutra stale sve dionice koje ste kupili tjekom mog visemjesecnog "drukanja" na dolje. Evo jedan interesantan copy/paste za pijane milionere. I da ne bude zabune JDPL ima 30 % flote containerasa ili tzv Boxships. Kako nebi bilo previse stavit cu jedan naslov i jedan clanak.
Boxship rates has yet to hit rock bottom?
Box lines must cut fleet to survive
Failure to take the bold steps required to eliminate unwanted containerships will drive some lines out of business.
That is the verdict of Drewry Shipping Consultants in a report that urges ocean carriers to “act now” in order to survive the crisis which has seen freight rates plunge after a collapse of cargo volumes.
Box lines will have to lay up the biggest ships in their fleet and should be prepared to cancel newbuilding orders even if that means forfeiting downpayments.
“Operators who move fastest and are the most radical will be best placed for recovery in the long-term,” Drewry predicts.
Even so “we still expect some major operators to fail this year”, the firm warned after analysing how the industry has reacted to global recession.
The conclusion that not enough has been done to tackle the crash coincides with new trade data which confirms the downturn is worsening. European Liner Affairs Association statistics show that box volumes from Asia to Europe plunged in February to 576,700 teu, down 32% compared with liftings a year earlier. That followed a 17% year-on-year drop in January.
On the Atlantic, eastbound traffic shrank by 29% in February, with westbound volumes down 21%.
Trade statistics for March show that the port of Long Beach handled 18% fewer loaded inbound boxes, while total container traffic dropped by 25% last month. For Los Angeles, container numbers fell by 10% overall in March, with loaded import boxes down by 6%.
Lines have responded to the industry’s worst ever slump by cancelling or combining services and leaving tonnage idle.
However, Drewry has castigated carriers for “shirking painful decisions that are needed”. In particular, they have been reluctant to sideline their largest vessels.
“When we drill down, we have only identified 48 ships of 249,000 teu removed from the main east-west trades and laid-up,” said Drewry’s Neil Dekker. Many removed have been cascaded elsewhere.
“This suggests carriers are still reluctant to lay vessels up despite the desperate trading conditions and that other means of capacity management are more prevalent. So far, no carrier has been bold enough to mothball newbuilds of 10,000 teu or larger.”
Figures from Lloyd’s MIU show 406 ships representing almost 9% of the total have not moved in the last 19 days, of which the largest is the 9,572 teu Xin Beijing, while the 9,469 teu Cosco Ningbo is also stationary.
Altogether, six ships of 8,000 teu or more are idle, while another 20 of between 6,000 teu and 8,000 teu are inactive. The 10,061 teu Cosco Africa has been anchored off Shanghai since the end of March.
Published : April 17, 2009