Odgovor uprave na izazove iz clanka je kljuc za buducnost JDPL a samim tim i za dionicu.
Idle boxship tonnage set to soar
Pa nije baš da im cijela flota prevozi kontejnere,a prema tablici kretanja brodova Zrin je prilično zaposlen ovaj mjesec??
Malo sam ti relativizirao misao,skužaj [wink]
Ma naravno da nije cijela. SAMO 30 % su containerasi. Kazem kad istece aktualni charter.
Techman je opet otvorio temu privatizacije i insinuirao da bi to moglo ići po ovim cijenama. bar sam ja to tako shvatio. ja u privatizaciju u ovom trenutku ne vjerujem, ali kad bi je kojim slučajem i bilo vrlo malo mi je vjerojatno da bi to itko (vlada) mogao dati po ovim cijenama, pa čak niti po 250 koje bi tech hipotetski bio spreman dati. mada stoji ova techova da je kod nas sve moguće.
Tuna nemoj podcjenjivati Hrvatsku inventivnost kad je privatizacija u pitanju. Ja sam siguran da ima dosta Hrvatskih tajkuna koji bi podmetnuli ledja za Hrvatsku drzavu u koju se zaklinju a sve kako bi joj olaksali teret preuzevsi gubitasa. Naravno za to su patriotski spremni ponuditi nesto manje novaca od casha na racunu. Treba razumit. Ipak je gubitas teret.
hahahahahhahahaahahhahahah
03.04
MOSOR
Ship Name MOSOR
DWT 42,584
Built 2001
Flag CRT
Draft 10,9870
TCT 42,584 01 9-11/4 USD 9,000 DAILY VIA WC INDIA
stavili ispravku
06.04
MOSOR
Ship Name MOSOR
DWT 42,584
Built 2001
Flag CRT
Draft 10,9870
TCT 42,584 01 9-11/4 USD 8,000 DAILY (CORRECTION)
Lupat će se nemilice. Ok market je sad u @urcu ali jeli normalno da druge dionice gdje je još gora situacija rastu po 70-100 % u 15-ak dana a ovi zacementirani ni 5 % rasta. Meni je to dovoljan razlog uz sve prije navedene i napisane na ovom forumu.
I Evo jubilarna 1000 stranica pa pozdravljam sve volitelje i pratitelje ove dionice!
nitko ne komentira ove ‘skrivene’ pretovare na kotama 93-94 ? [tongue]
ipak to traje vec neko vrijeme i u konacnici nije totalno beznacajan iznos u pitanju… debela vecina dnevnog prometa odlazi na to…
@ Ivano 7
I ja je vidim kad stanu containerasi. Bio bi jako zadovoljan da se ugodno iznenadim.
@ Ivano 7
I ja je vidim kad stanu containerasi. Bio bi jako zadovoljan da se ugodno iznenadim.
Po meni to je jako blizu.A možda i puno bliže nego mislim.
@ Ivano 7
I ja je vidim kad stanu containerasi. Bio bi jako zadovoljan da se ugodno iznenadim.
Po meni to je jako blizu.A možda i puno bliže nego mislim.
[/quote]kolega, ne znam s kojim pravom te šora optimizam, malo treba trezvenije gledati na stvari vezane za jdpl
i ja sam zaglavio u njoj, a mogao sam uživati u oporavku građevinara…
postoje razlozi zašto ne rastemo, a moguće je da se nastavi i padati
budućnost od par godina mi ne izgleda blistavo-previše se nakotilo brodova, a smanjila se potražnja
i sad se postavlja pitanje zašto je ne prodam- jednostavno, zato što ima i pozitivnih stvari i što očekujem bar mali oporavak u skoro vrijeme, moguće je da griješim…
[bye]
I kad krene po meni će biti puno brže i više nego IGH sada, naravno u paketu sa ATPL . Međutim prije sam tipovao na ATPL sad je obrnuto JDPL ic maj fejvrit.Vaj. Bikoz d privatizejšn ic veri nir,end šipovi se po pravilu prvi oporavljaju.
Aha proradilo. Zadovoljstvo mi je biti prvi forumas koji je i sluzbeno otkrio identitet. Ima jos zainteresiranih. Sta nas bude vise rasti ce i vrijednost odnosno vjerodostojnost rasprava na forumu. Dobro mi dosli u drustvo [smiley]
Prvi baš nisi! Zakasnio si dvije godine! Ali ipak svaka ti čast!