JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


@Tech
kad si već povukao to pitanje prodaje … ajde onak hipotetski … kad bi imao novaca puuuno puuuno i kad bi ti netko ponudio da kupiš jadroplov, koju cijenu bi bio spreman platiti po dionici? evo, ne moraš ga čak niti uzeti da bi s njim brodario kroz krizu, nego čak možes danas kupiti, pa rasprodati svu imovinu u sljedećih par mjeseci i likvidirati firmu. koliko bi bio spreman dati po dionici?

Do 250 kuna. Ovdje sam uzeo vrijednost brodova i nekretnina bez casha na racunu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

I naravno bez dva suluda supramaxa. [cry]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

može. s obzirom da bi dobio i taj keš a morao isplatiti i neke pristojne otpremnine i riješiti te novogradnje (npr. platiti ih koliko treba pa prodati za manje) vjerojatno bi ti ostala i pristojna zarada.

jel se slažeš da kad bi se jadroplov sad i išao prodavati, da je vrlo malo vjerojatno da bi moglo ići ispod tih tvojih 250 kn? bar u ovim sadašnjim uvjetima. ipak bi to bilo malo preočito da se nekom poklanja firma.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch


Pozdrav ljudi. Samo da se pohvalim kako sam danas postao dionicar najboljeg brodara u Hrvatskoj. Izasao iz DLKV i IGH i kupio ovu po meni vrlo vrlo perspektivnu dionicu. U razdoblju smo gdje će likvidnost tvrtki odigrati presudnu ulogu i zato sam pobjegao iz DLKV. Inace mi je posao vezan uz analizu financijskih izvještaja i stvarno ne bih nikada kupio nesto sto je fundamentalno na staklenim nogama. Financijsko izvješće za JDPL daje totalnu pogresnu sliku o stvarnom stanju tvrtke. Ljudi, pogledajte malo bilancu društva a ne samo račun dobiti i gubitka i sve će Vam biti jasno. I jedna jako bitna stavka koju inače tvrtke vole napuhavati kako bi iskazale sto manju dobit – AMORTIZACIJA. Pozdrav svima.

E moj pajdo, ne znaš ti u šta si se uvalio
[huh]

Sada se navikni na to da kada se sve zeleni ko ledina tvoj je, i moj, JDPL crven ili u najboljem slučaju na nuli. Doživjeti ćeš čudesne trenutke, kao ja jutros recimo, da je jedino tvoja perjanica posebna, tj da se svojim divnim crvenilom ističe među ovom bezveznom zelenom bojom. JDPL-R-A će ti pružiti zaista nezaboravne trenutke nade da će napokon krenuti kao i sve drugo ali ne on ne kreće, on je tu di je njemu je lipo na 90ak kuna [bye]

To za amortizaciju stoji. J….š fudamente kada je market u banani a dionica izmasakrirana. Da šta je i mene do grla uvalilo u nju…
Svejedno, ne dam je nikome, doće i naših 5 minuta [cool]

Dokupio još!!!!!! [lol]

POŠTOVANI KOLEGA ===DELUX===VI STE JEDNA OBIČNA DRUMSKA- BRDSKO- PLANINSKA BUDALETINA


Pozdrav ljudi. Samo da se pohvalim kako sam danas postao dionicar najboljeg brodara u Hrvatskoj. Izasao iz DLKV i IGH i kupio ovu po meni vrlo vrlo perspektivnu dionicu. U razdoblju smo gdje će likvidnost tvrtki odigrati presudnu ulogu i zato sam pobjegao iz DLKV. Inace mi je posao vezan uz analizu financijskih izvještaja i stvarno ne bih nikada kupio nesto sto je fundamentalno na staklenim nogama. Financijsko izvješće za JDPL daje totalnu pogresnu sliku o stvarnom stanju tvrtke. Ljudi, pogledajte malo bilancu društva a ne samo račun dobiti i gubitka i sve će Vam biti jasno. I jedna jako bitna stavka koju inače tvrtke vole napuhavati kako bi iskazale sto manju dobit – AMORTIZACIJA. Pozdrav svima.

Oprosti, nisam primjetio da si zamijenio IGH i DLKV za JDPL pa si već upoznao sve čari JDPL-R-A. IGH i DLKV 5-10% a Jadroplov oko nule
[angry]

Navikni se [thumbsup]


može. s obzirom da bi dobio i taj keš a morao isplatiti i neke pristojne otpremnine i riješiti te novogradnje (npr. platiti ih koliko treba pa prodati za manje) vjerojatno bi ti ostala i pristojna zarada.

jel se slažeš da kad bi se jadroplov sad i išao prodavati, da je vrlo malo vjerojatno da bi moglo ići ispod tih tvojih 250 kn? bar u ovim sadašnjim uvjetima. ipak bi to bilo malo preočito da se nekom poklanja firma.


A kolega sta u banana country-ju znaci "ocito" i koju tezinu ima. [bye]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


J….š fudamente kada je market u banani a dionica izmasakrirana.

Slažem se.

The dry-bulk shipping sector has been battered in the last year as a drop in demand for the raw materials the industry hauls led to a crash in shipping rates. Oppenheimer & Co. analyst Scott Burk said the day rate for a shipping vessel was $180,000 a year ago, but is currently only at about $20,000.

The companies’ weaker balance sheets have placed many shippers in danger of violating debt covenants, and, like Excel, several have amended these facilities in recent months, including Eagle Bulk Shipping and Genco Shipping & Trading Ltd. (GNK).

The fact that Excel was able to renegotiate its facility provides further evidence that lenders don’t want to see shippers fail, analysts said.

"They have the power to put all these companies under and they haven’t," Burk said, adding that the banks probably don’t want all the ships they would acquire if these companies failed.

Analysts said the sector was also moving higher Thursday on news the China Purchasing Managers’ Index reached 52.4 in March, up from 49.0 in February. That marks the first time the reading was above 50 since September, a level that indicates manufacturing activity is expanding. A reading below 50 indicates contraction.

Burk said that since China is the biggest driver of the dry-bulk industry, any positive news about the Chinese economy is good news for the shipping sector.

Despite the positive developments, analysts stressed that nothing fundamental about the sector has changed, and the shippers still face serious challenges.

By Jennifer Hoyt, Dow Jones Newswires; 201-938-2474; jennifer.hoyt@dowjones.com

dulcolax - vidi mi ruku


Dokupio još!!!!!! [lol]

A koga to interesira??? [tongue]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Odgovor uprave na izazove iz clanka je kljuc za buducnost JDPL a samim tim i za dionicu.

Idle boxship tonnage set to soar
Petak 3 travanj 2009

UNEMPLOYED containership tonnage is poised to soar in the coming months as lines return surplus chartered vessels to their owners.

Industry experts predict that the current amount of idle capacity could soon be dwarfed by a new wave of ships that operators will offhire this year as they continue to downsize their fleets.

Around 1.4m teu or 11% of containership capacity is currently thought to be inactive, but London broker Howe Robinson said that amount could easily double if demand remains at today’s depressed levels.

While some of those ships will be re-hired at bargain-basement rates, others will be left to anchor with no hope of finding employment.

“Ships are parked everywhere,” Mr Widdows said last week.

“That is becoming a larger problem for shipowners as they will be getting a lot of ships back.”

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Odgovor uprave na izazove iz clanka je kljuc za buducnost JDPL a samim tim i za dionicu.

Idle boxship tonnage set to soar

Pa nije baš da im cijela flota prevozi kontejnere,a prema tablici kretanja brodova Zrin je prilično zaposlen ovaj mjesec??
Malo sam ti relativizirao misao,skužaj [wink]

dulcolax - vidi mi ruku



J….š fudamente kada je market u banani a dionica izmasakrirana.

Slažem se.


Sta je drukeri. Tili bi jeftin ulaz i zato drukate na doli. Mogu vam samo poruciti HA HA HA. Nece ici. Market je izvrstan ma kako se vi trudili to zamaskirati. Prave znalce ne mozete prevariti. Cekajte kad krene. Zalit ce te sta niste kupili. A bit ce Vam kasno. HA HA HA. Vezite se poljecemo.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close