"Ako isključimo trošak gubitka zbog umanjenja (temeljem vrijednosnog usklađenja brodova s tržišnom vrijednosti), ostvarena dobit iznosi 168.885 tisuća kuna (odnosno 32,8 milijuna USD)"
Ako isključimo trošak gubitka zbog umanjenja… . . . svjetska kreditna kriza nebi nikad niti nastala.
Puno ljepše izgleda kada Jadroplov ( u državnom vlasništvu ) kao gubitaš dobija državne subvencije za kupovinu novih brodova, nego kada se subvencije daju profitabilnoj firmi. Jadroplov sa skoro 200 kn na računu vrijedi najmanje toliko. Neka prodaju brodove u staro željezo i plate kredite, a nama isplate keš. Moje mišljenje je da je ovaj gubitak samo način da se odbrani od isplate dividende.
Država je gladna novca i dobro bi joj došao svaki dinar, a Jadroplov kao gubitaš nema smisla da isplati dividendu.
Puno ljepše izgleda kada Jadroplov ( u državnom vlasništvu ) kao gubitaš dobija državne subvencije za kupovinu novih brodova, nego kada se subvencije daju profitabilnoj firmi. Jadroplov sa skoro 200 kn na računu vrijedi najmanje toliko. Neka prodaju brodove u staro željezo i plate kredite, a nama isplate keš. Moje mišljenje je da je ovaj gubitak samo način da se odbrani od isplate dividende.
Država je gladna novca i dobro bi joj došao svaki dinar, a Jadroplov kao gubitaš nema smisla da isplati dividendu.
Kolega, u kojem vremenu vi živite ?
To o čemu vi pišete, to vam je aorist.(prošlo vrijeme)
Okrenite se budućnosti, bez suvišnih iluzija.
Puno ljepše izgleda kada Jadroplov ( u državnom vlasništvu ) kao gubitaš dobija državne subvencije za kupovinu novih brodova, nego kada se subvencije daju profitabilnoj firmi. Jadroplov sa skoro 200 kn na računu vrijedi najmanje toliko. Neka prodaju brodove u staro željezo i plate kredite, a nama isplate keš. Moje mišljenje je da je ovaj gubitak samo način da se odbrani od isplate dividende.
Država je gladna novca i dobro bi joj došao svaki dinar, a Jadroplov kao gubitaš nema smisla da isplati dividendu.
Kolega, u kojem vremenu vi živite ?
To o čemu vi pišete, to vam je aorist.(prošlo vrijeme)
Okrenite se budućnosti, bez suvišnih iluzija.
[/quote]
Molim malo pojašnjenja što je pjesnik htio reći.
@maxmini
Nije vrime za prodaju brodova,a ne znam na koje ste dinare mislili. Ako ste mislili na kuvajtske, mislim da njih nema na računu JDPL, a onih jugo…..mislim da njih više nema. [lol] [lol]
Oprostite, ali morao sam se malo našaliti.
Prošle godine zbog porasta vozarina porasla je i vrijednost brodova. Jadroplov je u skladu se MSFI učinio revalorizaciju brodova i na temelju toga povećao kapital za cca 1B kuna. Mnogi su se tada čudom čudili "zbog čega ovo nije prošlo kroz RDG jer da bi onda dobit bila puno veća". Bio je to i dobar razlog za druk na temelju niskog odnosa P/BV (kolega Blueman se toga sigurno dobro sjeća [wink]). Al’, jebi ga, povećanje amortizacijske osnovice povećava i samu amortizaciju. Zbog toga je ona ove godine bila toliko visoka (nemo’š imat i ovce i novce).
S druge strane, ove godine pale su vozarine pa je time pala i vrijednost brodova. Ovi u Jadroplovu nisu gubili niti trenutka pa su odmah napravili novu procjenu vrijednosti brodovlja, ali ovaj puta na niže. Zbog toga su umanjili kapital za milijardu kuna. Sada odnos P/BV više i nije toliko privlačan.[wink]
Ovo nam, međutim, ukazuje na dvije stvari:
1. Pokazuje nam do kakvih apsurda se može doći striktnim poštivanjem MSFI;
2. Da dioničari Jadroplova pojma nemaju što su kupili i kako im firma radi.
[lol] [lol] [lol] [lol]
na Jadroplovu nikada niti kune nisam zaradio, klonim je se ko vrag tamjana, a sad nakon ovih peripetija postaje gore nego kladionice Žderić
@maxmini
Nije vrime za prodaju brodova,a ne znam na koje ste dinare mislili. Ako ste mislili na kuvajtske, mislim da njih nema na računu JDPL, a onih jugo…..mislim da njih više nema. [lol] [lol]
Oprostite, ali morao sam se malo našaliti.
Kolega, i ja sam se šalio sa prijedlogom da se prodaju brodovi i dioničarima isplati cash, a ne dinari.
Unatoč ovakvom zapetljanom izvješću ostaje bitna činjenica da firma ima brdo gotovine i flotu brodova koji rade i koji nećete vjerovati još uvijek donose kakvu takvu dobit.
Sada odnos P/BV više i nije toliko privlačan.
P/Bv 0,24. mogu biti odbojne neke druge stvari, ali ne vidim što je tu odbojno.
P/Bv 0,24. mogu biti odbojne neke druge stvari, ali ne vidim što je tu odbojno.
[/quote]
Nisam rekao da je odbojno. Rekao sam da nije tako privlačno kao do sada jer do sada je bio 0,09. A smanjenje kapitala za cca 66% nikako ne može biti privlačno za dioničare. Ili se možda varam?
P/Bv 0,24. mogu biti odbojne neke druge stvari, ali ne vidim što je tu odbojno.
[/quote]
Nisam rekao da je odbojno. Rekao sam da nije tako privlačno kao do sada jer do sada je bio 0,09. A smanjenje kapitala za cca 66% nikako ne može biti privlačno za dioničare. Ili se možda varam?
[/quote]
Ma daj čovječe, tko je pametan se ikad držao BVPS od JDPL-a od trenutka kad su vozarine pale, a i prije. Uostalom sad su na 0,24 tj. 385 kuna od čega je preko 50% samo cash. Znači srezali su si vrijednost imovine junački. Izvješće je dobro. P/EBITDA najniži od svih brodara ako se ne varam.
čudno da nitko ne komentira da su u zadnjem kvartalu generirali realnu zaradu (novu vrijednost) za razliku od ATPL koja je na nuli. JDPL je oduvijek imao bolji operativni EBITDA i EBITDA maržu čak i od ATPL. Toliko o nesposobnosti uprave. JDPL i dalje _zarađuje_novac i rješava obveze bez nagrizanja u supstancu. Cash se troši za novogradnje a ne zbog gubitka u poslovanju. Ovo ja najbolje izvješće na ZSE. aj bok.