TROGIR
Ship Name TROGIR
DWT 44382
Built 2001-03
Flag CRT
Draft 11,50
44,382 BLT 01 MISS RVR/UK-IRELAND 25/3-5/4.2009 USD 18,500 DAILY INT AGRICULTURAL PRODUCTS
nije loše…
Prodaja ( posebno ona prvih 30 kom.) danas govori sama za sebe. Do pozitivne blokade ima jako malo dionica ( naloga ) da čekanje na bidu je za malo hrabrije.
Ako netko zaista želi kupovati dionicu koja se u ovom trenutku trži oko 6-7 puta manje od neke nazovimo je poštene cijene, morati će polako podizati ponudu prema gore, jer tko zna što nosi sutra i kakve će cijene biti sutra na početku trgovanja ( op.a Ameri se trenutn opasno zelene cca + 1.5 % )
Sutra nosi loše. Kao trenutno naj veci problem vidim trenutak izlaska containerasa iz TC. Trenutno je 10 % svjetske flote containerasa (nesto manje od 500 brodova) vezano ili pluta. Danas je i veliki ZIM objavio da je vezao 10 containerasa od 4000 jedinica.
ovdje idućih 5 godina ne nosi ništa dobro,dok ne dođu neki novi majmuni i ne zahaklaju se na ovu prvoklasnu dioncu(kao što sam se i ja nekoć zahaklao) .šuga smrdljiva. ali čekat ću do kad treba.ionako viš enije bed zgubit ovo što je ostalo
Ne trebate biti baš toliko pesimistični, jedino ako nemate vrlo visok ulaz u JDPL.
" Defanzivni " investitori smatraju da je svaka cijena ( ulaz ) ispod 500 kn OK za ovu dionicu.
ovdje idućih 5 godina ne nosi ništa dobro,dok ne dođu neki novi majmuni i ne zahaklaju se na ovu prvoklasnu dioncu(kao što sam se i ja nekoć zahaklao) .šuga smrdljiva. ali čekat ću do kad treba.ionako viš enije bed zgubit ovo što je ostalo
Joj drugar nemoj da se sekiraš doći če i tvoje vrijeme.Al šuga smrdljiva svaka ti dala [lol]
Ne trebate biti baš toliko pesimistični, jedino ako nemate vrlo visok ulaz u JDPL.
" Defanzivni " investitori smatraju da je svaka cijena ( ulaz ) ispod 500 kn OK za ovu dionicu.
Kolega znate li kojeg Defanzivnog. Ja sam likvidan pa da kupimo odredenu kolicinu dionica i zavalimo ih po 500 Defanzivnim investitorima. Profit ne djelimo bratski vec fifty:fifty [lol]
Spominje se zakljucak Trogira od 18500 USD/day. Nisam znao da mu je istekao TC i da je na spotu. Lose. Sam zakljucak nije los ali je kratak i pitanje je koliko ima navigacije u ballastu do ukrcaja i nakon iskrcaja do iduceg tereta.
Bez brige, Defanzivni kupuju po ovim cijenama ( kao i na 120, 140, 160).
Naravno da isti moraju pomalo kupovati jer svaka malo veća kupnja ovu dionicu može doslovno katapultirati.
Nije da oni ne žele kupovati još jeftinije, ali kao što sam napisao na ATPL, ovdje ima manje mnogo manje dioničara, posebno onih kolebljivih, a mnogo više onih što znaju kakvu dionicu imaju u rukama ( među te ubrajam i VLADU RH ) koji je sigurno neće prodavati po ovim cijenama.
Mnogi znaju da nije potrebna velika hrabrost za kupiti nešto ovakvo podcijenjeno, ali isto tako mnogi znaju da će sigurno biti problem " uhvatiti " ovu dionicu kada POLETI prema gore, jer na nikakvim prometima ona može doslovno poletjeti.
Taj trenutak naglog porasta cijene ove dionice će sigurno doći, samo ostaje pitanje tko će u tim trenucima biti u dionicama, a tko će gledati taj rast sa strane s novcima na računu i neuspješno se pokušati ukrcati u taj brzi vlak.
Posebna je priča tko će imati živaca, sreće ( da nema velikih životnih problema pa da mora prodavati ) , mudrosti, hrabrosti i dočekati te visine ( 500 kn ), a tko će se zadovoljiti s
+ 20 -30 % i biti sretan s tom zaradom.
Pozdrav,
" Defanzivni " investitori smatraju da je svaka cijena ( ulaz ) ispod 500 kn OK za ovu dionicu.
Ajme, ne mogu vjerovati da je netko u stanju tako nešto napisati… [lol]
Defanzivni investitori kupuju HT. To je po svim karakteristikama defanzivna dionica. A JDPL je pušiona kao i 99% naših dionica sa buy&hold taktikom u zadnjih godinu-dvije.
mali shoping
CIJENA KOLIČINA VRIJEME
92,89 1 13:30:03
91,01 250 12:37:48
91,01 250 12:37:48
91,01 250 12:37:48
91,01 250 12:37:48
91,01 250 12:37:48
91,01 250 12:37:48
91,01 250 12:37:48
91,01 250 12:37:48
91,01 250 12:37:48
91,01 250 12:37:48
Izdvojio bih ovaj članak, kad ga nitko drugi nije postao:
Hrvatski brodari trenutačno se uspijevaju oduprijeti svjetskoj gospodarskoj krizi, planiraju nabavku 31 broda od kojih 12 u Hrvatskoj, a 19 u Kini, Koreji i Japanu, a vrijednost tih brodova je milijardu i 100 miljuna eura, izjavio je državni tajnik za more Branko Bačić nakon sjednice Skupštine Udruge hrvatskih poslodavaca-brodara u međunarodnoj plovidbi – Mare Nostrum, održane u Splitu, na kojoj se raspravljalo o stanju na svjetskom pomorskom tržištu.
Bačić je izvijestio kako se radi o ugovorenoj novogradnji 31 broda te da je su za većinu njih već uplaćeni značajni iznosi i do 50 posto ukupne vrijednosti te bi oni trebali biti izgrađeni bez poteškoća.
Predsjednik Skupštine Mare Nostrum Stjepan Papić je kazao kako hrvatsko brodarstvo nije zahvaćena virusom krize svjetske brodarske industrije u kojoj, po njegovim riječima, učestalo bankrotiraju i neki od svjetskih brodara te se zbog krize diljem svijeta prolongiraju rokovi za izgradnju već ugovorenih brodova. ‘Kriza je svom žestinom udarila brodare u svijetu u zadnjoj četvrtini 2008. godine, ali hrvatski brodari nastavljaju graditi brodove’, kazao je Papić.
Državni tajnik za more Branko Bačić je istaknuo kako je kriza uznapredovala i u prvom tromjesečju 2009. godine. ‘U prva tri mjeseca 2009. godine u svijetu je ugovorena izgradnja samo 25 brodova, a od toga četiri u Hrvatskoj, što znači da je trenutačno čak 15 posto svjetske novogradnje brodova u Hrvatskoj’, rekao je Bačić.
Ocijenio je uspješnim pomorstvo u Hrvatskoj u posljednjih pet godina rekavši kako je u tom razdoblju flota u Hrvatskoj povećana za 720 tisuća tona nosivosti, a prosječna starost brodova smanjena je sa 16,7 na 11,7 godina.
Bačić je također izvijestio kako je na Skupštini Mare Nostruma zaključeno da hrvatski brodari preuzmu obvezu plaćanja poreza na dohodak za svoje pomorce.
Prema najnovijim podacima u Hrvatskoj je prijavljeno 12.000 pomoraca koji su angažirani u međunarodnoj plovidbi, od čega će ih oko 30 posto biti porezni obveznici, a preostalih 70 posto će biti oslobođeno plaćanja poreza na dohodak, kazao je Bačić.
Pri tomu je na konferenciji za novinare objašnjeno kako će plaćanja poreznih obveza biti oslobođeni oni pomorci u međunarodnoj plovidbi koji imaju mjesečna primanja manja od 20.000 kuna te pomorci koji godišnje diljem svijeta plove dulje od pola godine, odnosno duže od 183 dana. Pri tomu je rečeno da i mnoge druge pomorske zemlje oslobađaju poreza na dohodak pomorce koji godišnje izvan domovine plove dulje od 183 dana.