JDPL (Jadroplov d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska JDPL (Jadroplov d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Graf …

.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Pitam se pitam:

Jel se zna što se dogadja s dva broda koja su naručena. Da li će se plačati ugovorena cijena od 5x milje USD ili se pregovara o nižoj cijeni brodova?

Dali bi otkazivanje ugovora nosilo nekakve penale za naručioca i o kojim brojevima pričamo?

Puno stranih vjetnamskih i kineskih brodogradilišta danas izrađuju brodove po mnogo nižim cjenama, a da ne govorim o brojnim otkazivanjima ugovora. Dali bi se isplatilo otkazati Brodosplitu i preuzeti nešto što je već poluzavršeno po puno nižoj cijeni?

Zna se da brodski prijevoz ciklički raste i pada. Dali je ovaj ciklus visokih vozarina završio, ili se očekuje ponovni kakav takav rast? Kolika će u prosjeku biti stara flota do slijedećeg ciklusa rasta ako takav dodje za x godina?

Brodovi se grade dvije godine i ne plaćaju avansno tako da ti ova logika "sa zelene tržnice" ne funkcionira.

Dio se plaća avansno.
A iako su i brodogradilište i JDPL (još) "državni" nije svejedno košta li jedan supramax 55 ili 20 mil USD.


Brodovi se grade dvije godine i ne plaćaju avansno tako da ti ova logika "sa zelene tržnice" ne funkcionira.

Veći dio se plaća avansno.

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.


Dio se plaća avansno.
A iako su i brodogradilište i JDPL (još) "državni" nije svejedno košta li jedan supramax 55 ili 20 mil USD.

Mene zanima nešto, ako se kogod razumije u same brodove i brodogradnju.
Je, JDPL je u škveru naručio supramaxe, i masno će ih platiti, znade se i zašto. Ali zašto škver radi brodove za šveđane, Ciprane, Francuze, znaju li i oni za jeftinije u Vijetnamu, Koreji, Kini, je li. Ima li možda šanse da su splitski brodovi kvalitetniji, pa zato i skuplji. Unaprijed hvala na asevima i odgovoru
[cool]

Mene ne zanimaju brodovi, vijetnam koreja i sl. ..zdarije. Mene zanima samo zašto je ova dionica postala takav čemer i jad

Hell is Empty and all the Devils are Here

Što mislite odnosi li se ovo na već ugovorene poslove?

Na temelju programa gradnje brodova, što ga je danas utvrdila Vlada, država će do 2011. gradnju brodova za hrvatske brodare poticati s ukupno 240 milijuna kuna, a cilj programa je obnova flote hrvatskih brodara, odnosno veća sigurnost plovidbe i veći stupanj zaštite mora i okoliša.

Program obuhvaća gradnju devet brodova s dvostrukom oplatom za prijevoz nafte, naftnih derivata, ulja i sl. te dva broda za rasute terete, čija je ukupna vrijednost gotovo 559 milijuna američkih dolara.

Ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta pritom je istaknuo da će se državnim potporama iz državnih proračuna do 2011. pokriti do najviše 30 posto opravdanih troškova dodatnog ulaganja brodara u izgradnju brodova, odnosno ukupno oko 240 milijuna kuna po današnjem tečaju dolara.

Uz to, uvjeti za dodjelu potpora bit će i da su novoizgrađeni brodovi upisani u hrvatski Upisnik brodova te da posadu čine hrvatski pomorci, kao i uključivanje domaćih proizvođača. S tim je uvjetima suglasna i Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, a i usklađeni su s regulativom EU.

Osim što će to ubrzati proces zamjene starih novim, suvremenijim brodovima, ovaj će program, istaknuo je Kalmeta, "poboljšati položaj hrvatske zastave na Pariškom memorandumu".



Dio se plaća avansno.
A iako su i brodogradilište i JDPL (još) "državni" nije svejedno košta li jedan supramax 55 ili 20 mil USD.

Mene zanima nešto, ako se kogod razumije u same brodove i brodogradnju.
Je, JDPL je u škveru naručio supramaxe, i masno će ih platiti, znade se i zašto. Ali zašto škver radi brodove za šveđane, Ciprane, Francuze, znaju li i oni za jeftinije u Vijetnamu, Koreji, Kini, je li. Ima li možda šanse da su splitski brodovi kvalitetniji, pa zato i skuplji. Unaprijed hvala na asevima i odgovoru
[cool]
[/quote]

koliko ja znam, naša su brodogradilišta puno kvalitetnija nego recimo u koreji….što donosi do toga (normalno) da su skuplji i brodovi u hrvatskoj (osim što koreanska brodogradilišta imaju i jaku novčanu potporu države pa mogu ići i ispod vlastitih troškova izgradnje brodova, što ih čini nelojalnim konkurentima na globalnom tržištu)…

DOKUP!


Mene ne zanimaju brodovi, vijetnam koreja i sl. ..zdarije. Mene zanima samo zašto je ova dionica postala takav čemer i jad

zato jer se narušila Kostolanyjeva tehnička analiza izlaskom HPB-a.

I'LL BE BACK

Da si dobio 1.000kn za svako spominjanje Kostolany-a zadnjih par tjedana onda ne bi trebao trgovati sljedećih par godina [thumbsup]

New Report

Close