http://www.lloydslist.com/ll/news/viewArticle.htm?articleId=20017608534&src=rss
Dry Bulk Bankruptcies to date:
* Industrial Carriers Inc
* Parkroad
* Britannia Bulk
* Atlas Shipping
* Armada (protection order)
ohoho, došo nam je gosin Techman… što će reć?
Ponavljam svi mali dioničari ( neovisno jedan od drugog ) iz udruge malih dioničara, tvrde da ova dionica vrijedni najmanje KN 1000,00 po dionici.
Svi mali dioničari iz udruge malih dioničara su u krivu. JDPL trenutno vrijedi 145,80kn po dionici. [lol]
Što ne znači da jednog dana neće vrijediti više. Ali ako će teoretski za 5-10 godina vrijediti 1.000kn to nije isto kao i da sada vrijedi toliko.
“Moram reći da su svi naši brodovi u punom pogonu. Nije bio ni jedan dan da su bili bez posla, kaže nam čelni čovjek splitskog brodara, koji zapošljava oko 300 pomoraca.
Nadamo se da bi se nakon kineske Nove godine moglo zahuktati tamošnje gospodarstvo i time povećati vozarine na tržištu pojašnjava direktor Papić. Pitamo direktora što je s dugoočekivanom privatizacijom “Jadroplova”.
– Čujte, ova kriza definitivno nije vrijeme za prodaju i privatizaciju “Jadroplova”. Valja uploviti u mirnije vode pa ćemo o tome razmišljati, zaključio je Papić. ”
kom se ne žuri bit će bogat.
kom se žuri prodat će velikim bijelim psinama [bye]
To vrijedi i za brojne druge firme na ZSE…
Da nisu ljudi u tolikim minusima od prošle godine onda im ne bi bio problem čekati koju godinu.
Ja i dalje mislim da su što se poslovanja tiče JDPL, ATPL i TNPL u prednosti pred ostalim firmama sa ZSE koje kruh moraju privređivati u Hrvatskoj jer nisam baš siguran da će nam gospodarstvo cvjetati ove godine.
Mislim da je decoupling brodara i crobexa neizbježan samo ne znam koliko ćemo ga morati čekati. Vjerojatno još bar 6-9 mjeseci.
Quote Maritime Danmark
Maersk Line has a surplus of 30% vessels… more lay ups and of course as charter parties expires no extensions. They offer transport free only port charges and fuel surcharge now as their competitors are doing this…
Unquote
Quote Maritime Danmark
Maersk Line has a surplus of 30% vessels… more lay ups and of course as charter parties expires no extensions. They offer transport free only port charges and fuel surcharge now as their competitors are doing this…
Unquote
Techman, daj nam nešto što ne znamo. Neki novi moment, nešto što utječe na tečajeve na burzi. [thumbsup]
Quote Maritime Danmark
Maersk Line has a surplus of 30% vessels… more lay ups and of course as charter parties expires no extensions. They offer transport free only port charges and fuel surcharge now as their competitors are doing this…
Unquote
Techman, daj nam nešto što ne znamo. Neki novi moment, nešto što utječe na tečajeve na burzi. [thumbsup]
[/quote]
Gospodine Techman nisam dugo već od Vas primio privatnu poruku u kojoj mi govorite da su dry bulkeri sr… i da bježim iz njih. Da li ste me maknuli iz nekog razloga s Vaše prema-dolje-druk liste. Srdačan pozdrav!
Gospodine Techman nisam dugo već od Vas primio privatnu poruku u kojoj mi govorite da su dry bulkeri sr… i da bježim iz njih. Da li ste me maknuli iz nekog razloga s Vaše prema-dolje-druk liste. Srdačan pozdrav!
Tech, a da napišeš koju svoju? Pa ne moraš se sramiti. npr, onu tvoju poznatu da uprava JDPL ništa ne valja [lol]