http://www.lloydslist.com/ll/news/viewArticle.htm?articleId=20017608534&src=rss
Dry Bulk Bankruptcies to date:
* Industrial Carriers Inc
* Parkroad
* Britannia Bulk
* Atlas Shipping
* Armada (protection order)
Kolega Techman, lijepo je opet vidjeti vas post. Inace, pitao sam se u zadnje vrijeme kako bi to izgledalo ako bi neki brodari (u drybulk sektoru) pocali odlaziti u stecaj. Sto bi to znacilo? Njihova imovina (prvenstveno brodovi) bi se prodavala, zar ne? Time bi cijena brodova padala, a pitanje je tko bi kupio veci broj brodova na kojima samo moze raditi gubitke (barem za sada). Ako su brodari koji jos prezivljavaju ipak barem donekle zaduzeni, moraju gledati da "izdrze" dok se vozarine ne oporave, a to im je, pri ovakvim vozarinama, lakse s manjim brojem brodova (sve dok bi s novim brodovima radili gubitke). Zanimljivo bi bilo ako bi broj stecajeva i brodova na trzistu bio znacajan, pa onda te brodove nitko ne bi mogao pokupovati. Kako bi se to rjesavalo, tj. kako se rjesavalo u proslosti ako je bilo takvih situacija? Brodovi (mozda malo stariji) idu u rezaliste i/ili banke ih drze (one mozda malo novije) dok se situacija ne popravi i/ili?
Pozdrav!
PS Imam JDPL…
Somethings’ up [proud]
Nema panične rasprodaje, uostalom, sada bi se trebalo kupovati zar ne?
Dovraga trebao nam je taj pozitivo bdi da probijemo 150. Peh, idemo dalje. Istina panike nema, to možemo pripisati futuresima i premarketu u Usa.
Misko i Rocky drže po par tisuća komada na kupnji i na prodaji, i to je to, ne ide ovo nikamo iz raspona 138-149
Misko i Rocky drže po par tisuća komada na kupnji i na prodaji, i to je to, ne ide ovo nikamo iz raspona 138-149
Pa i ja bi da radim u brokerskoj kući pa da imam municije postavljati K/P.
Finesa je zakon.
Misko i Rocky drže po par tisuća komada na kupnji i na prodaji, i to je to, ne ide ovo nikamo iz raspona 138-149
Par tisuća komada… kamo sreće da je tako ali nažalost sam vrlo daleko od toga… [lol]
Uostalom da imam takve količine onda ne bih hvalio Finesu zato što nema minimalnu naknadu.
JDPL – odnos novac/dug 1,2
Odnos 1:1 ili više znači da kompanija može platiti sve svoje dugove unutar godine dana.
Misko i Rocky drže po par tisuća komada na kupnji i na prodaji, i to je to, ne ide ovo nikamo iz raspona 138-149
Pa i ja bi da radim u brokerskoj kući pa da imam municije postavljati K/P.
Finesa je zakon.
[/quote]
Ma kojih par tisuća komada? Možda kad se tržište suhih stabilizira, a dotad ne više od 300 komada za trejdanje.
Nego Rocky, jel to za tebe Valentine kaže da radiš u Finesi?
Pozdrav svim kolegama
Zašto se paničari.Istina je da kriza nemilice pogađa bulk carriere,ali analitika vam je sve.Kako li samo "buknula" naglo ova kriza, koja ustvari predstavlja rat s jedne strane: Amerike i Kine a s druge strane Rusija odnosno Putin.Rusi su naime svoju ekonomsku snagu i razvoj planirali cijeni nafte od USD 80 po barelu, aznamo koliko je niska već neko vrijeme.Idemo dalje, plin, Ukrajina je "igrač" Amerike, dakle Rusi opet ne zaradjuju za ovaj njima važan energent.Dakle trebalo je malo "prizemljiti" gosp.Putina.A Kina kao igrać Amerike uporno okljeva sa narudžbama za godišnji prijevoz ruda za svoje potrebe, a dijelom iz zbog banaka koje su samo kolateralna žrtva "ratova", naime ostaju samo veliki "igrači".
Što se ove dionice tiče ,u istu nemalo ne sumnjam.doći će prodaja, uostalom ne bi gosp.Papić stalno povečavao svoj portfelj ove dionice .Ako budem imao višak novca i dalje ću je kupovati, posebno kad je ovako niska.Ponavljam svi mali dioničari ( neovisno jedan od drugog ) iz udruge malih dioničara, tvrde da ova dionica vrijedni najmanje KN 1000,00 po dionici.
Dakle nitko ne zna kraj ove krize,može ona i vrlo brzo završiti,a prodaja firme će ionako doći sama po sebi, čim držvai ponestane novaca.Naime sada idu hoteli …!!
Želim Vam svima ugodan vikend [smiley]