što imaju više keša od HT-a?
[/quote]
Relativna zaduženost i kod HT i JDPL oko 16%.Najmanja od svih dionica crobexa.
Međutim P/BV kod JDPL o,18.Vjerovatno najmanji u EVROPI.
Dobit u zadnjem kvartalu JDPL 24 kn,a HT će toliko imati za cijelu godinu.
Bitno je da na ovim razinama potencijalni rast HT u slijedečih nekoliko godina 100%.
A JDPL sa rastom vozarina i tri četiri puta.
A eventualno preuzimanje i prodaja od države minimalni rast 100% u slijedečih šest sedam mjeseci.
Ne prepucavam se ,niti želim biti pametan već iznosim činjenice.
U pravu si samo što sa privatizacijom nećemo čekati više od 3 mjeseca, a koliko čujem prodaja bi mogla ići po nominali.
U pravu si samo što sa privatizacijom nećemo čekati više od 3 mjeseca, a koliko čujem prodaja bi mogla ići po nominali.
Zaboravan možda jesi , ali ne zaboraviš tu i tamo baciti pokoju bombu……
U pravu si samo što sa privatizacijom nećemo čekati više od 3 mjeseca, a koliko čujem prodaja bi mogla ići po nominali.
Zaboravan možda jesi , ali ne zaboraviš tu i tamo baciti pokoju bombu……
[/quote]
Da li ova bomba bi mogla biti prava.Jer i nakon korekcije vrijednosti imovine imovine s obzirom na
pad vrijednosti brodova ,ali i rast US$ BV je preko 700 KN po dionici.Kupnja po nominali,iako bi to
mogla biti minimalna početna cijena bi za kupca bila dobar posao.
Da uglavnom prije prodaje ikakve kompanije država i menadžeri pročitaju forum vide da se na forumu razmšlja o privatizaciji i prodaji,super kažu oni gle i rok su postavili, super…pa vidiš mogli bi….vidi i cijenu su postavili, ma super ne treba se zamarati sve već rješeno ne trebamo uopće razmišljati.
Vlada-Papiću:
Nego aj ti KOPI PEJSTAJ ono s foruma i napravi natječaj!
pozdrav!
što imaju više keša od HT-a?
[/quote]
Relativna zaduženost i kod HT i JDPL oko 16%.Najmanja od svih dionica crobexa.
Međutim P/BV kod JDPL o,18.Vjerovatno najmanji u EVROPI.
Dobit u zadnjem kvartalu JDPL 24 kn,a HT će toliko imati za cijelu godinu.
Bitno je da na ovim razinama potencijalni rast HT u slijedečih nekoliko godina 100%.
A JDPL sa rastom vozarina i tri četiri puta.
A eventualno preuzimanje i prodaja od države minimalni rast 100% u slijedečih šest sedam mjeseci.
Ne prepucavam se ,niti želim biti pametan već iznosim činjenice.
[/quote]
dakao da iznosiš činjenice … to samo onaj pačenik sakai u svakom mom postu vidi ruganje … bah ne ću trošiti više riječi na …
e sad kada već uspoređuješ firme koje nisu iste djelatnosti, onda u jednadžbu trebaš unijeti i neke datosti istoga …
tako npr. telekom će, bez obzira na krizu imati više manje stalan cash flow (račune za tel. moraš plaćati), ali postoji opasnost prelaska na druge operatere … sve se to više manje može otprilike sračunati … (iskreno, meni se ne da)…
s druge strane, brodari su ciklika, pa bi im i cijena trebala biti volatilnija … što i je slučaj … dakako da je potencijal rasta jdpl puno veći, ali treba dočekati trenutak kada će vozarine ponovno početi rasti …
a to je ono što sam ja i pokušavao pisati, a dotični me prozvao bahatim … veliko je pitanje kada će vozarine opet UP … i na koje će se razine vratiti …
isto vrijedi i za stanove, da se razumijemo …
što se tiče P/BV, on bi uskoro mogao biti i 18, ne zbog cijene, već zbog B … ako krene revalorizacija, ovaj put nadolje … huh …
Da uglavnom prije prodaje ikakve kompanije država i menadžeri pročitaju forum vide da se na forumu razmšlja o privatizaciji i prodaji,super kažu oni gle i rok su postavili, super…pa vidiš mogli bi….vidi i cijenu su postavili, ma super ne treba se zamarati sve već rješeno ne trebamo uopće razmišljati.
Vlada-Papiću:
Nego aj ti KOPI PEJSTAJ ono s foruma i napravi natječaj!
pozdrav!
Pa smisao ulaganja u dionice se sastoji upravo u predviđanju budućnosti,ali na osnovu stanja u sadašnjosti.Sva ova naklapanja treba analizirati,ali da će JDPL ići u privatizaciju možemo biti
sigurni.S obzirom na pedesetak zaposlenih JDPL nije firma od posebnog državnog interesa,kao što su
brodogradilišta.Uvjet za ulazak u EU je privatizacija poduzeća i izlazak države iz većinskog vlasništva.
I to je diktat kojeg se Hrvatska mora pridržavati.
Pa smisao ulaganja u dionice se sastoji upravo u predviđanju budućnosti,ali na osnovu stanja u sadašnjosti.
istina, osim kada se primjenjuje Tehnička analiza. Tu neki sebi daju za pravo da to nije tako.
Da uglavnom prije prodaje ikakve kompanije država i menadžeri pročitaju forum vide da se na forumu razmšlja o privatizaciji i prodaji,super kažu oni gle i rok su postavili, super…pa vidiš mogli bi….vidi i cijenu su postavili, ma super ne treba se zamarati sve već rješeno ne trebamo uopće razmišljati.
Vlada-Papiću:
Nego aj ti KOPI PEJSTAJ ono s foruma i napravi natječaj!
pozdrav!
Pa smisao ulaganja u dionice se sastoji upravo u predviđanju budućnosti,ali na osnovu stanja u sadašnjosti.Sva ova naklapanja treba analizirati,ali da će JDPL ići u privatizaciju možemo biti
sigurni.S obzirom na pedesetak zaposlenih JDPL nije firma od posebnog državnog interesa,kao što su
brodogradilišta.Uvjet za ulazak u EU je privatizacija poduzeća i izlazak države iz većinskog vlasništva.
I to je diktat kojeg se Hrvatska mora pridržavati.
[/quote]
Sve gore stoji, naravno da će u privatizaciju i to jako brzo ali pisati da će to biti za tri mjeseca i da će cijena bit po nominali, to ipak malo deplasirano.
Što se mene tiče brzo je ako bude do karaja sljedeće godine!
A cijena, cijenu će znati samo odabrani a marekt će odreagirati kako najbolje zna!!!
pozdrav!
što se tiče P/BV, on bi uskoro mogao biti i 18, ne zbog cijene, već zbog B … ako krene revalorizacija, ovaj put nadolje … huh …
je, ni više ni manje nego 18. ak će brodovi vrijediti 1% od vrijednosti na početku godine. [tongue]